Chipstopic

Ik had pas eindelijk de rozemarijn chips gevonden na heel lang zoeken!

Was heerlijk overigens

1 like

Ik had laatst deze, super lekker spicy!

7 likes

Woon je bij de Duitse grens? Daar koop ik rozemarijn chips!

1 like

niet nieuw wel ‘recentelijk’ vernieuwd waardoor hij iets vettiger en harder is naar mijn gevoel

3 likes

Vernieuwd is voor mijn gevoel vaak ook code voor ‘goedkopere ingrediënten/ mindere kwaliteit’. Moet altijd een beetje huilen als dat staat bij m’n lievelingsproducten.

5 likes

Mn favo momenteel is de croky thai curry. Aangeraden door iemand hier en echt verslaafd momenteel.

3 likes

Ik droom soms nog steeds over de Lay’s hot wok chili, waren de beste chips ooit :face_holding_back_tears:. Iemand die ooit al in het buitenland gespot?

3 likes

Ben ik de enige die de sour cream and chives mist van vroeger? Die zat in zo’n turquoise zak. De sour cream en onion van ah/jumbo zijn toch niet hetzelfde.

9 likes

Die was zo lekker! Echt heel jammer dat die niet meer te koop zijn.

2 likes

Awhh jaa, die was echt onwijs lekker! Je had ook de ‘cool’ variant, die was ook lekker maar die hot sowieso beter haha

1 like

Verkopen ze nog wel in Duitsland (andere kleur zak wel) en volgens mij ook bij de Poolse supermarkt.

3 likes

Oh jammer! Minder sour cream smaak?

Ik at die chips echt altijd na het blowen, dan smaakte hij extra goed haha. Alleen te lang geleden dat ik m nog kan vergelijken.

5 likes

dit echt iedere keer weer :clap:

1 like

Mensen, ik weet niet wat me overkomt.
Deze
image

… is gewoon lekker!!
Er zitten verschillende kruiden op maar hij smaakt erg naar oreganochips.
En hij is gewoon in de supermarkt te koop :eek: hij staat alleen niet bij de chips maar op de borrelafdeling.

Mijn gebeden zijn verhoord

16 likes

Woah kennen jullie dit al? Een chipsabonnement! (Wel verrekte duur trouwens maar toch)

2 likes

Ohhh jaloers :smiley:

3 likes

Jezus wat achterlijk dit. Sorry niet naar jou toe hoor, maar ik vind dit echt niet oké zo’n abonnement. Zo ontzettend duur en onnodig. Meer dan 3 euro per zak chips uitgeven en dat elke maand. Minstens 2 zakken per week. Voor minimaal 3 maanden. Ik snap gewoon echt niet wie dit zou willen. De kans is groot dat je voor meer dan de helft gewoon de bekende A-merk smaken ontvangt. En als je het als cadeau wilt geven kun je toch ook gewoon zelf een groot pakket samenstellen met allerlei soorten?

4 likes

Hahaha ja mee eens, kan me ook niet voorstellen dat dit loopt :rofl:

2 likes

Welke supermarkt?

Albert Heijn!

3 likes