Ja inderdaad! Net als deze, die waren zo lekker
Dankje, ga ik ook proberen!
Zit nu naturel chips te eten en ik kwam een paar nogal donkere chipjes tegen en die vind ik altijd zoooo lekker. Waarom bestaat er niet een hele zak met net iets te donker gebakken chips. Of bestaat dat?
Jaa nostalgie! Ik vind deze wel dezelfde vibe hebben, maar weet niet of ik ze me goed herinner
Die cheetos frietjes mis ik ook echt in mijn leven ![]()
Gaat ook op de lijst van uitproberen, dankje!
Ik denk dat je die niet gaat vinden. Die donker verkleuring komt door een soort verbrandingsreactie waar ook kankerverwekkende stoffen bij vrij komen (in lage mate uiteraard, en dat doe je zelf bv ook als je iets lekker donker laat worden in de oven of pan). Maar producenten mogen natuurlijk niet boven een X hoeveelheid, dus die hele donkere chips mogen ze dan niet verkopen.
Ik weet nog dat dit jaren terug mbt tot p.atat in het nieuws kwam en elke tent opeens bleke frieten ging bakken, terwijl ik juist leef voor die doorgebakken krokante stukjes.
Zijn plekken die ik nog steeds niet bezoek omdat ik het niet meer lekker vind haha.
Ik probeer de laatste tijd wat vaker van die lentil chips om mijn leven (minimaal) te beteren en deze is echt lekker!
Zijn deze echt pittig en/of zuur?
Licht pittig, limoen proef je niet echt vind ik.
Jammer, sinds taki’s hier nu 7€ kosten voor een klein zakje ben ik op zoek naar een alternatief!
Ja, ik vond ze niet lekker. Beetje ziekelijke smaak. De textuur vind ik wel top, de normale met kaassmaak vind ik nice.
Ja, vond het echt een tegenvaller. Structuur lijkt op die populaire flaming hot maar is het nét niet en de smaak is totaal niet spicey/chili
Nee klopt hij is heel gek zoetig ook maar niet lekker sweet chili
Ik had van de week een zak van die nieuwe “Wavies” gekocht, bbq smaak, maar ik eet het nu en het lijkt wel van die smakeloze cornsnacks die ze ook aan babies/peuters geven, wat is dit voor iets kuts???
Ik vind de naturel chips van de Ikea wel passend, het is niet een dunne chips zoals Lays en heeft veel.kleine doorgebakken stukjes erin!
Deze gevonden bij het amerikaanse schap in de Jan Linders. Fantastisch! Echt een sterke jalapeno smaak met een beetje kaas, niet echt pittig. Het zijn enorme puffs ook. Kan deze wel blijven eten!
Ohhh die zijn zo lekker! De Buffalo blue cheese chips van dat merk zijn ook lekker.