Chipstopic

@TantePollewop in de Carrefour, ik woon in België! Sorry voor de hype :sweat_smile: Die Bretonne nog nergens gezien trouwens.

3 likes

Die heb ik nog nergens gevonden :sob:

1 like

De Lays Patatje Mayo is echt lekker :heart_eyes: lekker zurig

1 like

Ik was hier heel benieuwd naar, maar vond deze echt naar sokken met mosterd smaken :cry:

3 likes

Ik heb de Lays satésaus op en vond hem niet zo lekker (ook niet heel vies) terwijl ik echt groot liefhebber ben van satésaus en pindakaas enzo. Het smaakte een beetje vettig ofzo, en af en toe vond ik het smaken naar Seroendeng. Wat op zich ook niet vies is maar zo als chips vond ik het geen succes.

De Lays MAX met cheddar onion smaak vind ik ook tegenvallen, die AH robuuste is beter! En voor echte cheese onion smaak gewoon voor de originele Lays kiezen.

3 likes

Vond ik ook. Zat niet zoveel smaak aan.

Deze is echt top. De jalapeno poppers van deze zijn mijn favoriet!

1 like

Beetje late reactie maar hier vreet ik in 1 keer deze zak leeg. Ga er zelfs speciaal voor naar de winkel!

1 like

Voor de Belgen die de Brets met boter zoeken, ik heb ze in de Delhaize gevonden! Maar nog niet geproefd.

1 like

Deze vind ik zoooo lekker hahaha maar smaakt vind ik vooral naar maggi

1 like

Kwam deze tegen bij een snoepwinkel. Smaakt echt heel duidelijk naar tzatziki. Erg lekker!

10 likes

Hier ben ik heel benieuwd naar! Zal wel super duur geweest zijn in zo’n snoepwinkel?

2 likes

@Soy.peor

3 likes

Jaa echt belachelijk! €4,50

Leuk karton met tzaziki kruiden. Tag mij niet in deze gore zooi aub

4 likes

Excuses madame Tzaziki

2 likes

Ik ben afgelopen weekend naar de supermarkt gegaan om chips te kopen, en na een paar minuten vertwijfeld voor het schap te hebben gestaan gewoon weer weggegaan zonder chips. Niets van het aanbod sprak me aan. Wè ne erremoei.
Ik wil lekkere chips ipv alleen maar “hot chili” “jalapeno” “cheese and onion” en “extra cheese and onion met jalapeno” en allemaal van die dikke harde chips waar je je mond aan open haalt :cry:

5 likes

Wat vind jij lekkere chips dan? Ik kan juist nooit kiezen haha

1 like

Nou sowieso variatie in vorm zou leuk zijn, dus graag “gewone” dunne chips (en dan niet alleen paprika), maar ribbelchips kan soms ook lekker zijn.
En qua smaak dingen met kruiden, oregano (het beste), rozemarijn, knoflook, olijf, cream and chives, of vinegar, pickles of citroen met peper of zeewier. Die zoute boterchips die hier eens werd besproken lijkt me ook heel lekker. Ik mis echt al dat soort smaken chips, als je in speciale winkels heel goed zoekt vind je nog wel eens iets maar in de supermarkt hier vind ik het echt 3x niks.

6 likes

Ja die koop ik soms inderdaad! Misschien moet ik maar weer eens naar de hema, al ik hij hier soms ook een tijdje weg uit het schap.
Maar ik vind de textuur van de hemachips wat minder, lekker voor soms maar niet altijd.

1 like