Collage- en fototopic Secret Bunny 2020

Nee, ik draag wél broeken

1 like

Samenvatting

Hi bunny! Ik heb een nieuwe collage gemaakt omdat mijn vorige collage wel erg paas-achtig was. Ik hou enorm veel van zoetigheid en ook van zoete thee. Ik heb geen thee-ei dus ik koop altijd thee die al in een zakje zit. Lekker makkelijk! :slight_smile:
Ook ben ik gek op scrunchies, vooral op degene met een printje. Ik heb rood haar dus ik vind oranje/rode tinten vaak niet mooi staan.
Geurstokjes zijn altijd fijn en staan overal in huis. Ik laat mij graag verrassen qua geuren! Ik ben sinds kort een bullet journal gestart en ik heb nog maar heel weinig washi tape. Ik zou graag een wat grotere collectie willen. Qua kleuren en printjes: alles wat vrolijk is, daar zit je vast en zeker goed mee!

Ik hoop dat ik niet veel eisend over kom. Ik vind veel dingen heel erg leuk en ben daarom erg enthousiast haha. Veel succes en ik weet zeker dat je er iets moois van kan maken! :kissing_heart:

2 likes

Inmiddels ben ik 28. En pas verhuisd. De rest klopt nog allemaal. Ik heb niet echt wensen ofzo, of dingen die ik graag wil verder. De kleuren in mijm huis sluiten aan bij de collage (lichtblauw, lichtmintgroen, licht/oudroze). En ik hou ook van plantjes, heb er inmiddels al steeds meer.

Voor vragen of zo laat maar weten :innocent: je maakt me niet snel ongelukkig, dus komt vast goed

3 likes

Nou mijn hobby’s en dingen die ik leuk vind zijn nog exact hetzelfde als op 4 maart :sweat_smile:. Dus sorry bunny, geen nieuwe collage van mij.

2 likes

Ook bij mij is alles hetzelfde :blush:

1 like

Hoihoi even een aanvulling, borduurspullen nog steeds heel leuk al heb ik ondertussen wel al een hoop werkjes liggen die nog gedaan kunnen worden. Daarnaast vind ik momenteel digitaal tekenen heel leuk en ben ik sowieso veel creatief bezig. Weet niet of je hier iets mee kan maar als er vragen zijn hoor ik het wel :blush:

Ik heb mijn pakketje geopend, zal ik foto’s plaatsen? :woman_juggling:t2::woman_cartwheeling:t2:

Ik weet in ieder geval wie mijn bunny is. :star_struck: Alvast bedankt. :sparkling_heart:

2 likes

Jaaaa we willen foto’s.

Ja leuk!

Ik geef mijn secret santa / bunny altijd ‘carte blanche’ met enkel een verhaaltje (en dus geen concrete wensen), daardoor is het altijd weer een verrassing hoe de ander het interpreteert en invult. Tot nu toe heb ik het 3x op deze manier gedaan en het pakket is tot 3x toe anders. Dankjewel lieve Bunny, aan de inhoud kan ik zien dat je goed hebt gekeken naar wat ik schreef. Ook dank voor je goede zorgen toen ik even lichte perniek had over de whereabouts van het pakketje. :sparkling_heart:

9 likes

Wow! Mijn pakket werd zojuist bezorgd en wat ben ik ontzettend verwend! Mijn bunny heeft ook ook echt precies de dingen gevonden die zo bij mij passen. En zoveel, hoe dan? Lieve Bunny dankjewel voor je mooie pakket! Ik heb trouwens wel al een idee wie je kan zijn

Oké, hier heel veel foto’s!


Het pakket en mijn katten mogen de doos houden haha! Daar gaan ze heel blij mee zijn!


Kijk nou, wat een mooi kistje! Past ook precies in mijn interieur


Zoveel cadeautjes!

:blush:


Kattensnoepjes voor Ronja en Birk. Wat lief dat mijn bunny aan ze heeft gedacht!


Het recept ga ik morgen meteen uitproberen en wat een leuk lijstje met favoriete series, weer nieuwe ideeën voor een serie! Lucifer en Haunting of Hill house vind ik ook echt top!


Oké, die wijntjes zijn zo schattig! Ik heb het nog nooit eerder gezien, heb ze nu koel liggen :blush:
Ik denk dat ik zo’n romantische thriller heel leuk ga vinden! Ik laat je weten wat ik ervan vond.
En wat een mooi lijstje en mooie lakjes. Past echt allemaal zo goed bij mij! Het kaarsje ruikt heerlijk, het rook gelijk ook lekker toen ik mijn pakket opende.


Lieve lieve bunny, nogmaals bedankt! Wat een geweldig verassingspakket! Ik ben helemaal happy!!!

9 likes

Lieve lieve Bunny,

Ontzettend bedankt. Een pakket dat op alle fronten volledig bij mij past!
Ik ga nog even nadenken wie je bent, heb je stad wel ontdekt…

Dikke kus van mij


5 likes

Die krokantjes mogen wel verplicht worden in elk pakket :drooling_face:

1 like

@Vaiana @Jeminae nou dit met secret santa maar in de regels opnemen dan.

2 likes

Ik heb mijn pakket ook gekregen, en ben er zo blij mee! Ik heb alleen geen idee wie je bent, bunny :sweat_smile:

8 likes





Ik ben er zoooo blij mee! Alles is echt mijn ding! Vooral de geurtjes zijn echt allemaal lekker. Heb meteen mijn waxbrander aangezet! Echt superbedankt! Ik ga meteen uitvogelen wie je bent.

10 likes

Wahhh lieve zomer bunny! Ik heb eindelijk mijn pakketje. Ik ben er onwijs blij mee en wat heb je mij verwend! Echt enorm veel leuks.

De kaart vind ik mega leuk, ik ben over drie dagen jarig dus die zet ik op de kast neer haha. De geurkaars ruikt heeeeerlijk en deze variant geurstokjes neem ik heel vaak!
Heel tof dat je zo veel soorten en kleuren washi tape gegeven hebt. Ik heb echt zin om alles onder te plakken nu.
De scrunchies vind ik echt te gek! Heerlijk om mijn haar leuk te kunnen versieren.
Losse thee drink ik nooit, dus ideaal dat je er een thee-ei (zo heet dat toch) cadeau bij hebt gedaan. Het ruikt heerlijk zoet. Vanavond ga ik een kopje drinken en wat van de snoepjes eten.

Lieve bunny, onwijs bedankt!
Ik weet nog niet wie je bent, daar ga ik nog even over na denken :smile:

8 likes

Deze bunny heeft inderdaad meegekregen dat je bijna jarig bent, dus alvast gefeliciteerd en maak er een mooi feestje van.

De losse thee leek me geschikt om toe te voegen. Je gaf wel aan dat je het niet drinkt maar dat leek ook door het gebrek aan een thee-ei te komen, dus ik heb het erop gewaagd. De smaak lijkt me in ieder geval iets voor jou, aangezien je aangaf van zoet te houden!

Wat betreft mijn identiteit zou ik maar niet te lang dubben als ik jou was, als je goed kijkt naar het pakket of de kaart dan zul je zien dat het er heel dik (als een kip) bovenop ligt. ~Zo scheel als een kip~ is verder geen uitdrukking dus ik ben er helemaal van overtuigd dat je eruit zal komen. :blush:

Ik ben vanuit mijn werk naar huis gesjeesd om mijn pakketje uit te pakken. En omg bunny ik ben er zo blij mee! Kijk allereerst even hoe leuk ze de doos heeft versierd.


Er zaten superveel cadeaus in de doos en een leuk briefje. ( ik heb de hint onleesbaar gemaakt)


En toen was het tijd om uit te pakken! Ik heb keihard gelachen om de woordgrapjes.


Zo’n mooie theedoosjes! Echt vooral die pickwick. Ben er helemaal verliefd op en ga hem morgen meteen op mijn bureau zetten. Ik kan ook niet wachten om de thee te proberen. Het fotoboek is ook zo schattig! Waarschijnlijk ga ik komend weekend lekker foto’s uitzoeken om er in te plakken.
MAAR. Het allerbeste cadeau heb ik voor het laatst bewaard. Zo geweldig bunny!!
Hier is het dan. Morgen ga ik direct kleurstof kopen. Want ik kan vanaf vandaag…
Pampampam…
SORTEERHOEDKOEKJES MAKEN!!!

Dankjewel voor dit fantastische pakket bunny. Ik denk dat ik door je hint wel weet wie je bent. (succes de komende dagen :stuck_out_tongue_winking_eye: )

9 likes