Chipstopic

Ow shit! Meende dat jij ook in rouw ging toen de appie de rozemarijn & zeezout chips eruit flikkerde.

1 like

Yeeeessss heel benieuwd!!

1 like

Bij ons mag je helaas zo binnen lopen maar om dat nou te gokken.

Beste nacho/tortilla chips

AHI_43545239363536313031_1_LowRes_JPG.jpeg

3 likes

Deze met jalapeƱo zijn echt de hemel.

1 like

Kon m net niet vinden maar dit is de andere smaak waar collega en ik heel benieuwd naar waren
Screenshot_20210327-161916_HEMA

2 likes

Ik zat al die smaak te zoeken, maar gok dat je er zelf (pickled) jalapeƱos overheen doet?

Ik ga deze ook halen dit weekend en binnenkort weer mijn favo simpele nachoschotel met refried beans maken :heart:

1 like

Deze bedoel ik:

https://www.ah.nl/producten/product/wi483543/la-morena-tortilla-chips-met-jalapeno-smaak

2 likes

Hedde ge een recept?

Wat een armoe weer mijn AH, dit klinkt goddelijk.

1 like

Als ik niet meer de kracht kan vinden om mijn eigen refried beans ed te maken, mijn favoriete luie pakjes en zakjes aanpak:

Een blik La Morena refried Bayo beans met chipotle en Adobe in een pannetje opwarmen met ongeveer 80/85 gram zure room en hot sauce naar smaak. Ik doe vaak lekker wat, maar je kan ook een theelepeltje doen. Laatste x gebruikte ik Cholula, maar Franks red hot kan je bijv gewoon bij Appie krijgen. Het wordt als je het goed mengt en het warm wordt een dikke crĆØmige massa (en minder kattenvoer vibes zo uit het blik).

Dan in een ovenschaal laag nacho chips, veel geraspte cheddar, wat van het refried beans mengsel, wat pickled jalapeƱos, en weer nachoā€™s etc etc. Op laatste laag nog wat extra kaas. Even in de oven tot alles gesmolten is en dan met pico de gallo, guac, zure room en meer hot sauce eten (of welke toppings je dan ook lekker vindt) opeten.

5 likes

Oooh dankje! Dit ga ik snel eens maken

De Pringles.
Maar niks haalt het toch bij die van walkers hoor. Ik sla altijd in als ik in Engeland ben(helaas nu al,veel te lang niet geweest :sob::sob:)

1 like

Ik heb trouwens ook een potje Salt en vinegar poeder wat je over je chips kan gieten. Die is ook wel lekker. Kan je t zo sterk maken als je zelf wil.

Waar haal ik dit? :drooling_face:

1 like

Sorry geen idee. De schoonvader van mijn zusje heeft het voor mij meegenomen. Denk uit Engeland

Het is deze Robertsons Salt & Vinegar Seasoning - Die Spens - South African Shop in Amersfoort, The Netherlands
Maar deze website heb ik verder geen ervaring mee

2 likes

Ik was degene die erover begonnen was, ben heel benieuwd naar die van de hema!

Ik vind Kettle chips altijd zo nep artisanaal :sweat_smile: zo dik en scherpekantjes en verbrand. Geef me gewoon flinterdunne perfecte chips! Met goede smaken

1 like

Dit was echt mn lievelings! Kocht ze idd bij de ah. Zo jammer dat ze hem niet meer verkopen :sob:

1 like

Ik heb deze gisteravond gegeten en ik vond het geen succes. De chips vond ik te dik, niet fijn om te eten, en vettig.
En het gedeelte dat wat pittiger was, was alleen pittig, het had weinig smaak vond ik. Jammer, ik had er hoge verwachtingen van.