Chipstopic

Zag ze gisteren nog bij AH

1 like

:eek: Mijn AH heeft ze al weken niet meer, ik zal eens een andere AH proberen dan

2 likes

Whoops ik vond die roasted onion zoo verslavend dat ik de hele zak in 1 keer heb opgegeten :sob:

4 likes

Haha, bij de eerste hap vond ik hem niet zo, maar kon ook niet stoppen met eten uiteindelijk. :cry:

2 likes

nog even voor de liefhebbers, mijn lokale AH had deze vandeweek in bonus voor 1,50 dus misschien bij anderen ook. Ik heb er vier ingeslagen

Ja! Die is landelijk in de bonus, ik ga ‘m dit weekend proberen.

1 like

oh top! Had even schrik want deze staat hier niet op de site als bonus (alhoewel ik vermoed dat AH daar tegenwoordig wel vaker geniepig mee is),

2 likes

Is denk ik het verschil tussen BE en NL, het is ook de enige max die in de bonus is.

3 likes

Ja maa rhie staat hij niet in bonus op de site, daarom dat ik verbaasd was haha

Ja! Hij was uitverkocht, ze hadden 'm eerst helemaal niet dus was zo blij het eens te proberen! Maar helaas helaas :broken_heart:

1 like

Jaa deze had ik van de week en was positief verrast! (Of ja lage verwachtingen wellicht na eerdere tegenvallende varianten haha)

1 like

Ik probeerde deze van de Hema maar het is niet echt mijn smaak. Hij smaakt naar tomatensoep (een beetje zurig)

2 likes

Het is echt zo :joy:

4 likes

Wat een teleurstelling deze zeg. Ik ben eigenlijk helemaal geen chipspersoon maar zag deze net en love truffel dus meegenomen. Maar ik proef echt 0,0 truffel, alleen maar zout met iets heel licht zoets erin.

Iemand misschien tips voor chips die wel echt naar truffel smaken?

2 likes

Yes, deze van Torres. Alle andere vind ik tot nu toe echt een deceptie

2 likes

Oh top! Thanks!

Heb op vakantie de lekkerste chips ooit ontdekt, zijn ze hier nergens te verkrijgen :sob:
IMG_8564

5 likes

Vroeger had je van Croky Kraakbeesten met dino’s, schildpadden en krokodillen. Ik mis die chips nog steeds!
Kent iemand chips dat hierbij in de buurt komt?
Chio heeft volgens mij wel iets gehad dat er op leek qua smaak, maar weet niet meer welke en denk dat ie er ook niet meer is?

4 likes

Dat was echt mijn favoriete chips!

Ik vind deze er wat van weg hebben

3 likes

Die van mij ook! Zou leuk zijn als Croky ze weer zou uitbrengen :grimacing: Dankje, ga ik die eens proberen!

3 likes