Chipstopic

Ik ben nu in Frankrijk en eet nu voor het eerst deze chips, super lekker!

11 likes

Ikheb ook vorige maand uit Frankrijk 10 zakken van de geitenkaas peper Brets chips meegenomen, zooo lekker

5 likes

dit lijkt me inderdaad fantastisch, jaloers!

2 likes

De linker zak lag bij de Lidl laatst in de €0,25-bak, dus die had ik meegenomen om te proeven. Hij’s echt suuuperlekker! Niet te heftig en goed krokant :ok_hand:

1 like

Ooit had C1000 (:wilted_flower:) huismerk van die kettle cooked/“ambachtelijke” chips in sour cream & onion smaak. Die waren zooooo lekker, heel goed gekruid en van die dikke krokante chipjes. Ik zou die zo graag nog eens eten :sob:

Sowieso mis ik echt lekkere sour cream & onion chips in NL

4 likes

Goede tip trouwens! Heb hem nu al vaker meegenomen en zijn echt lekker. Wel echte dooreters voor mij haha.

3 likes

Mn man en ik vinden deze wel echt lekker. Heb je deze al wel eens geprobeerd?

image

5 likes

Ohh jaloers, mijne heeft ‘m niet meer :sob:

Nee, light chips vermijd ik meestal :upside_down_face: maar zal eens proberen!

1 like

ja deze is echt fijn :heart:

3 likes

Deze is echt heerlijkkk

Gekocht in Frankrijk

4 likes

Ik denk dat deze van IKEA jou wel kunnen bekoren, die sla ik daar altijd in

6 likes

Die klinkt heel goed en kende ik niet. Ga ik zeker meenemen bij de volgende IKEA trip, bedankt!

1 like

Deze zijn heerlijk inderdaad! En volgens mij, pin me er niet op vast, ook nog vegan. Neem altijd een paar zakken mee als ik bij de IKEA kom. Lekker zout en heel knapperig!

1 like

Nou de chips met minder zout is echt niet te vreten. Mijn vriend had laatst een zak Lays meegenomen en ik vond er echt een vage smaak aan zitten, heb de datum en al gecontroleerd tot ik op de voorkant ‘less salt, great taste’ zag staan. Nou, dikke middelvinger! Het is gewoon echt niet meer wat het was.Ik koop zelf altijd het huismerk ribbelchips, die hebben ze gelukkig nog niet veranderd, maar wat een teleurstelling zeg. Ze kunnen beter gewoon twee versies houden zodat de klant zelf kan kiezen of ze meer of minder zout willen.

3 likes

Haha ja zo gebruik ik het nu ook :joy:

1 like

Heb eigenlijk nooit op die nutriscore gelet, misschien toch maar eens gaan doen. Niet dat chips ooit bij mij onder de categorie gezond gaat vallen, maar chips zonder een flinke portie zout vind ik gewoon niet te bikken.

Ben benieuwd of ze ook daling merken in de verkoop sinds ze dit doorgevoerd hebben?

images
Deze is echt heerlijk

3 likes

Hebben jullie die mysteryboxen van Lays tijdens het EK gezien? Onze supermarkt had er een paar over en deelde ze uit.

Spoiler: de sensationele inhoud van de box:

Samenvatting

3 likes

Hahahah ja ik had dit op tiktok gezien volgens mij. Sommige hadden ook een gele en rode kartonnen onderzetter alszijnde gele en rode kaart :joy:

1 like