Deze vind ik zoooo lekker hahaha maar smaakt vind ik vooral naar maggi
Hier ben ik heel benieuwd naar! Zal wel super duur geweest zijn in zo’n snoepwinkel?
Jaa echt belachelijk! €4,50
Leuk karton met tzaziki kruiden. Tag mij niet in deze gore zooi aub
Excuses madame Tzaziki
Wat vind jij lekkere chips dan? Ik kan juist nooit kiezen haha
En sensations sour cream & mexican peppers? Nu in de aanbieding bij Aldi trouwens. Ik houd erg van die sour cream-smaak en vind deze echt lekker.
Ik denk dat jij goed kan slagen voor chips bij de ekoplaza
Die vond ik ook lekker. Maar deze is nog lekkerder en niet veel heter of overheersend qua peper (vind ik).
Oh echt ze hadden volgens mij ook aardappel chips met rozemarijn. Die vond ik zo lekker.
Vind je die pestochips van dat kettle merk niks? Ik vind die zo lekker
@Bunnyslippers doe je ding meid!
ik vind de mexican pepper die net genoemd werd heel lekker trouwens, die is ook niet echt pikant, wel wat scherp maar niet overheersend
Ik zag zoiets volgens mij bij de Dirk van hun eigen merk. Vond hem niet bijzonder trouwens, maar misschien is dat degene die je zoekt. Die zout en peper van dat kettle merk vind ik ook wel lekker, maar misschien vind je die te dik
Had gisteren deze chips bij action gehaald
Deed ons allebei echt meteen denken aan chips van vroeger, deze:

Was die echt helemaal vergeten haha.
Meer mensen die deze nog kennen?
Jaa ik denk het wel! Alleen de smaak kan ik me niet echt meer herinneren maar ik hield wel altijd van de structuur/mondgevoel van dat soort chips. Lekker je mond vol proppen en wachten tot ze zompig worden van het speeksel ![]()
Woooow ik heb het topic van mijn dromen gevonden!!
Ik eet elke dag chips. Elke dag. Mijn lievelings is lange tijd Heartbreakers geweest. Het liefst dippen in Heksenkaas (ja echt). Andere favorieten zijn vrijwel alle Lay’s Sensations (behalve paprpika, sowieso paprika bah) en ik ben ook fan van deze:
&
ik ben tegenwoordig weer helemaal gek op naturel ribbel, ik moet ze gewoon altijd in huis hebben