Chipstopic

dit echt iedere keer weer :clap:

1 like

Ik zag deze ineens liggen bij de borrelspullen in de supermarkt, dus heb hem meegenomen.

‘Mediterrane kruiden’. Ben benieuwd.

Heeft iemand de HEMA rozemarijnchips de laatste tijd nog gezien? Hier is hij al tijden weg en online is hij ook niet op voorraad en ik kan geen een filliaal zien waar hij op voorraad is.

3 likes

Ja! Zo jammer!

@LaPetiteRobeNoire

Haha ik zag op het startscherm dat de laatste post van jou was en dacht al dat het weer over de rozemarijnchips zou gaan :stuck_out_tongue:

Niet om je jaloers te maken, maar:

:stuck_out_tongue_winking_eye: Wel aantal weken geleden gekocht. Ben zelf alweer wat klaar met deze smaak, maar kan als je wilt morgen wel kijken of ze ze hier nog hebben?

4 likes

Haha het stomme is dat ik die rozemarijnchips eigenlijk niet eens zo heel lekker vind maar het was in ieder geval iets :joy:

Ja je hoeft er geen extra moeite voor te doen hoor, maar als je er toch bent ben ik wel benieuwd of hij nog ergens in de winkel ligt? Want hij lijkt hier echt helemaal verdwenen.

Zou goed kunnen, Hema heeft natuurlijk maar een klein chipsvak dus zou me niets verbazen als er weer een andere smaak voor in de plaats is gekomen.

Maar zo te horen hoef ik verder niet een voorraadje voor je mee te nemen dus als ze ze hebben?

Ah dat is heel lief aangeboden, maar dat vind ik te veel moeite voor chips hoor! Maar mocht je ze toevallig zien dan hoor ik het wel graag, gewoon om het te weten :eyes:

3 likes

Mensen, ik weet niet wat me overkomt.
Deze
image

… is gewoon lekker!!
Er zitten verschillende kruiden op maar hij smaakt erg naar oreganochips.
En hij is gewoon in de supermarkt te koop :eek: hij staat alleen niet bij de chips maar op de borrelafdeling.

Mijn gebeden zijn verhoord

16 likes

Woah kennen jullie dit al? Een chipsabonnement! (Wel verrekte duur trouwens maar toch)

2 likes

Ohhh jaloers :smiley:

3 likes

Jezus wat achterlijk dit. Sorry niet naar jou toe hoor, maar ik vind dit echt niet oké zo’n abonnement. Zo ontzettend duur en onnodig. Meer dan 3 euro per zak chips uitgeven en dat elke maand. Minstens 2 zakken per week. Voor minimaal 3 maanden. Ik snap gewoon echt niet wie dit zou willen. De kans is groot dat je voor meer dan de helft gewoon de bekende A-merk smaken ontvangt. En als je het als cadeau wilt geven kun je toch ook gewoon zelf een groot pakket samenstellen met allerlei soorten?

4 likes

Hahaha ja mee eens, kan me ook niet voorstellen dat dit loopt :rofl:

2 likes

Welke supermarkt?

Albert Heijn!

3 likes

Deze vind ik ook heel lekker, ook de truffelchips van Casa Mediterrana is mijn favoriet!

1 like

Eventjes een mailtje sturen naar de AH of terug gaan naar de winkel als je ontevreden bent meestal krijg je dan gewoon een nieuwe zak.
Wij hadden zoiets pas met snoep en daarmee zijn ze het gaan onderzoeken etc.

2 likes

Ik zag Tyrell’s ‘naked’ in de winkel liggen. Chips zonder zout.
Wel leuk dat ze dat verkopen voor mensen die zoutarm moeten (of willen) eten maar ik ben echt benieuwd of dat nou lekker is.
Mensen die t wel eens geproefd hebben?

1 like

Ja, ik vind er dus ~verrassend~ weinig smaak aan zitten en dus ook niets aan. De structuur is zoals de gezouten maar dan dus zonder smaak :joy: dus geen aanrader

3 likes

Ik heb het per ongeluk wel eens gekocht en het is gewoon chips, maar het smaakt helemaal naar niks. Zelf zout/kruiden erop doen werkt ook niet echt want het plakt niet. Ik weet dus niet zo goed wat je ermee moet.
Ik weet niet zeker of het Tyrell’s was trouwens, maar in ieder geval chips zonder kruiden.

Überhaupt naturel chips

5 likes

Ik wil ze alle 3 proberen :laughing:

20 likes