Wow die eerste klinkt wel heftig, heb ooit geitenkaas chips op (van dat Franse merk, bret ofzo?) en dat was SMERIG… maar wel intrigerend dit haha.
Omg ja de mijne ook. Ik heb ook camembertchips op uit Frankrijk laatst en die waren ook heerlijk. Zin in!
Ik alleen die camembert niet, de anderen lijken me heeel lekker!
Ik wil ze allemaal! Heel vreemd maar ik kan ineens de kettle chips niet meer vinden in de ah app. Hopelijk zijn ze daar wel binnenkort te koop.
Welke chips gaan jullie vanavond eten?
Mensen ik ben vandaag naar de Poolse supermarkt geweest en ik heb 2 aanraders:
Dillechips. Lekker!! Smaakt wel een beetje teveel naar uienpoeder, zeker achteraf.
Chips die smaakt naar boter - absolute winnaar. Smaakt oprecht naar boter en zout gewoon, wat een concept.
ja en waarschijnlijk kopen ze het zelf spotgoedkoop in het buitenland of zijn het dingen die bijna vervallen die je ook bij de action vind
Deze op, medium enthousiast. 6/10. Weinig smaak. Ik wil gewoon die sterke kaas ui smaak en dat je erna uit je mond stinkt.
Ik heb nu 2x een zak gehad: eerste was echt 9/10 en de tweede 7/10 - lijkt dus wat verschil in de hoeveelheid smaakpoeder te zitten per zak. I do really like it. Maar die prijs is wel echt bizar als er geen aanbieding is
Ja links is heel lekker!
jaaaa links is heerlijk
Van de Lidl de ribbel cheese onion wel eens geprobeerd?
Nog niet, ga die eens halen dan!
Die vorm is zo lekker, smaak ook.
Maar volgens mij niet in Nederland. In Duitsland heb ik wel een iets grotere zak gevonden.
ben deze aan het vretten en vind het echt verbazend lekker? Als een grote broer van de klassieke pringles die naar de opera is geweest
Ik had m ook deze week! Erg lekker inderdaad! En de roasted onion vind ik ook een super lekere smaak hebben, een beetje zoeter ofzo? In ieder geval erg veel smaak vind ik.
Zoeter misschien ja! Ik vind het vooral vol, beetje rijkelijk smaken
Vond ze ook erg lekker. Volgende week in de aanbieding bij de deka, alle beetjes helpen.
Ja niet normaal. Bij de appie gewoon €2,30. VOOR CHIPS (wel gehaald want helemaal verslaafd)
Nou zoek de dekamarkt op, volgende week 2 voor 2,99. Ik schrik nog steeds elke supermarktbezoek van de prijzen😭