Chipstopic

Die is zoooo lekker! Althans, vind ik. Mn man dipt m ook wel in heksenkaas… ook lekker!

Ha dat is precies wat ik gisteren gedaan heb! Heksenkaas :heart:

2 likes

Vind het ook zo’n debiel systeem. Als ik chips of chocola wil kopen, wil ik suiker/zout/vet. Dan kijk ik echt niet naar score A of E.

4 likes

ik kan me wel voorstellen dat het daadwerkelijk een verschil maakt voor de simpele winkelaar die wat staat te twijfelen en dan uiteindelijk zak over zak B neemt omdat de nutriscore beter is.

Daarnaast zegt het ook zo weinig. Misschien zit er 2% minder vet en suiker in chipssoort X dan in Y, en heeft die een lagere nutricscore. Maar in the end is chips gewoon altijd ongezond. Dus ik zou ook lekker voor categorie D of E gaan, want ongezond is het toch al.

Dat hele systeem is gewoon belachelijk. Ze zouden alle chips gewoon een E moeten geven en alleen groenten en fruit een A moeten geven en de rest steeds minder. Dan is het duidelijk. Nu lijkt het alsof je gezonde chips kunt kopen met nutriscore A.

5 likes

Heb de auto lekker volgeladen met Brets chippies, kunnen we weer een tijdje vooruit :ok_hand:

7 likes

Bij de AH waren ze toen 35%. Maar is dus al tijden geleden.
Ik heb wel vorige week bij de Xenos 85 gram zakjes gekocht voor echt 20 cent ps ofzo? Misschien daar dan even kijken :wink:

1 like

Exact dit!

3 likes

Ik ben nu in Frankrijk en eet nu voor het eerst deze chips, super lekker!

11 likes

Ikheb ook vorige maand uit Frankrijk 10 zakken van de geitenkaas peper Brets chips meegenomen, zooo lekker

5 likes

dit lijkt me inderdaad fantastisch, jaloers!

2 likes

De linker zak lag bij de Lidl laatst in de €0,25-bak, dus die had ik meegenomen om te proeven. Hij’s echt suuuperlekker! Niet te heftig en goed krokant :ok_hand:

1 like

Ooit had C1000 (:wilted_flower:) huismerk van die kettle cooked/“ambachtelijke” chips in sour cream & onion smaak. Die waren zooooo lekker, heel goed gekruid en van die dikke krokante chipjes. Ik zou die zo graag nog eens eten :sob:

Sowieso mis ik echt lekkere sour cream & onion chips in NL

4 likes

Goede tip trouwens! Heb hem nu al vaker meegenomen en zijn echt lekker. Wel echte dooreters voor mij haha.

3 likes

Mn man en ik vinden deze wel echt lekker. Heb je deze al wel eens geprobeerd?

image

5 likes

Ohh jaloers, mijne heeft ‘m niet meer :sob:

Nee, light chips vermijd ik meestal :upside_down_face: maar zal eens proberen!

1 like

ja deze is echt fijn :heart:

3 likes

Deze is echt heerlijkkk

Gekocht in Frankrijk

4 likes

Ik denk dat deze van IKEA jou wel kunnen bekoren, die sla ik daar altijd in

6 likes