China webshoptopic

Ja dat mis ik ook echt heel erg! Lekker meezing muziek erbij, elkaar opmaken, eyeliner verpesten, opschieten want taxi is er al. Echt huilen :sob:. Fijn dat je dit gezellig vond dan haha!

1 like

Echt een leuk filmpje!

1 like

Hij maakt iig net zoveel herrie als de echte hahha. Dat is echt nadeel t.o.v gewone krultang.
Ik heb de echte, en krul blijft wel lang zitten. Ik weet niet hoe dat met deze is?
Gebruik hem alleen te weinig, vooral omdat ik ook nergens meer heen ga in deze tijd.

1 like

Dat weet ik nog niet haha. Het zit nu nog hetzelfde als een uur geleden. Even kijken hoe het morgen ochtend zit. Ik denk wel dat dit een stuk sneller uitzakt dan wanneer ik mijn haar met mijn stijltang Krul. Ik kom nog terug op houdbaarheid haha. Ik vind persoonlijk die herrie echt niet erg zolang het maar goed werkt haha.

1 like

Ja daar probeer ik ook nog achter te komen eigenlijk. Zoals het tot nu toe is krijg ik hetzelfde effect als dat ik mijn haar met losse föhn borstels + föhn föhn of met zo’n fohnborstel zelf dan. Ik hoop eigenlijk het effect te bereiken wat ik heb als ik eerst mijn haar met een fohnborstel föhn en daarna krul met de stijltang. Dus krullen/slag Ă©n volume.

Als het mij ooit lukt laat ik het hier weten haha.

1 like

Super leuk dit!
Maar duurt wel lang denk ik of niet wil je er een Krul mee hebben? veel langer dan een krultang / stijltang als ik je dat ene plukje zie doen (2e filmpje).

1 like

Ja veel langer! Krullen met de stijltang kan ik als het moet in vijf minuten. Dat zal me hier nooit mee lukken. Maar aan de andere kant als ik mijn haar helemaal was, droog föhn, met de borstel föhn voor volume en dan daarna nog krul met de stijltang duurt het ook een stuk langer natuurlijk.

Mijn pakketje staat sinds 10-12 op “verzending met lokaal transportbedrijf” Kan ik deze nog verwachten of moet ik accepteren dat ie verloren is gegaan?:sweat_smile:

Mijn pakketje stond daar sinds 17 november al op en gister lag hij ineens in de brievenbus. Dus er is nog hoop! Ik had inmiddels wel al het zelfde item opnieuw besteld, omdat ik niet meer had verwacht dat het pakketje nog aan zou komen.

1 like

Dit voel een beetje als de oldschool beauty video’s op YouTube, echt leuk! En goed te zien hoe de kruller werkt zo, dankjewel!

2 likes

Haha dit wilde ik net posten! Leuk gedaan.
Misschien is het mooi als je het naar buiten toe krult, maar dat is wellicht niet de look waar je voor gaat.

1 like

Heeft er iemand wel eens besteld op Romwe? Ik heb nu een vage mail gekregen over het lekken van persoonsgegevens, dus ff checken wat dit nou weer is

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de wannebe-wrap nu bevalt? Ik zag namelijk dit filmpje voorbijkomen:

En zij is er wel heel enthousiast over en het resultaat ziet er goed uit.
Ik ben daarna nog even verder gaan zoeken op youtube maar daar zie ik dan weer negatieve reviews.
Wilde hem eigenlijk nav bovenstaand filmpje kopen maar nu ga ik weer twijfelen.

Ik heb hem na dat bericht niet meer geprobeerd eigenlijk. Dus mijn mening is nog steeds hetzelfde als in die video/post haha.

1 like

Ah jammer! Ik neig naar bestellen maar heb wel redelijk dun haar. Ik blijf nog even twijfelen haha.

Ik heb hem gekocht en nu een week geleden binnen gekregen. Maar ik twijfel nog een beetje wat ik er van vind. Met de krul opzetstukken krijg ik hetzelfde effect als wanneer ik hele losse krullen/slag föhn met een ronde borstel. En het blijft niet echt lang zitten (met een föhn en ronde borstel overigens ook niet echt). Enige voordeel is dat het iets sneller gaat dan met een föhn, maar dat is misschien ook wel omdat ik daar niet zo heel handig in ben.

Misschien dat ik hem nog iets langer moet uitproberen, maar ik ben geen grote fan ervan. Ik had al een krultang, elektrische fohnborstel met opzetstukken, föhn met ronde borstel en een stijltang, en voor mij voegt de nep Dyson airwrap daar eigenlijk niks aan toe.

1 like

Hmmm nou dan denk ik dat ik hem maar aan mij voorbij laat gaan. Ik heb inderdaad ook al een krultang, stijltang en fohnborstel. Als het niet veel toevoegt is het inderdaad zonde van het geld. Dankjewel voor je reactie <3.

1 like

Mijn tip voor iedereen die niet van broeken houdt, maar het ook graag warm heeft.
Ali heeft panties van 60 denier die lijken alsof je ongeveer 30 denier draagt. Dit is het enige product dat ik regelmatig op Ali bestel. Ze gaan ook lang mee trouwens (niet als je een kat hebt).

Ik vind het zelf in elk geval wel echt lijken.

Samenvatting

13 likes

Dat deed ik vroeger, maar vond het er minder mooi uitzien omdat je dan die twee pantystructuren door elkaar heen zag:p

1 like

Ik zoek dergelijke strik voor in mijn haar, maar dan niet voor € 20, iemand iets gezien op Aliexpress?