Licht pittig, limoen proef je niet echt vind ik.
Jammer, sinds takiâs hier nu 7⏠kosten voor een klein zakje ben ik op zoek naar een alternatief!
Ja, ik vond ze niet lekker. Beetje ziekelijke smaak. De textuur vind ik wel top, de normale met kaassmaak vind ik nice.
Ja, vond het echt een tegenvaller. Structuur lijkt op die populaire flaming hot maar is het nét niet en de smaak is totaal niet spicey/chili
Nee klopt hij is heel gek zoetig ook maar niet lekker sweet chili
Ik had van de week een zak van die nieuwe âWaviesâ gekocht, bbq smaak, maar ik eet het nu en het lijkt wel van die smakeloze cornsnacks die ze ook aan babies/peuters geven, wat is dit voor iets kuts???
Ik vind de naturel chips van de Ikea wel passend, het is niet een dunne chips zoals Lays en heeft veel.kleine doorgebakken stukjes erin!
Deze gevonden bij het amerikaanse schap in de Jan Linders. Fantastisch! Echt een sterke jalapeno smaak met een beetje kaas, niet echt pittig. Het zijn enorme puffs ook. Kan deze wel blijven eten!
Ohhh die zijn zo lekker! De Buffalo blue cheese chips van dat merk zijn ook lekker.
Ja ben echt dol op Herrs, vind die Carolina reaper versie ook lekker. Moet daarna wel 5 liter water drinken, zo zout zijn ze. Die Nederlandse cheetos zijn echt shit vergeleken met dit.
Die heb ik nog niet aangedurfd. Hoe pittig zijn die?
Ik vind de reapers denk ik de pittigste chips die ik tot dusver heb gevonden! Op misschien de Doritos Nacho Cheese Flaminâ Hot naâŠ
Ja ik vind ze dus wel echt minder pittig dan the flaming hot. Wel goed pittig, maar durf nooit zo goed advies te geven want heb ooit @George bijna vermoord met een aangeraden recept (al kan die nu ook goed pittig eten, dus alsnog graag gedaan haha).
Nou, mijn vriend kwam dus net thuis met de reapers⊠Ik heb er iets van 10 gegeten en toen vond ik het wel goed. Hij heeft een heel schaaltje op en hij kan niet meer
Geen succes hier haha
Cheetos flaminâ hot of doritos? Ik vind vooral de flaminâ hot doritos wel echt heel spicy, die moet ik letterlijk heel gepland eten omdat ik sowieso de ochtend erna op de plee zit
en alsnog wel gewoon blijven eten
Ja de Doritos! Die zijn een stuk pittiger dan the cheetos idd, die vallen mee.
@Bunnyslippers Dan laat ik de Carolina Reaper nog even zitten. Ik vind de Buffalo Blue Cheese comfortabel pittig, en de Cheetos Jalapeno en Herrs Jalapeno ook. Heel veel pittiger dan dat moet het niet zijn.
Ik heb deze recent gegeten en die vond ik ook erg lekker! Normaal ben ik niet zo van de vlees-smaakjes in chips maar in deze vind ik het lekker.
Volgens mij hier al eerder getipt, maar ik vind in deze categorie Brets Poulet Braisé ook zo lekker ben nu in Frankrijk en zag hier mega grote én kleine zakjes liggen, die gaan dus sowieso mee naar huis
Ja eens! Ze hadden vroeger ook een merguez versie die echt heel lekker was, alleen die heb ik al heel lang niet gezien.