Chipstopic

Haha ja ik ben je wel dankbaar :heart: Net nog mijn uien tarte tatin verdronken in chili crisp.

1 like

Deze ontdekt bij de hema. Echt megaaa lekker, hou sowieso van sour cream chips.

2 likes

Dit is echt mijn lievelings, alleen al 6.- hier bij Jamin. Had ze een keer bij een toko meegenomen, maar die waren al een beetje oud had ik het idee.

Ohh dat is echt duur ja. Hier bij Jan Linders zijn ze 3 euro.

Deze is echt heel lekker! Echt een goede dikke pickles smaak. Gekocht bij Crisp, nog niet in de super gezien.

11 likes

Oh heb net besteld bij Crisp ben heel benieuwd :grinning:

Oeh heeft iemand een Crisp vriendencode die ik mag gebruiken?

Dit is de eerste vegan augurkenchips die ik zie en ik moet het in mijn leven :heart_eyes:

1 like

Heb je nog een code nodig? Ik kan er wel een maken

2 likes

OH ik wilde net komen posten dat ik deze chips zo smerig vindt. Ik dacht echt dat dit mijn nieuwe to go chips zou worden maar helaas, gatverdamme 3/10

Terwijl ik normaal wel van deze smaak hou in chips etc

1 like

Haha oh smaken verschillen hè!

2 likes

Ik vond het naar McDonalds fritessaus smaken

1 like

Nee man

Genoeg chips die daar naar smaken maar deze niet

Hahah begin bijna te denken dat iedereen een andere smaak krijgt :joy:

Welke dan? Want die wil ik

Deze! Heb je wss niets aan want in België gekocht haha

Echt heerlijk, alsof je frietsaus eet maar dan knapperig

5 likes

Oh deze vind ik niet naar frietsaus smaken :joy: wel lekker en typisch een smaak die in nederland gewoon niet bestaat helaas

1 like

Iedere keer als ik dit topic open krijg ik zin in deze chips:

7 likes

Mijn absolute favoriet hier in NL

3 likes

Ik was net in de Albert Heijn en zag tot mijn grote schrik ‘nieuw recept’ op de Hamka’s staan, mijn absolute lievelingschips. Heb de zak direct thuis opengetrokken en proef tot nog toe niet heel veel verschil gelukkig. Kan ook zijn dat ik me de verschillen in beeld. Iemand een idee wat ze eraan veranderd hebben?

1 like

Ik zag vandaag toevallig deze chips bij de lidl liggen en ging opzoeken of ze hier ergens werden getipt. Toen vond ik jouw post, dus bij deze mijn tip aan jou haha

1 like