Chipstopic

Ja ben echt dol op Herrs, vind die Carolina reaper versie ook lekker. Moet daarna wel 5 liter water drinken, zo zout zijn ze. Die Nederlandse cheetos zijn echt shit vergeleken met dit.

4 likes

Die heb ik nog niet aangedurfd. Hoe pittig zijn die?

2 likes

Ik vind de reapers denk ik de pittigste chips die ik tot dusver heb gevonden! Op misschien de Doritos Nacho Cheese Flamin’ Hot na

2 likes

Ja ik vind ze dus wel echt minder pittig dan the flaming hot. Wel goed pittig, maar durf nooit zo goed advies te geven want heb ooit @George bijna vermoord met een aangeraden recept (al kan die nu ook goed pittig eten, dus alsnog graag gedaan haha).

3 likes

Nou, mijn vriend kwam dus net thuis met de reapers
 Ik heb er iets van 10 gegeten en toen vond ik het wel goed. Hij heeft een heel schaaltje op en hij kan niet meer :joy:
Geen succes hier haha

3 likes

Cheetos flamin’ hot of doritos? Ik vind vooral de flamin’ hot doritos wel echt heel spicy, die moet ik letterlijk heel gepland eten omdat ik sowieso de ochtend erna op de plee zit :joy: :joy: en alsnog wel gewoon blijven eten :sweat_smile:

1 like

Ja de Doritos! Die zijn een stuk pittiger dan the cheetos idd, die vallen mee.

1 like

@Bunnyslippers Dan laat ik de Carolina Reaper nog even zitten. :sweat_smile: Ik vind de Buffalo Blue Cheese comfortabel pittig, en de Cheetos Jalapeno en Herrs Jalapeno ook. Heel veel pittiger dan dat moet het niet zijn. :rofl:

633420

Ik heb deze recent gegeten en die vond ik ook erg lekker! Normaal ben ik niet zo van de vlees-smaakjes in chips maar in deze vind ik het lekker.

2 likes

Volgens mij hier al eerder getipt, maar ik vind in deze categorie Brets Poulet Braisé ook zo lekker :heart_eyes: ben nu in Frankrijk en zag hier mega grote én kleine zakjes liggen, die gaan dus sowieso mee naar huis

2 likes

Ja eens! Ze hadden vroeger ook een merguez versie die echt heel lekker was, alleen die heb ik al heel lang niet gezien.

3 likes

Haha ja ik ben je wel dankbaar :heart: Net nog mijn uien tarte tatin verdronken in chili crisp.

1 like

Deze ontdekt bij de hema. Echt megaaa lekker, hou sowieso van sour cream chips.

2 likes

Dit is echt mijn lievelings, alleen al 6.- hier bij Jamin. Had ze een keer bij een toko meegenomen, maar die waren al een beetje oud had ik het idee.

Ohh dat is echt duur ja. Hier bij Jan Linders zijn ze 3 euro.

Deze is echt heel lekker! Echt een goede dikke pickles smaak. Gekocht bij Crisp, nog niet in de super gezien.

11 likes

Oh heb net besteld bij Crisp ben heel benieuwd :grinning:

Oeh heeft iemand een Crisp vriendencode die ik mag gebruiken?

Dit is de eerste vegan augurkenchips die ik zie en ik moet het in mijn leven :heart_eyes:

1 like

Heb je nog een code nodig? Ik kan er wel een maken

2 likes

OH ik wilde net komen posten dat ik deze chips zo smerig vindt. Ik dacht echt dat dit mijn nieuwe to go chips zou worden maar helaas, gatverdamme 3/10

Terwijl ik normaal wel van deze smaak hou in chips etc

1 like

Haha oh smaken verschillen hĂš!

2 likes