Chipstopic

Ik heb net deze chips op bij gebrek aan beter. Ik vond het niet veel, zonde van de calorieën. Die besteed ik dan liever aan cheetos of hamka’s

Die chili en grilled cheese is ook een van m’n favorieten! Er staat wel limited op, maar inmiddels koop ik 'm al een aantal jaar dus hopelijk blijft hij voorlopig haha

O echt… de laatste keer kon ik hem niet meer vinden. Helaas ging ik altijd naar Duitsland met mijn ex dus zal voorlopig geen mogelijkheid meer hebben om de chips te halen :frowning_face:

Ik hou ook echt van chips en mis nu ik in Canada woon wel de echt typisch nederlandse smaken. Behalve ketchup hebben ze namelijk niet veel “zoete” smaken terwijl dat wel altijd mijn voorkeur heeft.

Wel heb je hier een soort party mix waar er in een zak 4 of 5 verschillende chips soorten zitten en daar ben ik echt verslaafd aan. Eet hier ook die poppables want die doen me een beetje aan hamkas of pomberen denken. Maar nu kopen we vaak elke week nog nieuwe smaken om alles uit te proberen haha. Mijn man is net zo verslaafd aan chips dus van favo smaken kopen we vaak een zak zodat we beiden op ons eigen tempo kunnen eten :joy:

1 like

Laatst ontdekt en zo lekker

2 likes

Kwam dit net tegen en moest hem delen: https://www.volkskrant.nl/de-gids/chipstest-wat-zijn-de-lekkerste-chips-van-nederland-~b1c87a3d/

Ik kon er wel om lachen, haha, vooral dit stukje:

“Een bijzonder eerloze vermelding voor de twee fabrikanten die het lef hadden een naturel chip zonder zout op de markt te brengen. ‘Een belediging voor elke chipsliefhebber’, schrijft een jurylid. Een ander jurylid weigert een Tyrrell’s Naked een cijfer te geven en zegt alleen maar: ‘KUT!’.”

8 likes

Ik vind deze test stom omdat die rode curry koriander van ah Excellent mss wel in mijn top 5 chips staat.

Wel uit het assortiment inmiddels, althans bij mijn Appie, hopelijk nog wel ergens verkrijgbaar.

Ik heb naar aanleiding van die chipstest voor het eerst de patatje joppie chips op, maar ik vind hem echt niet zo bijzonder. Doe mij maar bolognese, veeeeel lekkerder.

3 likes

Ik vind die chipstest stom. BBQ ham en Croky Saté worden afgekraakt.

1 like

Eigenlijk alle bolognese chips, helemaal met ribbel. :heart_eyes:
zet op boodschappenlijst

Ja, die vind ik ook zo lekker! En ze lijken op deze heerlijke Franse chips:

afbeelding

2 likes

patatje joppie vind ik echt de hel op aarde gewoon, zo smerig! #sorrynotsosorry

Ja mij ook, ik dacht zelfs een beetje aan ketchup chips? Maar het zakje was op voordat ik er uit was.

1 like

Ik heb mijn vriend net die knoflook chips van de Jumbo aangesmeerd. Hij is erg tevreden.

4 likes

Wow knoflookchips? Die moet ik proberen!

image

Werd hierboven ergens genoemd.

2 likes

Geheel terechte eerste plek :heart:
Alleen wel jammer dat de chips in de test volgens hen gewoon in de supermarkten ligt, terwijl ik Pickles alleen online bij AH kan bestellen en daar overigens in de categorie ‘Belgisch assortiment in NL’ valt. Of loop ik de chips nu altijd mis in de schappen??

Deze zijn lekkeerrrrr. En nu dus in de SCOUPY app. :grin:

2 likes

Smaakt het wel naar chips? Ik zie het wel eens staan maar vind het er veeel te gezond uitzien haha

Ja je moet geen gewone chips verwachten, je proeft wel iets van een volkeren smaakje (hoe dat dan ook smaakt… :joy:) ofzo. Maar wel lekker knapperig! Dat extra smaakje dat je proeft zie ik meer gewoon als een soort extra kruid dat eroverheen zit ofzo haha

1 like