Die in Meppel wel!
Beetje uit mijn richting, maar ik ga het onthouden voor als ik in de buurt ben. Thanks!
Zag net via snackspert dat je ook Brets via candyspot kunt kopen. Zelf geen ervaring mee overigens maar dacht misschien voor de liefhebbers
Oké, heb eindelijk keuzes gemaakt en deze smaken besteld. Uiteraard wil ik nog meer smaken proeven, maar die komen een andere keer wel haha:
Zin in om chips te testen met mijn vriend Hopelijk eindelijk weer echt lekkere chips
Die aioli vond ik vies lekker. Niet zo dat ik de hele zak in 1 keer op wilde eten maar wel dacht hm ik heb trek dus eet dit maar. Beetje flauwig en de nasmaak was dan weer wel vrij aanwezig.
Ik krijg echt gigantische dorst van die aioli smaak
Misschien die van San Carlo?
Die ken ik nog niet, weet je toevallig of die in een fysieke winkel te koop is?
Oja, ik ben wel Belg… Hier heb ik het vroeger wel eens bij Match gekocht.
Carrefour in Belgie verkoopt die ook. In Neeerland nooit gezien.
Deze van de Jumbo zijn wel echt behoorlijk zout.
Heb vorige week aardig wat chips ingeslagen die ik normaal niet koop, zo klaar met die smakeloze pepsico troep.
Ik had deze ook bij gebrek aan Pringles in de winkel, en behalve iets harder vond ik ze net zo lekker eigenlijk
Ik had deze gratis bij AH op een kraskaart en ik ben niet teleurgesteld! In eerste instantie dacht ik dat deze qua smaak een beetje zouden zijn zoals wokkels, maar dat is niet zo. Ze zijn kruidiger! In mijn zakje zat goed veel paprikapoeder. Lekker zout ook. Het zijn redelijk harde chips maar dat vind ik wel lekker.
9/10
Had net die Flaming Hot Cheetos geprobeerd want die zat gratis bij de boodschappen met zo’n kraskaart van de AH, maar het is echt niet mijn ding. Na drie chipjes hield ik het wel voor gezien.
Dit smaakt precies als die wasabi-zoutjes maar dan in chipsvorm. Lekker maar daardoor moet ik even wennen
Brandt een beetje in mn kapotte mondhoek maar niet heet verder. Leuke toevoeging aan hun smaken!
Een vraag voor de echte chips kenners.
Is de lays sensation thai sweet chili veranderd van smaak? Of hadden wij net toevallig gewoon een gekkige zak?
Vind m ineens een stuk minder lekker, lijkt minder spicy en er zit een gek smaakje aan
Zo wat alle A merk chips zijn minder lekker geworden helaas, zit minder zout in i.v.m. de nutriscores en dus zijn de recepten aangepast. Als je iets omhoog scrollt in dit topic zie je het alternatief: huismerk chips
Ze zijn in ieder geval van 1.4 g zout naar 0.8 g gegaan. Zal daar wel mee te maken hebben
Ik had deze gekrast, zijn echt heel lekker!