Hahaha ja mee eens, kan me ook niet voorstellen dat dit loopt ![]()
Welke supermarkt?
Albert Heijn!
Deze vind ik ook heel lekker, ook de truffelchips van Casa Mediterrana is mijn favoriet!
Eventjes een mailtje sturen naar de AH of terug gaan naar de winkel als je ontevreden bent meestal krijg je dan gewoon een nieuwe zak.
Wij hadden zoiets pas met snoep en daarmee zijn ze het gaan onderzoeken etc.
Ik zag Tyrell’s ‘naked’ in de winkel liggen. Chips zonder zout.
Wel leuk dat ze dat verkopen voor mensen die zoutarm moeten (of willen) eten maar ik ben echt benieuwd of dat nou lekker is.
Mensen die t wel eens geproefd hebben?
Ja, ik vind er dus ~verrassend~ weinig smaak aan zitten en dus ook niets aan. De structuur is zoals de gezouten maar dan dus zonder smaak
dus geen aanrader
Ik heb het per ongeluk wel eens gekocht en het is gewoon chips, maar het smaakt helemaal naar niks. Zelf zout/kruiden erop doen werkt ook niet echt want het plakt niet. Ik weet dus niet zo goed wat je ermee moet.
Ik weet niet zeker of het Tyrell’s was trouwens, maar in ieder geval chips zonder kruiden.
Überhaupt naturel chips
Wow die eerste klinkt wel heftig, heb ooit geitenkaas chips op (van dat Franse merk, bret ofzo?) en dat was SMERIG… maar wel intrigerend dit haha.
Omg ja de mijne ook. Ik heb ook camembertchips op uit Frankrijk laatst en die waren ook heerlijk. Zin in!
Ik alleen die camembert niet, de anderen lijken me heeel lekker!
Ik wil ze allemaal! Heel vreemd maar ik kan ineens de kettle chips niet meer vinden in de ah app. Hopelijk zijn ze daar wel binnenkort te koop.
Welke chips gaan jullie vanavond eten?
Mensen ik ben vandaag naar de Poolse supermarkt geweest en ik heb 2 aanraders:
Dillechips. Lekker!! Smaakt wel een beetje teveel naar uienpoeder, zeker achteraf.
Chips die smaakt naar boter - absolute winnaar. Smaakt oprecht naar boter en zout gewoon, wat een concept.
ja en waarschijnlijk kopen ze het zelf spotgoedkoop in het buitenland of zijn het dingen die bijna vervallen die je ook bij de action vind
Deze op, medium enthousiast. 6/10. Weinig smaak. Ik wil gewoon die sterke kaas ui smaak en dat je erna uit je mond stinkt.
Ik heb nu 2x een zak gehad: eerste was echt 9/10 en de tweede 7/10 - lijkt dus wat verschil in de hoeveelheid smaakpoeder te zitten per zak. I do really like it. Maar die prijs is wel echt bizar als er geen aanbieding is
Ja links is heel lekker!