Hahaha ik hoop het ook.
Heb wel eerder kleine legosetjes besteld op Ali en die hadden gelukkig een instructie.
Hahaha ik hoop het ook.
Heb wel eerder kleine legosetjes besteld op Ali en die hadden gelukkig een instructie.
Worden pakketjes altijd met PostNL geleverd of kan het ook een ander bedrijf zijn? Ik heb iets besteld wat 29 mei aangekomen is in Nederland en het is verzonden met Cainiao.
Kan ook via DHL of GLS ofzo, maar meestal wel postNL. Cainiao is volgens mij bij wat kleinere bestellingen/ lage waarde of als brievenbuspakketje? Dan zijn die track en tracecodes ook vaak niet helemaal fijn te vertrouwen.
Het was inderdaad niet duur en groot! Maar ik vraag me af of het door de brievenbus past Ik zie het wel verschijnen hoop ik.
Ik had voor het eerst een verzamel pakketje! Echt super chill alles in 1x. Had ook een macramé plant hanger besteld maar daar ligt de kat op
19 mei besteld, vandaag binnen.
Tijdje terug ook pins besteld maar dat heeft 1,5 maand geduurd met de normale post.
(Ja dat ene bakje is al op kleur gesorteerd)
Huh is dat alleen als je dingen van 150 besteld?
Nee, tot €150 en vanaf €150!
Oh oeps jaa ik zie het haha. Alleen is dit altijd? Of alleen als je pakket er uit word gevist haha. Maakt me verder niet uit. Ik vind de prijzen idd mee vallen. Soort van vezendkosten zijn het eigenlijk
Volgens mij wordt dit gewoon de standaard! Valt mij ook nog ontzettend mee inderdaad.
Dus als ik iets van 1,50 bestel, dan komt er sowieso 4 euro bovenop?
Wss wel. Maar als je bijv meerdere dingen bij de zelfde winkel koopt , of een aantal dingen in je mandje doet en op de zelfde dag besteld dan krijg je dat in 1 pakket en dan betaal je 4 euro over 1 zon pakket.
Dat klinkt logisch inderdaad.
Oh vier euro valt inderdaad nog reuze mee. Had echt 13 euro die ze nu al hebben verwacht.
En kun je er dan ook nog tussenuit gehaald worden en 40 euro moeten betalen? Of is dat alleen met nepspullen etc?
Kan vast wel ik denk dat ze nog wel eens steekproeven gaan doen
Weten jullie of het door de nieuwe btw regeling ok NOG langer kan duren voor je het pakketje ontvangt, omdat deze dan voor beoordeling bij doaune blijft liggen bijvoorbeeld?
Dat is nu wel eens het geval, zo irritant.
Ik had nog op de valreep dingen besteld en die kwamen de eerste week van juni gewoon aan zonder gedoe. En nu heb ik ook iets besteld wat er 10 dagen over moet doen rn dat gaat ook allemaal goed.
Ik weet niet of je iets groots hebt besteld misschien is dat verdacht volgens de duane.
Ik bedoelde eigenlijk vanaf 1 juli waarbij die inklaring BTW kosten worden berekend, ergens wordt dat bepaald, bij douane? Als ze dit voor ieder pakketje moeten administreren zal de levertijd ook langer duren verwacht ik?
Oh ik dacht dat dit al zou gelden vanaf 1 juni.
Ik weet ook niet precies hoe dat gaat werken.