Deze zijn echt fantastisch. De carolina reaper versie ook (als je tegen écht pittig kan) ik heb hier echt vaak een craving naar. Gelukkig moet ik dan naar de expat store fietsen en vind ik dat vaak net te veel moeite
Heeft iemand ooit deze Lays Miangkam chips gevonden in een toko? Onvoorstelbaar lekker maar ik ben ze in NL nog nooit ergens tegengekomen
Jaaa die vind ik wel iets te pittig haha (nep indo hier). Ik kan hier ook echt zoooo’n cravings naar hebben, niet normaal. Zo erg hoe verslavend die shit is haha.
Voor de mede-salt-and-vinegar-fans:
Deze zijn best goed. Lekker zuur en heel krokant. Mag van mij wel zouter. Veel beter dan die van de Appie.
Serieus, ik mis deze supermarkt.
Overigens mis ik de Delhaize ook.
Of überhaupt een supermarkt in België!
@TantePollewop @Huismus Misschien is een Franse supermarkt dichterbij? Overigens hou ik meer van de Appie dan van Belgische supermarkten :’)
Het probleem is corona. Ik woon maar een kwartier van een Belgische supermarkt af, maar daar ben ik al meer dan een half jaar niet meer geweest.
Zo mis ik ook een kaaskroket bij de frituur.
Buitenlandse supermarkten zijn gewoon altijd leuker!
De saté chips van Croky is best lekker. Het smaakt wel wat zoetig maar er zit ook wel de smaak van satésaus aan. Na een bakje heb je wel eerst genoeg gehad want de smaak is aanwezig.
Favo Hoop dat m’n pa snel weer naar Frankrijk gaat zodat hij een voorraadje kan meenemen
al meer dan 500 posts over chips
ik ben trots op jullie
Mijn huidige favo’s: al heeeeel lang flippies XXL Paprika!
En daarnaast heel veel chips van Lidl, waaronder deze soort van oven baked. Alle chips van Lidl heeft veel meer smaak/kruiden dan hollandse spul

Oeh smaakt deze een beetje zoals de lichtblauwe Lays van vroeger? Sour cream met echt zo’n flinke ui nasmaak?
Pfoehhhh vind het lastig uit te leggen, maar wat ik me kan herinneren was het wel echt ui smaak. Niet zo weeïg en niet richting cheese-onion iig.
Deze zijn zo lekker! Smaken echt naar ciderazijn en niet te zout (iets zuurder had op zich gemogen). Lekkere knapperige chips ook, niet te dik en niet te dun.
Zijn nu met 20% korting bij Jumbo.
Zijn de andere smaken ook zo lekker?
Volgens mij had ik een keer die zwarte met zout en peper, die was wel lekker
Ik heb bij Sterk Amsterdam deze chips gevonden van tyrells, en alleen de verpakking is al geweldig
@Huismus Ik vind van wel! Glorious pesto seasoning is mn favoriet
@Huismus Ja! Ik vind echt veel chips van Tyrells lekker. Onder andere de sour cream & chilli, cheddar & chive, sweet chili & red pepper en de ribbel naturel. Alleen de truffel vind ik een chemische nasmaak hebben en de kaas ribbelchips vond ik ook niet zo lekker.
Deze was trouwens ook nieuw bij Jumbo en vind ik echt lekker!