Ik had laatst deze, super lekker spicy!
Woon je bij de Duitse grens? Daar koop ik rozemarijn chips!
niet nieuw wel ‘recentelijk’ vernieuwd waardoor hij iets vettiger en harder is naar mijn gevoel
Vernieuwd is voor mijn gevoel vaak ook code voor ‘goedkopere ingrediënten/ mindere kwaliteit’. Moet altijd een beetje huilen als dat staat bij m’n lievelingsproducten.
Mn favo momenteel is de croky thai curry. Aangeraden door iemand hier en echt verslaafd momenteel.
Ik droom soms nog steeds over de Lay’s hot wok chili, waren de beste chips ooit
. Iemand die ooit al in het buitenland gespot?
Ben ik de enige die de sour cream and chives mist van vroeger? Die zat in zo’n turquoise zak. De sour cream en onion van ah/jumbo zijn toch niet hetzelfde.
Waar???
Ik woon niet echt bij de Duitse grens maar mijn zucht naar lekkere chips is groot
en ik kom wel af en toe in Duitsland
edit: Volgens mij is de rozemarijnchips bij de Hema (hier in ieder geval) vervangen door die jalapeno/cheese/onion variant. Want zoiets lag natuurlijk nog nergens in de schappen ![]()
Die was zo lekker! Echt heel jammer dat die niet meer te koop zijn.
Awhh jaa, die was echt onwijs lekker! Je had ook de ‘cool’ variant, die was ook lekker maar die hot sowieso beter haha
Verkopen ze nog wel in Duitsland (andere kleur zak wel) en volgens mij ook bij de Poolse supermarkt.
Oh jammer! Minder sour cream smaak?
Ik at die chips echt altijd na het blowen, dan smaakte hij extra goed haha. Alleen te lang geleden dat ik m nog kan vergelijken.
dit echt iedere keer weer ![]()
Ik zag deze ineens liggen bij de borrelspullen in de supermarkt, dus heb hem meegenomen.
‘Mediterrane kruiden’. Ben benieuwd.
Heeft iemand de HEMA rozemarijnchips de laatste tijd nog gezien? Hier is hij al tijden weg en online is hij ook niet op voorraad en ik kan geen een filliaal zien waar hij op voorraad is.
Haha het stomme is dat ik die rozemarijnchips eigenlijk niet eens zo heel lekker vind maar het was in ieder geval iets ![]()
Ja je hoeft er geen extra moeite voor te doen hoor, maar als je er toch bent ben ik wel benieuwd of hij nog ergens in de winkel ligt? Want hij lijkt hier echt helemaal verdwenen.
Ah dat is heel lief aangeboden, maar dat vind ik te veel moeite voor chips hoor! Maar mocht je ze toevallig zien dan hoor ik het wel graag, gewoon om het te weten ![]()
Mensen, ik weet niet wat me overkomt.
Deze

… is gewoon lekker!!
Er zitten verschillende kruiden op maar hij smaakt erg naar oreganochips.
En hij is gewoon in de supermarkt te koop
hij staat alleen niet bij de chips maar op de borrelafdeling.
Woah kennen jullie dit al? Een chipsabonnement! (Wel verrekte duur trouwens maar toch)
Ohhh jaloers ![]()
Jezus wat achterlijk dit. Sorry niet naar jou toe hoor, maar ik vind dit echt niet oké zo’n abonnement. Zo ontzettend duur en onnodig. Meer dan 3 euro per zak chips uitgeven en dat elke maand. Minstens 2 zakken per week. Voor minimaal 3 maanden. Ik snap gewoon echt niet wie dit zou willen. De kans is groot dat je voor meer dan de helft gewoon de bekende A-merk smaken ontvangt. En als je het als cadeau wilt geven kun je toch ook gewoon zelf een groot pakket samenstellen met allerlei soorten?