China webshoptopic

Heb je hier een linkje van? Vind het echt cool dat dit bestaat!

@flalamingo Ik zocht net op “silk bow hairtie” dan vind je veel dingen die erop lijken!

1 like

Ja er staan er mega veel op. Linken lukt me nu niet (geen idee waarom niet?) maar als je zoekt op “hair bow” vind je er heel veel

1 like

Hoe ziet de panty eruit als je hem niet aan hebt? Zie je dan dus een soort witte huidskleur gedeeltelijk? Ik probeer het voor me te zien namelijk. En heb je een linkje? Hoe vallen de maten? En knellen ze aan de bovenkant? [/einde vragenvuur]

En @Rilah

Link

https://star.aliexpress.com/share/share.htm?redirectUrl=https%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Fitem%2F4000060480867.html%3Fmb%3DK1lWNbn1LpPWMXx%26srcSns%3DWhatsApp%26tid%3Dwhite_backgroup_101&image=U51e5fbc0c3b84905be912ba3c79fda247.jpg&businessType=ProductDetail&spreadType=socialShare&templateId=white_backgroup_101&title=€%204%2C22%20%2030%OFF%20|%20Sexy%20Vrouwen%20Panty%20Mode%20Winter%20Warm%20Panty%20Hoge%20Elastische%20Nylon%20Panty%20Stretchy%20Fashion%20Lange%20Kousen%20Panty%20voor%20Vrouwen&platform=AE

En dit is hoe die eruitziet uit:

Samenvatting

Het is maar één maat en je hebt twee soorten, ik heb altijd die met gewoon voetjes eraan. Ik ben 1.78 en aan het begin zit ie wel wat laag bij m’n kruis, maar als ik hem dan een paar keer gedragen heb met een onderbroekje eroverheen zit ie wel goed! Knelt ook niet bij m’n buik ofzo, ik vind ze heel comfortabel. Beste aankoop ooit😂

10 likes

Je kan foto zoeken op ali. Als je hier een screenshot van maakt en dan op foto zoekt dan vind je hem miss.

1 like

Zijn deze nog steeds niet verkleurd?

De sluiting een klein beetje, maar de ketting zelf niet! De dunne heb ik zelfs als test gedragen tijdens twee dagen wellness dus heel veel zweet (sauna) en chloorwater haha.

1 like

Wauw niet verwacht!

Nee ik ook niet! Ben er zeer tevreden over want ze kostten bijna niks.

Dit was volgens mij trouwens de ketting van de eerste link, die nu niet meer werkt:

1 like

Goeie tip, thanks! :smiley:

2 likes

Ik heb vorige week voor het eerst iets bij Shein besteld en het kwam na minder dan een week al binnen, geweldig, zo snel!

2 likes

Wow wat een uitvinding :exploding_head: ik vind dit echt heel slim haha

1 like

Ohhhh dit is ideaal. Ik heb m’n benen getatoeëerd en dit is super handig voor wanneer ik geen zin heb in een dikke panty of opmerkingen erover op werk.

3 likes

Je tattoos zullen wel te zien zijn, want ik heb wat moedervlekjes en die schijnen er wel licht doorheen:(

1 like

Ahh ik had iets van 25 euro besteld op Ali, en krijg nu een brief dat ik 18 euro invoerkosten moet betalen… balen. Hier is zeker ook niet meer onderuit te komen?

Stom ook, het waren twee dingen van 12,50 ongeveer. Dus als ik ze los had besteld had ik geen invoerkosten moeten betalen?

Nee kan je idd niet onderuitkomen of volgens mij mag je nog weigeren, maar dan wordt het vernietigd

2 likes

Moet je vanaf nu altijd invoer rechten betalen? Heb 2 weken geleden nog wat besteld, benieuwd hoe dat nu zit als het aankomt.

1 like

Vanaf juli is dat pas.

1 like

Hoe vallen de maten?? Zie er vaak veel leuke kleding!

Ik had eigenlijk geen kleding besteld, alleen wat dingen voor in huis… en een body, die vond ik ietsje aan de kleine kant vallen. Maar een collega van me bestelt er heel veel en die neemt altijd gewoon haar eigen maat!

1 like