Chipstopic

Die klinkt heel goed en kende ik niet. Ga ik zeker meenemen bij de volgende IKEA trip, bedankt!

1 like

Deze zijn heerlijk inderdaad! En volgens mij, pin me er niet op vast, ook nog vegan. Neem altijd een paar zakken mee als ik bij de IKEA kom. Lekker zout en heel knapperig!

1 like

Nou de chips met minder zout is echt niet te vreten. Mijn vriend had laatst een zak Lays meegenomen en ik vond er echt een vage smaak aan zitten, heb de datum en al gecontroleerd tot ik op de voorkant ‘less salt, great taste’ zag staan. Nou, dikke middelvinger! Het is gewoon echt niet meer wat het was.Ik koop zelf altijd het huismerk ribbelchips, die hebben ze gelukkig nog niet veranderd, maar wat een teleurstelling zeg. Ze kunnen beter gewoon twee versies houden zodat de klant zelf kan kiezen of ze meer of minder zout willen.

3 likes

Haha ja zo gebruik ik het nu ook :joy:

1 like

Heb eigenlijk nooit op die nutriscore gelet, misschien toch maar eens gaan doen. Niet dat chips ooit bij mij onder de categorie gezond gaat vallen, maar chips zonder een flinke portie zout vind ik gewoon niet te bikken.

Ben benieuwd of ze ook daling merken in de verkoop sinds ze dit doorgevoerd hebben?

images
Deze is echt heerlijk

3 likes

Hebben jullie die mysteryboxen van Lays tijdens het EK gezien? Onze supermarkt had er een paar over en deelde ze uit.

Spoiler: de sensationele inhoud van de box:

Samenvatting

3 likes

Hahahah ja ik had dit op tiktok gezien volgens mij. Sommige hadden ook een gele en rode kartonnen onderzetter alszijnde gele en rode kaart :joy:

1 like

Ik woon in Drenthe en de Intratuin hier verkoopt geen Bret’s. Ik heb echt enorme FOMO bij dat merk gekregen, heb er nog nooit iets van gehad maar alles lijkt me zo lekker! Durf aan één kant ook niet te veel te hopen op heerlijke chips, want ik eet dus bijna niks meer door die stomme nutriscore. :skull:

Welke smaken zijn de grootste aanraders? Ik wil onder andere heel graag die geitenkaas met peper, cheddar met rode ui/jalapeño, stoofvlees en ook die met gezouten boter proberen haha.

3 likes

Ik heb echt een trauma aan die geitenkaaschips hahaha. Ik openende zak toen ook in de auto en mijn vrienden reden bijna de auto in de vangrail door de onmenselijke stank die uit die zak kwam. Snap echt niet dat mensen 'm hier zo lekker vinden :smiling_face_with_tear: Maar misschien ben ik nu een Debbie Downer :rofl:

5 likes

Haha, dit vind ik dus de beste aanprijzing van een zak chips ever! Ik wil dit nu!

Hardop gelachen, thanks you made my day

5 likes

Hahah ik vind die geitenkaas smaak dus ook niet lekker. Mijn aanraders zijn

• cheddar jalapeño
  • cote de boeuf
  • poulet roti
  • verse kaas met tuinkruiden
  • pesto mozzarella
  • tartiflette
3 likes

Ik vind de geitenkaas heerlijk! De Jura kaas ook, en de honingmosterd is ook echt goddelijk.

2 likes

Als ik weer thuis ben van vakantie ga ik in Zwolle kijken, echt reuze benieuwd nu

1 like

Ik vind de honing-mosterd echt mega lekker, poulet roti en cote de boeuf ook lekker. Oeh en geconfijte uit met balsamico, maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien

1 like

Ja die geitenkaas ruikt echt naar een geitenboerderij, niet wat ik in m’n chips wil. Ik vind Tartiflette en Jura kaas heel lekker, maar ik ben een simpele meid wat chips betreft.

1 like

Oké ik sla deze voorlopig over. :joy:

2 likes

Ik zoek lekkere limoen chili chips, liefst uit een fysieke winkel.
De Lays Max Strong en Pringles zijn oke, maar ik vind de limoensmaak niet sterk genoeg.

Iemand toevallig een tip?

Jaaaa de pesto mozzarella! Smaakt écht naar pesto en mozzarella :heart_eyes:

2 likes