Chipstopic

Dit lijkt me een soort cheese & onion maar dan nog beter. Hebben de chipjes een lichte zure smaak omdat het pickled onions zijn?

Jaaaa :heart_eyes: Jumbo!

1 like

Ik ben echt verslaafd aan alle lays oven
Vind de textuur zo fantastisch en ze zijn echt goed op smaak

5 likes

Ik vind die ook suuuuper lekker!

1 like

Mijn lievelingschips is uit de handel bij de ah, door die stomme nieuwe smaken. :cry:
Bij de jumbo hadden ze hem ook niet.

Mijn nieuwe chipsobsessie na de Herr’s pizza cheetos zijn Slabs sweet red chili - chips die 4 keer zo dik zijn als normale chips - en nu ben ik boos omdat 1) ze niet overal verkrijgbaar zijn, tot nu toe zie ik ze alleen bij AH to go’s 2) de andere smaken van dit merk (behalve gewoon zoute naturel chips) nergens worden verkocht behalve bij de jumbo online 3) ze 2,39 voor een zakje van 80 gram kosten - dat heb ik er wel voor over, though.

1 like

afbeelding

Erg lekker :heart_eyes:

1 like

Ze verkopen Slabs ook bij Stach!

Ik heb nog nooit chips met gebakken eieren smaak gehad, maar vond deze vandaag! Zijn Portugees / Spaans, weet niet of ze ook in NL te krijgen zijn. Iemand deze weleens geproefd? Ga me er deze week aan wagen!

Kon me natuurlijk niet inhouden en meteen geproefd. Zit waarschijnlijk niemand op een review te wachten, maar wil het wel graag kwijt. Ze zijn superheftig! Ruiken niet zo heel sterk, heel licht naar patatje joppie chips. Maar zodra je ze eet lijkt het net of je die aangebrande stukjes van een gebakken ei eet (goh), die dunne randjes die een beetje doorzichtig en knapperig worden. Het is echt een beetje vies, ben er misselijk van want heb natuurlijk wel de halve zak op. Volgens mij zijn ze vegan (er zit ‘flavouring’ in, maar nergens staat ei als allergeen aangegeven), dus wat dat betreft zou het voor een ei cravende veganist wel een goede optie zijn.

2 likes

Ja ik heb deze wel eens op idd! En al meerdere zakken met dit soort gebakken ei chips gehad. Ik vind het zelf megalekker, maar het is idd heel heftig en vettig. Precies zoals de krokante stukjes van een spiegelei. Je moet er echt trek in hebben en mss idd niet teveel eten. In Barcelona hadden heel veel merken het en in Nederland verkopen ze het ook bij bepaalde delicatessenwinkel, maar dan van het merk Quillo.

1 like

Deze smaken echt heel erg naar de sensation thai sweet chili van lays, alleen ik denk dat ze iets minder vol van smaak zijn. Ze zijn vegan dus dat is ook een mooi pluspunt

1 like


Deze was veel te zuur voor mijn doen, maar toch in een keer leeggegeten.

3 likes


Had ik deze al eens gerieviewed?? Zijn heel lekker. Heel goed in balans. Ze zijn echt sweet - chili zegmaar en elke hap is opnieuw weer die smaak ervaring. Daarnaast lekker knapperig en heel goedkoop, maar 78 cent. Deze zijn dus echt top. 9/10

Mijn vriend heeft deze:


Zijn niet vegan maar heb wel geproefd
Ze smaken niet pindasaus maar meer naar chips met nasikruiden ofzo?? Niet lekker eigenlijk. Een beetje vlak. De chips zelf is ook te dun en te groot naar mijn smaak. Zou deze afraden. 4/10

Ohh echt? Thai sweet chili was altijd mijn favoriete chips, ik moet deze proberen!

Tip van mij voor als je bij een toko bent:

Precies spicy genoeg en ze zijn gemaakt van mais, wat ik echt lekker vind.

En voor een van m’n andere favorieten (Ringlings) heb ik een alternatief gevonden bij Dirk van den Broek:

Noooo croky satéchips zijn zoooo good.
Ik eet ook zo veel mogelijk plantbased en mis deze echt. Wel heel zout.

1 like

Omg jaaaaa! :drooling_face: En de Lays oven baked naturel!

2 likes


Mn favo chips lag ineens bij de action :heart_eyes:

Love de spicy mayo!

Ik ken deze niet, maar klinkt goed.
Waar kan ik ik de smaak mee vergelijken ?