Chipstopic


Zo deze is goed! Lekker krokant, goede barbecue smaak. Ik proef zoet en hartig. Nieuwe favoriet

Deze is echt goor en muf. Staat op seasalt maar die waren ze bij mij dan vergeten want smaakte nergens naar

2 likes

Deze in duitsland gehaald, erg lekker. Best pittig, zonder bier gegeten maar kan me voorstellen dat het een goede combinatie is haha

3 likes

De oven baked paprika chips van de Lidl is best wel lekker. :heart:

Ik vind die met chili & lime ook lekker. De Wasabi variant daarentegen. Echt derdegraads brandwonden in mijn neus.

1 like

Jaaaa ik vind de mediterranean herbs van die eerste ook zo goed!

1 like

afbeelding
Deze meegenomen uit Duitsland en hij is lekkerrrr.

9 likes

Die cheetos balletjes chips kan je heel vaak kopen bij Tanger supermarkt. Verder hou ik eigenlijk van alle chips, maar mijn ultieme smaak was toch wel pattatas bravas van Lays. Naturel ribbeltjes chips gedipt in suiker gaat er ook altijd wel in.

Even een biecht: ik heb zo’n intense trek in chips, maar heb het niet in huis dus nu scroll ik dit topic maar door

Jaaa, deze vind ik ook lekker!
Maar sinds ze de Lidl hier hebben verbouwd kan ik het niet meer vinden :sob:


Ik had de sour cream & onion. Lekker dun, had wel meer poeder op mogen zitten voor de smaak.

1 like

NEE haha ik word helemaal onrustig van die ondersteboven opengemaakte zak. M’n date zat hier laatst popcorn te eten met ook een ondersteboven opengemaakte zak, helemaal fout :stuck_out_tongue:. Ja slaat echt nergens op ik weet het.

2 likes

Hahahah ja ik dacht weetje ik post het gewoon zoals het is! No shame in my chips game

2 likes

Ik hoorde dus laatst, toen ik ook iemand zo een zak chips zag open maken :flushed: Maar diegene legde uit dat alle kruiden aan de onderkant van de zak zitten. En door hem ondersteboven open te maken, heb je dus de beste verhouding kruiden omdat ze dan beter verdeeld worden. Klonk acceptabel wel

5 likes

Deze heeft ook een plekje in mijn hall of fame verdiend

20 likes


Iemand interesse in Lay’s pickles? :joy:

2 likes

Maar die heb je ook gewoon bij de AH! Is een van mijn lievelingssmaken <3

1 like

deze aan t testen.
Het smaakt iets te sterk naar gebraden kip ofzo?en dan ook redelijk vet mondgevoel. Iets te naar mijn smaak.
Nja als je echt gek bent op rozemarijn lust je deze vast graag.
Ik heb de hele zak op maar niet van genoten en nu spijt en misselijk. Zou m niet nogmaals kopen.
3/10

Ik vind kettle chips ook altijd een nare vette nasmaak hebben.

Als de smaak op zich je wel aan staat, moet je deze eens proberen :heart_eyes:
https://www.ah.nl/producten/product/wi384006/ah-excellent-chips-zeezout-en-rozemarijn

Bedankt voor de tip. Maar ik vond m niet zo lekker. Smaakt mij te veel naar een gebraad uit de oven. Ik weet niet waarom maar ik associeer dat kruid met vlees en dat vind ik niet zo fijn bij chips.
Met de barbecue chips heb ik dat bijvoorbeeld wel minder… gek eigenlijk haha

Ah dan zou ik het idd niet doen. Ik heb dat gelukkig niet :slight_smile: al ga ik er nu vast op letten :sweat_smile:

03

Ik vind deze echt zooo lekker

8 likes