Jaa deze had ik van de week en was positief verrast! (Of ja lage verwachtingen wellicht na eerdere tegenvallende varianten haha)
Ik probeerde deze van de Hema maar het is niet echt mijn smaak. Hij smaakt naar tomatensoep (een beetje zurig)
Het is echt zo
Wat een teleurstelling deze zeg. Ik ben eigenlijk helemaal geen chipspersoon maar zag deze net en love truffel dus meegenomen. Maar ik proef echt 0,0 truffel, alleen maar zout met iets heel licht zoets erin.
Iemand misschien tips voor chips die wel echt naar truffel smaken?
Oh top! Thanks!
Heb op vakantie de lekkerste chips ooit ontdekt, zijn ze hier nergens te verkrijgen
Vroeger had je van Croky Kraakbeesten met dino’s, schildpadden en krokodillen. Ik mis die chips nog steeds!
Kent iemand chips dat hierbij in de buurt komt?
Chio heeft volgens mij wel iets gehad dat er op leek qua smaak, maar weet niet meer welke en denk dat ie er ook niet meer is?
Die van mij ook! Zou leuk zijn als Croky ze weer zou uitbrengen Dankje, ga ik die eens proberen!
Dankje, ga ik ook proberen!
Zit nu naturel chips te eten en ik kwam een paar nogal donkere chipjes tegen en die vind ik altijd zoooo lekker. Waarom bestaat er niet een hele zak met net iets te donker gebakken chips. Of bestaat dat?
Jaa nostalgie! Ik vind deze wel dezelfde vibe hebben, maar weet niet of ik ze me goed herinner
Die cheetos frietjes mis ik ook echt in mijn leven
Gaat ook op de lijst van uitproberen, dankje!
Ik denk dat je die niet gaat vinden. Die donker verkleuring komt door een soort verbrandingsreactie waar ook kankerverwekkende stoffen bij vrij komen (in lage mate uiteraard, en dat doe je zelf bv ook als je iets lekker donker laat worden in de oven of pan). Maar producenten mogen natuurlijk niet boven een X hoeveelheid, dus die hele donkere chips mogen ze dan niet verkopen.
Ik weet nog dat dit jaren terug mbt tot p.atat in het nieuws kwam en elke tent opeens bleke frieten ging bakken, terwijl ik juist leef voor die doorgebakken krokante stukjes.
Zijn plekken die ik nog steeds niet bezoek omdat ik het niet meer lekker vind haha.
Ik probeer de laatste tijd wat vaker van die lentil chips om mijn leven (minimaal) te beteren en deze is echt lekker!
Zijn deze echt pittig en/of zuur?