Chipstopic

Ik heb de Subway chips op. Geef het een 6,5/10. Prima, lekker maar niet bijzonder

1 like

Ik heb voor het eerst in 1 of 2 jaar weer Lays cheese onion gegeten maar het viel mij heel erg tegen. De smaak is volgens mij veranderd, ik vond ze veel te mild. :sob: Vroeger was de kaas uiensmaak veel intenser en lekkerder.

1 like

Ik vind ze zelfs een beetje zoetig. Heel jammer :frowning:

1 like

Is mijn avondeten vanavond chips? Jazeker

6 likes

Hallo je kan dit niet zomaar zeggen en dan niet benoemen welke chips!??!?!?!

Layssss superchips ribbel paprika <3

4 likes

oehhhh talk dirty to me

3 likes

Ik zie dit topic en ik moet me echt bedwingen om niet op te staan en een bakje chips te pakken nu haha

ik zeg doen, het kan je dag alleen maar beter maken

1 like

Dit vonden een vriendin en ik ook al. Ik met 2 verschillende zakken en zij had t ook nog een keer. T is echt waardeloos.

Net als de verandering van de bolognese honderd jaar terug.

Zijn er chips met olijfsmaak ofzo? Lijkt me best lekker maar nooit gezien. Iemand ooit geproefd?

https://www.ah-boodschappen.nl/23500/casa-mediterrana-chips-tomaat-olijf
https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/trafo-chips-gebakken-olijf.htm

even gezocht en ze zijn er zeker, maar ik heb ze nog nooit geproefd! lijkt mij ook wel lekker

1 like

Ahh thanks! Als ik die van de AH tegenkom ga ik hem eens proberen! Die 2e is alleen in olijfolie gebakken dus vgm heb je dan geen duidelijke olijfsmaak? Die 3e lijkt me het lekkerste, maar alleen te bestellen dus. Beetje gek voor 1 zakje chips :slightly_frowning_face::weary:

1 like

Ohh vroeger had je lays mediterraneas, zoo lekker. Die mis ik echt. Alle varianten.

Volgens mij is er nu een olijf(olie)smaak van Kettle en soms zo’n actie bij Lidl.

2 likes

Die van de AH staat niet bij de chips schappen, maar meestal bij de vers afdeling (met alle kaas, worst en tapas dingen). Misschien maakt dat je zoektocht gemakkelijker :grin:

1 like

Ooh wow! Thanks haha

3 likes

Ik zie dit vaker, ook bij andere supemarkten. Meestal van die doorzichtige zakken. Waarom zetten ze die niet gewoon (ook) in het chipsschap. Lekker exclusief doen ofzo?

1 like

Ja echt geen idee inderdaad! Zal fancy zijn inderdaad haha :joy:
Dit zijn ook doorzichtige zakken volgens mij, maar dan met een papieren zak eromheen.

1 like

Ja juist dat scherpe vond ik vroeger zo lekker. Ik miste dat nu echt en ga de cheese onion niet meer kopen helaas.

Ik wil even toevoegen dat ik DIEP teleurgesteld ben dat Lidl bij de griekse weken wederom geen oregano chips verkoopt :angry:

1 like