Chipstopic

WAT
Pomtips weggooien?! Zooo lekker, zeker in combi met rode wijn

Ik wil een hele zak van die geribbelde chips uit de kaasmixups :frown:

3 likes

Een vriend is nu in Amerika en heb gevraagd of 'ie Flaming hot cheetos voor me mee wilt nemen :sob::heart:

3 likes

Echt een tegenvaller : 4/10

Tijdens mijn vakantie had ik de volgens dit topic zeer populaire Cheetos nacho cheese balletjes. Waren lekker, maar had er meer van verwacht.

image

En hierbij ook maar gelijk mijn chips samenvatting van afgelopen week:

Prima voor een paar chipjes, maar geen fan. Had ze nog nooit op dus moest ze even proeven :slight_smile:

image


Ik heb dus tot maandag nog nooit bewust bolognese chips op, dus toen ik de kans kreeg ze te proeven heb ik dat gedaan. Ze zijn lekker, maar zou er geen halve zak van op kunnen eten. Dus eerder gewoon om op tafel te zetten en wat te knabbelen.

image Blijven lekker!

Fan van deze textuur! Gewoon de dunne chipjes, maar dan lekker crunchy. Beter dan superchips! Echt, koop deze dingen. Wat mij betreft mogen alle chips wel in deze vorm.

Na alle gekke smaakjes at ik weer eens paprika, moet zeggen dat ik ze vroeger lekkerder vond. Misschien toch te veel gekke smaakjes gegeten dat ik niet meer gelukkig word van zoiets simpels.

Roep maar als er ergens een review van nodig is, echt nog steeds liefde voor chips :heart_eyes:

4 likes

Dit is echt m’n lievelings. Ik mag van mezelf 1 à 2 keer in de week een klein schaaltje chips en ik eet al jaren standaard deze en hij gaat nooit vervelen. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Misschien al voorbij gekomen, maar ik vind deze dus zo verslavend lekker

image

6 likes

Ik had de lays deep ridged American barbecue! Waren best lekker maar de smaak was niet sterk genoeg. Wil nog wel de sweet chili variant proberen want vond de textuur wel heel lekker!!

1 like

deze is zoooo lekker

2 likes

Ik mis deze nog altijd :cry:

9 likes

Iedere keer als ik deze zie moet ik een beetje huilen haha. Deze waren zo onwijs lekker! Volgens mij zijn ze echt nergens meer te krijgen :frowning:

1 like

Weet iemand waar de croky ketchup chips nog te koop is? Ik vind hem nergens meer :frowning:

Bij mijn AH wel, weet welke winkels jij komt?

Jaa heb al meerdere Albert Heijns afgezocht zonder succes. Online bestellen kan helaas ook niet, want er staat dat het alleen in de winkel te koop is.

Oh shit sorry ik zie nu pas dat je het hebt over de Croky…ik dacht lays. Sorry! Daar heb ik geen antwoord op.

1 like


Nou de textuur is super maar de smaak… mwha
Het doet me een beetje denken aan dit ofzo image
Het is niet vies maar ook niet m’n lievelings.
Wat zijn jullie ervaringen met deze zak??

Ik ben wel fan van die Deep Ridged, maar ik heb een liefde voor sweet chili heb ik ontdekt (iets met zowel Lay’s Sensations Thai sweet chili en Sunbreaks sweet chili als huidige favorieten hebben). Maar die deep ridged structuur is echt het beste ooit :smiley:

Vandaag had ik een klein zakje Nibbits, ik was gelukkig :innocent:

1 like

Ik had in Parijs chips met gebraden kip smaak gekocht, zó lekker! Smaakte echt naar de krokante huid van gebraden kip. Iemand enig idee of zoiets ook in nl bestaat?

3 likes

In België hebben ze ze ook, maar weet niet of je daar in de buurt woont?

1 like

Welk merk?