Chipstopic

Ik woon in Drenthe en de Intratuin hier verkoopt geen Bret’s. Ik heb echt enorme FOMO bij dat merk gekregen, heb er nog nooit iets van gehad maar alles lijkt me zo lekker! Durf aan één kant ook niet te veel te hopen op heerlijke chips, want ik eet dus bijna niks meer door die stomme nutriscore. :skull:

Welke smaken zijn de grootste aanraders? Ik wil onder andere heel graag die geitenkaas met peper, cheddar met rode ui/jalapeño, stoofvlees en ook die met gezouten boter proberen haha.

3 likes

Ik heb echt een trauma aan die geitenkaaschips hahaha. Ik openende zak toen ook in de auto en mijn vrienden reden bijna de auto in de vangrail door de onmenselijke stank die uit die zak kwam. Snap echt niet dat mensen 'm hier zo lekker vinden :smiling_face_with_tear: Maar misschien ben ik nu een Debbie Downer :rofl:

5 likes

Haha, dit vind ik dus de beste aanprijzing van een zak chips ever! Ik wil dit nu!

Hardop gelachen, thanks you made my day

5 likes

Hahah ik vind die geitenkaas smaak dus ook niet lekker. Mijn aanraders zijn

• cheddar jalapeño
  • cote de boeuf
  • poulet roti
  • verse kaas met tuinkruiden
  • pesto mozzarella
  • tartiflette
3 likes

Ik vind de geitenkaas heerlijk! De Jura kaas ook, en de honingmosterd is ook echt goddelijk.

2 likes

Als ik weer thuis ben van vakantie ga ik in Zwolle kijken, echt reuze benieuwd nu

1 like

Ik vind de honing-mosterd echt mega lekker, poulet roti en cote de boeuf ook lekker. Oeh en geconfijte uit met balsamico, maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien

1 like

Ja die geitenkaas ruikt echt naar een geitenboerderij, niet wat ik in m’n chips wil. Ik vind Tartiflette en Jura kaas heel lekker, maar ik ben een simpele meid wat chips betreft.

1 like

Oké ik sla deze voorlopig over. :joy:

2 likes

Jaaaa de pesto mozzarella! Smaakt écht naar pesto en mozzarella :heart_eyes:

2 likes

Die in Meppel wel! :slight_smile:

4 likes

Beetje uit mijn richting, maar ik ga het onthouden voor als ik in de buurt ben. Thanks! :star_struck:

Zag net via snackspert dat je ook Brets via candyspot kunt kopen. Zelf geen ervaring mee overigens maar dacht misschien voor de liefhebbers

Oké, heb eindelijk keuzes gemaakt en deze smaken besteld. Uiteraard wil ik nog meer smaken proeven, maar die komen een andere keer wel haha:

image

Zin in om chips te testen met mijn vriend :sunglasses: Hopelijk eindelijk weer echt lekkere chips

12 likes

Die aioli vond ik vies lekker. Niet zo dat ik de hele zak in 1 keer op wilde eten maar wel dacht hm ik heb trek dus eet dit maar. Beetje flauwig en de nasmaak was dan weer wel vrij aanwezig.

2 likes

Ik krijg echt gigantische dorst van die aioli smaak

Misschien die van San Carlo?

2 likes

Oja, ik ben wel Belg… Hier heb ik het vroeger wel eens bij Match gekocht.

1 like

Carrefour in Belgie verkoopt die ook. In Neeerland nooit gezien.

2 likes