Is dit dan niet een Kettle rip-off, haha?
Als je deze lekker vind dan denk ik ook die van de AH Excellent (mocht je daar eens komen… bij mij zitten ze ook vaak in mijn bonus box) Ben ook wel benieuwd naar deze maar kom eigenlijk alleen bij de AH… mmm.
Die idd, AH Robuuste chips zeezout bestellen | Albert Heijn
En ik vind deze ook heel lekker: AH Robuuste chips jalepeno & sweet chili bestellen | Albert Heijn
En de balsamico variant! Ook een kettle rip off haha maar ook dikker.
En omdat ik ze vaker koop zijn ze bij mij bijna elke week in de bonus box, 2 voor 2 euro
Ja bij mijn AH komt het met vlagen, want die balsamico was er eerst ook een tijd uit (en toen was die rode er) en nu is die balsamico weer terug en de rode er uit… dus ik denk dat het een beetje per AH scheelt? Wel jammer want die rode was echt mijn favo Maar ik houd mijn ogen open voor de Chio!
Chipsbeklag #281: zelfs de rozemarijnchips van de Hema lijkt nu verdwenen. Online niet op voorraad en nergens meer in de winkel te vinden.
Die pestochips heb ik ook nog nooit gezien.
Wee mij
Ik had pas eindelijk de rozemarijn chips gevonden na heel lang zoeken!
Was heerlijk overigens
Woon je bij de Duitse grens? Daar koop ik rozemarijn chips!
niet nieuw wel ‘recentelijk’ vernieuwd waardoor hij iets vettiger en harder is naar mijn gevoel
Vernieuwd is voor mijn gevoel vaak ook code voor ‘goedkopere ingrediënten/ mindere kwaliteit’. Moet altijd een beetje huilen als dat staat bij m’n lievelingsproducten.
Mn favo momenteel is de croky thai curry. Aangeraden door iemand hier en echt verslaafd momenteel.
Ik droom soms nog steeds over de Lay’s hot wok chili, waren de beste chips ooit . Iemand die ooit al in het buitenland gespot?
Ben ik de enige die de sour cream and chives mist van vroeger? Die zat in zo’n turquoise zak. De sour cream en onion van ah/jumbo zijn toch niet hetzelfde.
Waar???
Ik woon niet echt bij de Duitse grens maar mijn zucht naar lekkere chips is groot en ik kom wel af en toe in Duitsland
edit: Volgens mij is de rozemarijnchips bij de Hema (hier in ieder geval) vervangen door die jalapeno/cheese/onion variant. Want zoiets lag natuurlijk nog nergens in de schappen
Die was zo lekker! Echt heel jammer dat die niet meer te koop zijn.
Awhh jaa, die was echt onwijs lekker! Je had ook de ‘cool’ variant, die was ook lekker maar die hot sowieso beter haha
Verkopen ze nog wel in Duitsland (andere kleur zak wel) en volgens mij ook bij de Poolse supermarkt.
Klopt, maar ze smaken niet meer hetzelfde als vroeger @Whoopdidoo. Weet ik omdat het altijd m’n lievelingschips was en ik een paar jaar geleden heel blij was toen ik ze in Duitsland vond en dat m’n blijdschap toch ietsje temperde maar alsnog lekker hoor!
Oh jammer! Minder sour cream smaak?
Ik at die chips echt altijd na het blowen, dan smaakte hij extra goed haha. Alleen te lang geleden dat ik m nog kan vergelijken.