Chipstopic

Die paprikasmaak was erg lekker. Licht pittig en goede paprikasmaak

1 like

Woww dit moet ik hebben :heart_eyes:

Ik heb laatst weer Pringles ontdekt. Op de een of andere manier vergeet ik die altijd, maar blijven zo lekker. Vooral die met sour cream :drooling_face:

1 like

Vroeger had ik altijd deze mini Pringles, die mis ik echt :joy:
Ze aten gewoon heel lekker (en zijn makkelijk mee te nemen)
download

2 likes

Maar pickles chips horen ook niet naar augurken te smaken. Ik weet niet of het in Nederland ook bestaat, maar Pickles in België is een soort van gele saus, beetje mosterd-azijn achtig met stukjes augurk en zilveruitjes erin. Daar zou de chips naar moeten smaken

6 likes

Aah dat heet piccalilly in Nederland!

1 like

Ja is in nederland Piccalily. Hmm zo lekker

zo lief
ik vind die tortilla pringles ook echt HEEL LEKKER

Voor zover ik weet zijn deze in Nederland alleen te koop in zeezout en paprika. Ik vind de zeezoutversie zoooo lekker!

10/10
Ik hou van sour cream & onion. Hij is gelukkig ook weer niet te sterk dat je hem 2 dagen later nog steeds ruikt. Verder zijn de chips iets dikker en goed ‘droog’ en daar hou ik wel van. Lays chips vind ik te dun en een vaak beetje vettig aanvoelen

7 likes

Ik had deze al eens in het Nieuw in de supermarkt topic gedeeld, maar ik gooi hem er hier ook nog even weer in.

Dit was echt de hemel. Van de Jamin. Wel prijzig €4, maar het is geen zak met voor de helft lucht. 10/10

IMG_0527

1 like

Ik heb voor het eerst in 2 jaar weer eens cheese onion chips gekocht.
Echt smerig lekker. Mis alleen nog een blikje golden power voor er bij.

4 likes

Je innerlijke 14-jarige zal zich zeer voldaan voelen wanneer je deze combinatie hanteert. :sunglasses:

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst sinds jaren en jaren weer hamka’s gekocht :heart:

Edit: ha ik zie nu pas dat ik helemaal in het verkeerde topic zat :see_no_evil: ff verplaatsen hoor!

1 like

Ik hou van 'Kinder’chips als nibbits, sticks en hulahoops enzo. Maar in een volwassen bui de sensations red sweet paprika en er was een tijdje een met tomato chutney smaak maar die zie ik tegenwoordig nergens meer. Die was ook favoriet

Ik ben zo’n iemand die in het buitenland gelijk naar de chipsafdeling rent.


9/10.
Niet ruiken, want het meurt echt. Maar zo lekker! Het proeft heel gezond :’) alsof je een knapperige komkommersalade naar binnen werkt. Helaas is dat slechts een illusie, maar het fungeert prima als lunch :crazy_face:
Gekocht bij Delhaize in Luxemburg, dus misschien ook te koop in België? Daarom krijgt het geen 10, omdat het niet in NL verkrijgbaar is.


10/10, spreekt voor zich.
Had dit nog nooit gegeten maar jemig wat lekker! Smaakt naar de frietsaus van McDonald’s, niet heel erg naar augurken vind ik zelf.
:sos:is dit ergens in NL te koop??:sos:

Prijzen weet ik niet meer, maar op chips moet je nooit besparen.

10 likes

probeer ook een keer de pickles smaak van Croky als je die kan vinden, is ook superlekker (en pickles zijn geen augurken maar wat jullie picalilly? noemen, dat soort geel sausje)

2 likes

Ik ben ook in het buitenland. Het smaakt precies naar kebab. Wel lekker, maar niet geweldig 7/10

2 likes

C

Dit is geen chips, maar wel een lekkere hartige, knapperige snack

Deze zijn zo lekker!!

4 likes