Ik heb gister wat ontvangen van ali via de post en hwb niks extras hoeven betalen.
Oohjaa dat kan ook haha chill
Maar ff voor mn eigen duidelijkheid he haha die extra kosten zijn alleen btw kosten toch? Dus stel je koopt iets van 9eu moet je uiteindelijk 11 betalen? Of komen er nog andere kosten ook bij?
Ali werkt met het eenloket systeem.
De grote speler AliExpress gaat in ieder geval de btw al bij de bestelling inhouden. “Vanaf 1 juli zullen wij bij EU-consumenten btw berekenen en dat doorsluizen naar de relevante belastingautoriteiten”, zegt het bedrijf in antwoord op vragen van de NOS.
Oeh heel benieuwd naar het eindresultaat!
Ik ook!
Af! Was niet zo moeilijk. Alleen niet iedere keer zin om te bouwen haha. Vind hem leuk zo. Nog wel ff 10 keer opnieuw schikken in de vaas.
Heel even een vraagje, ik denk dat het zo is maar even voor de zekerheid. Nu met de inklaring gaat het Ali pakket naar een postnl punt vanwege die kosten die je moet betalen, toch?
Nee hoor je betaalt de btw direct bij afrekenen op Alie. Kijk maar naar alle kosten bij het afrekenen.
Ja, de btw heb ik betaald. maar ik dacht dat je dan nog die 4 euro inklaring moest betalen. maar dat is dus niet zo?
Nee
ik tot nu toe niet iig en heb al een aantal dingen besteld en gekregen.
Edit: volgens mij betaal je alleen inklaringskosten als postnl de btw voor je moet innen. Maar dat doet ali dus al.
Zijn er nog meer mensen die plots niet meer met klarna kunnen betalen? Ik moet inloggen op mijn bankrekening zeggen ze maar telkens als ik op “ok” druk gebeurt er gewoon niks?
Heb dit al meer dan een maand. Voorheen altijd via klarna gedaan en nooit problemen gehad en nu steeds dit… die hele ok-knop werkt gewoon dus niet
Dat had ik al gedaan, maar die weten het ook niet. Op mijn laptop kom ik inmiddels wel verder, maar dan zeggen ze dat ze mijn identiteit niet kunnen verifiëren… Vet raar want ik betaal bijna altijd via klarna bij ali
Oh nee echt? Stom eigenlijk dat we daar zo snel aan gewend zijn haha.
Zomaar ineens ook?
Volgens de klantenservice chatbot (dat is de enige die ik nu te pakken krijg) zijn mijn gegevens niet compleet, maar als ik die in wil vullen kan ik wederom niet op ok klikken want dan blijft alles hangen en laadt de site dus helemaal niet door. Zowel in de app als via browser. Klopt gewoon helemaal niks van daar bij hun
Ze hebben mijn gegevens trouwens wel gewoon want op andere sites kan ik wel gewoon betalen via hun en ik heb in een ver verleden ook een keer een brief gehad dat ik iets was vergeten te betalen. Zo’n waarschuwing dus omdat er anders extra kosten bij zouden komen. Adres is dus ook bekend…
Dat was overigens ook een fout van de app want die gaf geen meldingen terwijl ik dat wel had ingesteld 
Woow vet lullig. En dat kan dan niet meer ongedaan worden gemaakt? Dat is wel echt stom. Tis niet dat jij er iets aan kunt doen ofzo
Nou daar ben je dan mooi klaar mee 

gewoon nét niet!