€ 6,68 25%OFF | 140X50Cm Cartoon Beer Afdrukken Polyester Katoen Stof Patchwork Accessoires Half Meter Diy Ambachtelijke Pop Jurk Doek Naaien materiaal
Omg! @Soy.peor 
€ 6,68 25%OFF | 140X50Cm Cartoon Beer Afdrukken Polyester Katoen Stof Patchwork Accessoires Half Meter Diy Ambachtelijke Pop Jurk Doek Naaien materiaal
Omg! @Soy.peor 
Cuuute
Nog geen 2 weken geleden had ik 5 dingen gekocht op Ali, 5 verschillende verkopers en vandaag kreeg ik alles al binnen als 1 pakket.
Dat heb ik nog nooit eerder gehad maar wel chill meteen alles in 1x in huis.
Jaa ik doe tegenwoordig vanalles in mn mandje en als ik het wil bestellen dan bestel ik het op een dag zodat het samen geleverd word.
Ja dat is echt super fijn! Als er meerdere pakketjes binnen een bepaalde periode worden besteld, dan wachten ze dat op en komt het in een zak.
Om ook maar even op de legobloemenhypetrein te springen heb ik deze besteld. Hoop echt dat ze zo mooi zijn als op het plaatje:
Oooh die vind ik mooier eigk!
Wil je een foto posten als je ze binnen hebt? Ze zien er mooi uit zo!!
Weet iemand waar je op Ali zilveren oorbellen kunt kopen die écht van zilver zijn en geen allergische reacties uitlokken? Veel populaire shops die claimen echt zilver te verkopen blijken toch nep zilver of zilver+nikkel mix te verkopen.
Hopelijk zit er een bouwbeschrijving bij.
Hahaha ik hoop het ook.
Heb wel eerder kleine legosetjes besteld op Ali en die hadden gelukkig een instructie.
Worden pakketjes altijd met PostNL geleverd of kan het ook een ander bedrijf zijn? Ik heb iets besteld wat 29 mei aangekomen is in Nederland en het is verzonden met Cainiao.
Kan ook via DHL of GLS ofzo, maar meestal wel postNL. Cainiao is volgens mij bij wat kleinere bestellingen/ lage waarde of als brievenbuspakketje? Dan zijn die track en tracecodes ook vaak niet helemaal fijn te vertrouwen.
Het was inderdaad niet duur en groot! Maar ik vraag me af of het door de brievenbus past
Ik zie het wel verschijnen hoop ik.
Ik had voor het eerst een verzamel pakketje! Echt super chill alles in 1x. Had ook een macramé plant hanger besteld maar daar ligt de kat op 
19 mei besteld, vandaag binnen.
Tijdje terug ook pins besteld maar dat heeft 1,5 maand geduurd met de normale post.
(Ja dat ene bakje is al op kleur gesorteerd)
Huh is dat alleen als je dingen van 150 besteld?
Nee, tot €150 en vanaf €150!
Oh oeps jaa ik zie het haha. Alleen is dit altijd? Of alleen als je pakket er uit word gevist haha. Maakt me verder niet uit. Ik vind de prijzen idd mee vallen. Soort van vezendkosten zijn het eigenlijk
Volgens mij wordt dit gewoon de standaard! Valt mij ook nog ontzettend mee inderdaad.