Heel goed de reviews lezen, dan kun je goed bepalen welke maat je nodig hebt.
Ik heb alleen ervaring met riemen, een tasje en zwemkleding en dat zijn allemaal goeie aankopen geweest.
Heel goed de reviews lezen, dan kun je goed bepalen welke maat je nodig hebt.
Ik heb alleen ervaring met riemen, een tasje en zwemkleding en dat zijn allemaal goeie aankopen geweest.
Wij hadden stickers besteld en perongeluk dit gekregen. Het lijken geplastificeerde bloemen blaadjes met plastic dopjes? Iemand een idee wat dit is en of we er toch wat mee kunnen?
Zijn het zuignapjes zodat je die bloemen op het raam kunt plakken ofzo? Staat er niets in de advertentie wat het is?
Nee de advertentie was van iets anders. Heb ook geprobeerd om het als zuignap te gebruiken maar dat lukt niet
Dan zijn het borden voor de elfjes die in je huis wonen
Misschien kan het drijven? Of als boekenlegger te gebruiken
Deze twee samen, de hoeslaken is niet helemaal m’n smaak maar zo geweldig zacht.
Ik heb ze een tijd terug besteld en na de eerste keer gebruiken, er af gehaald en direct gewassen zodat ze er meteen weer op konden.
En nu wil ik steeds m’n bed niet verschonen.
Het ligt zo fijn. Wij hebben er een dunne ikea deken in maar in de zomer zou zonder ook nog wel kunnen denk ik.
En tsja, goedkoop is het ook niet (wat je zou verwachten want: Ali), en je moet kussenslopen ook nog apart bestellen, maar worth it.
Het voelt alsof je in zo’n mega donzig kattenmandje kruipt
I need this in my life, morgen bestellen!
Ik zeg doen. Ik was bijna €85 kwijt (grote maten) maar eigenlijk betaal je dat al gauw voor alleen een (litsjumeaux of groter) dekbedovertrekset en kussenslopen, en nu was dat incl. hoeslaken en verzending. Hoeslaken is ook echt dikke stof.
M’n vriend vind het ook heerlijk en die geeft eigenlijk niet zo snel om zulke dingen.
En ik voel me een beetje kat haha.
Moet straks een tijdje weg voor werk en denk dat ik m’n beddengoed erg ga missen haha.
Oja, ik heb nog een extra set besteld want ik wil eigenlijk niet anders meer.
Hoefde je geen douane kosten te betalen?
Ziet er heerlijk uit!
Dit vroeg ik me ook af, ziet er wel heerlijk uit
Nope, ik had er niet bij stilgestaan toen ik in mijn enthousiasme bestelde, maar ik had geluk.
Het zit ook wel verpakt in de eeuwige Ali-zak haha.
Ik ben op zoek naar caketoppers en kwam uit op aliexpress, maar er is zoveel keuze. Ben er al de hele ochtend mee bezig
Ik heb voor €55 aan o.a. bakspullen besteld. Dat was ik niet per se van plan. Het lukte me trouwens niet met m’n eigen adres, dus ik laat nu alles bij m’n ouders bezorgen. Arme ouders
Hahaha en je zocht alleen een caketopper toch? Ali is net de digitale action
Ja klopt. Daarvoor kwam ik op die site. Voor 2 caketoppers. En nu heb ik 6 caketoppers en 2 sets cupcake toppers + de rest. Ze zagen er zo mooi uit
Krijg het niet voor elkaar om bij IKEA te bestellen. Deze net besteld via Ali. Staat bij dat het er met 10 dagen zal zijn. We zullen zien. Had m’n borduurwikkels ook met een week binnen. Dus wie weet!
Drie toppers die ik wil delen, wil wel echt minder shoppen daar… Maar nu alles in één keer samen geleverd voelt het weer minder slecht. Stom excuus, I know!
Oorbel lifters, grote oorbellen hangen hierdoor heel mooi, ik heb de zilveren zonder steentjes:
Geweldige dubbele oorbel van mooie kwaliteit:
Ontzettend stevig en mooi hoesje, lekker retro printje:
Hebben jullie enig idee of dat schip in dat kanaal gaat zorgen voor veel vertraging van Ali pakketjes? ik dacht dat het meest via luchttransport wordt geregeld en niet via daar?
M’n man werkt in de scheepvaart en zegt dat ze heel veel ali containers verschepen. Dus ga er maar vanuit van wel!