Chipstopic

Ik vind eigenlijk alle groentechips wel lekker, smaakt ook vaak hetzelfde.
Deze heb ik best vaak:

Die van de hema is ook lekker, maar daar kun je nu niet echt makkelijk aan komen.

AH robuuste chips heeft trouwens ook een 4-soorten aardappel-chips, die is ook lekker.

1 like

Jaaa die van de Hema is idd lekker, alleen lastig om aan te komen nu, vandaar dat ik een alternatief zoek.

@oliverqueen thnx goeie!

Ik vind eigenlijk alle chips van gwoon heel goed! Heb wel meer aanraders van ze eigenlijk, onder andere ijsjes en koffie.
Qua chips vind ik de sweet chili nachos onovertroffen en de sour cream en Chili (die vegan is). Beide zijn echt super lekker!

1 like

Deze is inderdaad heel goed (paarse zak toch?), maar die heb ik dus Ă©Ă©n keer in een supermarkt op een plek ver van huis waar ik nooit kom gekocht en daarna NOOIT MEER GEZIEN IN EEN ANDERE SUPERMARKT :cry:
wel andere chips van Gwoon maar niet die

Ja! Als het goed is kan je m ook bij de plus en de spar krijgen. Die van de plus heeft een andere verpakking volgens mij maar het is dezelfde chips als het goed is.
Als ik het ergens zie zal ik je even taggen!

1 like

Ja het is deze: image

Hun sweet chilli nachos zijn ook hetzelfde als die van gwoon.
Heerlijk!! Heb er helemaal zin in nu.

Heb zelf nu deze in huis maar weet nog niet wanneer ik ga eten

Tot nu toe vind ik de robuuste chips een beetje weinig smaak hebben telkens

3 likes

En bij coop!

1 like

De blauwe nep doritos vind ik zelfs lekkerder dan de echte :heart_eyes: en de ribbelchips zijn heel zout meestal :yellow_heart:

Welke zijn de blauwe? Die heb ik volgens mij bij ons nog nooit gezien maar wil ze nu wel proberen!!

Ja de paprikachips en naturelchips van Gwoon zijn idd ook erg lekker!

1 like

Deze! Coole chips ofzoiets haha

1 like

Heeft iemand een tip voor goed heftige salt en vinegar chips die je in NL bij een supermarkt kan kopen of ergens kan bestellen? Niet van dat laffe gedoe!

2 likes

Hema food leveringen zijn deze week hervat! We hebben ook nieuwe smaken chips. Ben alleen vergeten wat maar t was wel interessant.

1 like

Kettle Chips sea salt & balsamic vinegar bestellen | Albert Heijn (ah.nl)

Deze misschien? Vond hem goed zuur en zout.

Die heb ik nog niet getest, maar dat klinkt veelbelovend!
Mijn bericht was trouwens geĂŻnspireerd door deze:
afbeelding
Wat een teleurstelling zeg :cry:

1 like

Ik vind die van Pringles het lekkerst! Vooral het zure ervaar ik niet zo bij andere merken.
Pringles vind ik voor de rest niet zoveel aan maar die smaak wel!

Edit: @Marquez ah goed om te weten! Ik wilde er sowieso even heen voor de wijnen komende week!

4 likes

nou inderdaad, deze gisteren op en had verrekte weinig smaak. ik zou m een 5 geven. geen voldoende.
alleen de salt&vinegar chips blijf ik kopen want die eet m’n vriend. vind die zelf ook te weinig smaak hebben.

Het ging hier laatst over rozemarijn chips toch?
Screenshot_20210327-150644_Chrome

Als we m hebben neem ik m morgen mee.

3 likes

@Zemraluani!!

Ik was al helemaal blij van de bank gesprongen om mijn schoenen aan te trekken totdat ik mij realiseerde dat ik hiervoor een winkelafspraak moet maken :cry:

Twasn’t me toch?

Ik heb niks speciaals met roosmarijn, maar hit me up als iemand limoen rode peper chips weet te vinden :eyes: