Had gisteren deze chips bij action gehaald
Deed ons allebei echt meteen denken aan chips van vroeger, deze:
Was die echt helemaal vergeten haha.
Meer mensen die deze nog kennen?
Had gisteren deze chips bij action gehaald
Deed ons allebei echt meteen denken aan chips van vroeger, deze:
Was die echt helemaal vergeten haha.
Meer mensen die deze nog kennen?
Jaa ik denk het wel! Alleen de smaak kan ik me niet echt meer herinneren maar ik hield wel altijd van de structuur/mondgevoel van dat soort chips. Lekker je mond vol proppen en wachten tot ze zompig worden van het speeksel
Woooow ik heb het topic van mijn dromen gevonden!!
Ik eet elke dag chips. Elke dag. Mijn lievelings is lange tijd Heartbreakers geweest. Het liefst dippen in Heksenkaas (ja echt). Andere favorieten zijn vrijwel alle Lay’s Sensations (behalve paprpika, sowieso paprika bah) en ik ben ook fan van deze:
&
ik ben tegenwoordig weer helemaal gek op naturel ribbel, ik moet ze gewoon altijd in huis hebben
Deze chips hieronder zijn echt heaven on earth dus ik droeg mijn man op ze mee te nemen van zijn business trip in Azië. Wat doet die druif; hij neemt 1 schamel klein zakje mee (want ‘big pack’ is maar 71 gram)
Dus nu heb ik het zakje leeg, alleen nog maar extra bevestiging dat het echt de allerlekkerste smaak ever is (pittig, zoet en fris tegelijk) en vreselijke honger naar meer.
Ik heb ze nog niet in een toko kunnen vinden hier, dus als iemand ze ziet in Amsterdam/Haarlem/Alkmaar laat het alsjeblieft weten!
Ik ben momenteel in Thailand en reis met 2 ruimkoffers terug, dus kans is aanwezig dat ik genoeg plek heb om wat mee te nemen voor je! Ik ben voorlopig nog even hier, maar zal je nog wel even een berichtje sturen wanneer de terugvlieg datum dichterbij komt.
“wat hebt u in deze koffer mevrouw? Chips. Alleen maar chips.”
Geen grap, dit heb ik echt ooit gedaan met mijn ruimbagage. Moest toen ook door de scanner bij de douane en die vrouw zat helemaal te grinniken. Was echt alleen chips en dan in het midden van de koffer een koelkast magneet van de Twin Towers hahaha.
Dat is ongeveer hoe het gaat zijn als ik word aangehouden. Ik leef voor snacks.
Klinkt eigenlijk wel als een droom, misschien moet ik ook op vakantie gaan
Ik heb hem nog niet kunnen vinden
En de rozemarijnchips van de hema is ook weer eens verdwenen uit het schap. Ik woon in chipsbermudadriehoek.
Jaaaa dat zou fantastisch zijn! We hebben ook plannen om samen naar Thailand te gaan in februari dus geen probleem als het niet lukt, mijn fix is dan sowieso redelijk in de buurt
@Bunnyslippers laat verslag want ik heb gisteren pas de zak op gemaakt (ben aan het proberen te minderen ha ha)
ik vond de smaak best wel lekker! In eerste instantie proefde ik vooral heel veel mozzarella wat ik best wel saai vond, maar toen begn de pesto een beetje in te komen en toen werd ik wel echt fan! Het is wel even wennen omdat het een veel meer verfijnde smaak is dan ik gewoon ben, maar dat bevalt me toch wel goed! Het is de eerste keer in lange tijd dat ik niet stande pede die zak heb leeggevreten maar halfweg al het gevoel had dat ik verzadigd was. De textuur vind ik niet heel geweldig maar dat is ook omdat ik wel van een vet chipje hou. 8,5/10
Ik had deze laatst gekocht bij de toko. Heerlijke chips, zowel friszurig, beetje zout en zout (ben erg goed in smaak omschrijven…) Een aanrader als je hem tegenkomt!
Ik mis deze! Heeft iemand hier al een goede vergelijkbare voor gevonden?
Wellicht die jij al noemde! Is die ook een beetje pittig?
Nee niet pittig. En ook wel echt anders dan de smaak van wasabi.
Ik vond de Tyrells “mature cheddar & chive” vandaag voor t eerst en het is gewoon weer een standaard cheese/onion chip. Wel lekker die kettle cooked bite hoor, maar qua smaak is het niks bijzonder.
Bieslook waar? Cheddar? Ik proef ui.
Absoluut niet vies, maar ook absoluut niet bijzonder.