Chipstopic


Woon je in de buurt van een Poolse winkel? Eentje in mijn stad verkoopt deze en die vond ik ook echt smaken naar kippenpootjes.

1 like

Bret’s en een andere geloof ik!

Ja ik heb ze dus ook nooit meer gezien :frown:

image

:yum::yum:

1 like

Ik heb de kip-smaak gekocht. Iemand al gehad? Ga hem vanavond proberen!

1 like

Oké. Iets later dan gepland, maar jaaaaa ze zijn lekker!

Heb je een foto van de ingrediëntenlijst?

Zie het nu pas, maar hij ligt al onderin de prullenbak :flushed:

@Nidorina
Ja!

Je zei een keer dat je deze regelmatig in duitsland kocht, welke supermarkt en waar was dat? :see_no_evil:
Lorenz-Crunchips-Roasted-Chili-Grilled-Cheese-150g

1 like

Bij Real!

Omg eindelijk na een jaar weer gevonden :heart_eyes: Dankjewel! Ben heel gelukkig nu haha (meteen 3 zakken meegenomen)

1 like

Misschien al ooit voorbij gekomen, maar dit was vroeger mijn allerlievelingschips:

afbeelding

Nu bestaat ie niet meer, maar laatst zei iemand dat er chips was die precies hetzelfde smaakt, maar ik weet niet meer welke het was :sob:
Iemand een idee?

4 likes

AHI_434d50303735343637_1_LowRes_JPG

Deze van AH? En bij Lidl hebben ze ook een variant maar die kon ik laatst niet meer vinden :frowning:
Die van appie vind ik wel lekkerder alleen wel duir voor weinig chips.

1 like

Die heb ik al ooit geprobeerd, maar vond ik niet zo lekker, zat minder smaak aan…
Lidl heb ik niet in de buurt :frowning:

1 like


Even wat chips ingeslagen in Frankrijk

19 likes

Die croky pickles hebben ze ook bij de jumbo! Heb hem overigens nog nooit gehad, is het lekker?

Ik vind hem heel erg lekker :grinning:

1 like

Verkopen ze nog spinners in Nederland? Vond die zoooo lekker maar al een paar jaar niet meer gezien in Belgische supermarkten. Toen hadden we hier plots een AH maar nu zijn ze daar ook al een paar maanden niet meer :frowning_face:

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

1 like

Oh goed om te weten, had al spijt dat ik maar 1 zak had meegenomen. Vind hem zelf uiteraard heel lekker haha

1 like