En bij coop!
De blauwe nep doritos vind ik zelfs lekkerder dan de echte en de ribbelchips zijn heel zout meestal
Welke zijn de blauwe? Die heb ik volgens mij bij ons nog nooit gezien maar wil ze nu wel proberen!!
Ja de paprikachips en naturelchips van Gwoon zijn idd ook erg lekker!
Deze! Coole chips ofzoiets haha
Heeft iemand een tip voor goed heftige salt en vinegar chips die je in NL bij een supermarkt kan kopen of ergens kan bestellen? Niet van dat laffe gedoe!
Hema food leveringen zijn deze week hervat! We hebben ook nieuwe smaken chips. Ben alleen vergeten wat maar t was wel interessant.
Kettle Chips sea salt & balsamic vinegar bestellen | Albert Heijn (ah.nl)
Deze misschien? Vond hem goed zuur en zout.
Die heb ik nog niet getest, maar dat klinkt veelbelovend!
Mijn bericht was trouwens geĂŻnspireerd door deze:
Wat een teleurstelling zeg
Ik vind die van Pringles het lekkerst! Vooral het zure ervaar ik niet zo bij andere merken.
Pringles vind ik voor de rest niet zoveel aan maar die smaak wel!
Edit: @Marquez ah goed om te weten! Ik wilde er sowieso even heen voor de wijnen komende week!
nou inderdaad, deze gisteren op en had verrekte weinig smaak. ik zou m een 5 geven. geen voldoende.
alleen de salt&vinegar chips blijf ik kopen want die eet mân vriend. vind die zelf ook te weinig smaak hebben.
Het ging hier laatst over rozemarijn chips toch?
Als we m hebben neem ik m morgen mee.
Ik was al helemaal blij van de bank gesprongen om mijn schoenen aan te trekken totdat ik mij realiseerde dat ik hiervoor een winkelafspraak moet maken
Twasnât me toch?
Ik heb niks speciaals met roosmarijn, maar hit me up als iemand limoen rode peper chips weet te vinden
Ow shit! Meende dat jij ook in rouw ging toen de appie de rozemarijn & zeezout chips eruit flikkerde.
Yeeeessss heel benieuwd!!
Bij ons mag je helaas zo binnen lopen maar om dat nou te gokken.
Beste nacho/tortilla chips
Deze met jalapeño zijn echt de hemel.
Kon m net niet vinden maar dit is de andere smaak waar collega en ik heel benieuwd naar waren