Iedere keer als ik dit topic open krijg ik zin in deze chips:
Mijn absolute favoriet hier in NL
Ik was net in de Albert Heijn en zag tot mijn grote schrik ‘nieuw recept’ op de Hamka’s staan, mijn absolute lievelingschips. Heb de zak direct thuis opengetrokken en proef tot nog toe niet heel veel verschil gelukkig. Kan ook zijn dat ik me de verschillen in beeld. Iemand een idee wat ze eraan veranderd hebben?
Ik zag vandaag toevallig deze chips bij de lidl liggen en ging opzoeken of ze hier ergens werden getipt. Toen vond ik jouw post, dus bij deze mijn tip aan jou haha
Ja volgens mij zijn ze nu vegetarisch? Ofzo? Kan dat, dat er eerst nog stremsel in zat voor de kaassmaak? Of nu vegan? Heb iets daarover gelezen
Huh echt? Ik ben bij de lidl geweest vorige week voor de griekse weken maar ze hadden alleen tzatziki en olijf&knoflook (die twee stonden ook alleen in de folder). Die laatste heb ik meegenomen en vond ik erg lekker, smaakte erg naar olijf (maar helaas maar een tijdelijk product)
Oh ja! Ik heb idd oregano en olijf&knoflook meegenomen.
Ze stonden ook een beetje gek bij de kassa dus miss niet zo populair hier. Ik kan je altijd een zak toesturen als je wilt😉
Ik heb weer eens Hamka’s gekocht en ik vond ze niet zo lekker, minder smaakvol en meer corny dan ik me herinnerde…kijk ik op die zak zie ik “NIEUW RECEPT” staan.
Waarom, waarom, waarom? Echt kut dit.
Neeeee, dat is m’n favo vieslekkere chips
Ohjee ook een van mijn favo chips… Heb je de zak nog? Ben wel benieuwd of het inderdaad veganistisch is gemaakt, dat zou wel een pluspunt zijn.
Misschien een onpopulaire smaak, maar mijn favo Lay’s Light Naturel kan ik niet meer vinden in de (online) winkels van Albert Heijn of Jumbo. Zijn ze uit het assortiment? Of iemand nog ergens anders gezien?
Volgens mij zijn ze uit het assortiment. Kan ze ook niet meer op hun site vinden.
Hoe zit het eigenlijk met Croky chips? Stond er niet zo bij stil, maar het viel me vandaag op dat ik die in geen enkele supermarkt meer kan vinden. Gewoon een zak ouderwetse Bolognese chips…allemaal weg?
Paar dagen geleden nog gekocht bij de AH.
Ook een van mijn lievelings en hier overal weg
Haha oh nee, ik heb een paar jaar terug die ook gekocht in Frankrijk… en toen die geitenkaas open gedaan in de auto, nou daar kwam me toch een lucht vanaf dat we bijna van de weg reden. Was ook niet te vreten vond ik Ben benieuwd wat jij er van vind!
Noh, dacht dat hij in mijn Appie weg was door verbouwing en nieuw assortiment maar … niet dus
Oh leuk! Ik heb die net in Frankrijk gekocht. Ook een tomaat-balsamico variant en een gegrilde kip. Heb alleen de kip geproefd en die was lekker, maar niet super bijzonder.
De Light chips zijn inderdaad uit het assortiment. Ik heb zelfs Lays hierover gemaild haha. Jarenlang mijn lievelingschips geweest