Hoe schattig! Ik snap alleen niet waarom ze het gezichtje omgedraaid hebben bedrukt, je gebruikt je glazen toch niet ondersteboven?
Ik denk vanwege de oortjes
Heb je een link?
Ik vind dit er echt zielig uitzien. Ze zien er ondersteboven zo verdrietig uit.
Ok ik ben gevallen voor deze Magnetische Glas Borstel Double Side Glas Borstel Voor Window Cleaning Huishoudelijke Reiniging Tool Magnetische Window Cleaner Glas van Ali. Hij is nu onderweg vanuit Czech Republic. Iemand toevallig ervaring mee?
Mijn pakketje ligt inmiddels al dik 3 weken bij de douane, een fucking telefoonkabel. Krijg het vast pas als de rest ook in NL is en ze ineens zien dat die ook nog richting mijn huis moet (heb ik eerder gehad). Wel kut dat ik hem de komende 4 weken ofzo dan ook nog niet heb.
Hé wat leuk, ik denk dat ik een cadeau van iemand krijg! (Heeft bij mij een keer geholpen haha wie weet voor jou ook?)
Oh echt? Daar trappen ze dus ook niet meer in. Maar je krijgt dus een nieuwe factuur van de webshop met een lager bedrag?
€ 6,68 25%OFF | 140X50Cm Cartoon Beer Afdrukken Polyester Katoen Stof Patchwork Accessoires Half Meter Diy Ambachtelijke Pop Jurk Doek Naaien materiaal
Omg! @Soy.peor
Cuuute
Nog geen 2 weken geleden had ik 5 dingen gekocht op Ali, 5 verschillende verkopers en vandaag kreeg ik alles al binnen als 1 pakket. Dat heb ik nog nooit eerder gehad maar wel chill meteen alles in 1x in huis.
Jaa ik doe tegenwoordig vanalles in mn mandje en als ik het wil bestellen dan bestel ik het op een dag zodat het samen geleverd word.
Ja dat is echt super fijn! Als er meerdere pakketjes binnen een bepaalde periode worden besteld, dan wachten ze dat op en komt het in een zak.
Om ook maar even op de legobloemenhypetrein te springen heb ik deze besteld. Hoop echt dat ze zo mooi zijn als op het plaatje:
Oooh die vind ik mooier eigk!
Wil je een foto posten als je ze binnen hebt? Ze zien er mooi uit zo!!
Weet iemand waar je op Ali zilveren oorbellen kunt kopen die écht van zilver zijn en geen allergische reacties uitlokken? Veel populaire shops die claimen echt zilver te verkopen blijken toch nep zilver of zilver+nikkel mix te verkopen.
Hopelijk zit er een bouwbeschrijving bij.