Collage- en fototopic Secret Bunny 2020

Omg wat Ben ik verwend! Er zat zoveel in mijn pakket niet normaal. En alles was zo leuk ingepakt! Echt zoveel tijd en moeite in gestopt :blush:!

Hierbij de foto’s:


Wat een onwijs leuk pakket! Echt ook dat theezakje en die zonnebloem zaadjes. Zo onwijs leuk! Ik ga de oorbellen morgen ook gelijk dragen!

Ik moet nog even goed ontcijferen wie je bent, maar alvast onwijs bedankt lieve bunny :yellow_heart:!

9 likes

Lieve Bunny (I know who you are :))

Bedankt voor je pakketje! Heel mooi ingepakt en alles komt goed van pas!

Foto’s plaats ik morgen want dat lukt me niet mobiel, maar ik wilde in ieder geval laten weten dat ik er erg blij mee ben!

2 likes


Lieve Bunny, jouw recept is een héérlijk zomergerechtje! Dankjewel :blush:

8 likes

Lieve Bunny,

Wat een leuke en lieve cadeautjes. Helemaal mijn smaak :heart_eyes: de bloemen laat ik liggen tot volgend jaar (want dan is de tuin af), de rest krijgt een mooi plaatsje in mijn nieuwe huis! Ik dacht aan je woonplaats al te zien en weten wie je was, door je hints ben ik zeker :innocent: dankje voor je lieve brief ook :heart:

9 likes



Heel blij met de cadeautjes! Superleuk ingepakt!

Bedankt!

10 likes

Lieve bunny,

Wat een leuke verrassing! En dat je pompoms in plaats van bubbeltjesplastic hebt gebruikt vind ik zooo leuk, haha. De cadeautjes zijn ook super leuk, de pot krijgt een mooie plek in ons nieuwe huis! En ik heb wel een idee wie je bent… :hugs:
Heel erg bedankt!

11 likes

Lieve Bunny,

Ik had even gewacht met het uitpakken van mijn pakketje tot het andere dingetje er achterna kwam, maar op verzoek van @Vaiana heb ik het toch alvast open gemaakt en foto’s gemaakt. Ik ben er echt heel blij mee! Denk dat de bullet journal me goed gaat helpen met het wat op ‘orde’ brengen van mijn leven in een bewegelijke periode. De sokken vind ik heel cute! De lavendel kan nog net tot begin juli geplant worden, dus daar ben ik nog net op tijd mee. Hopelijk weet ik hem goed in leven te houden. Heel erg bedankt voor je lieve pakketje! Ik heb wel een idee wie je bent :wink:




10 likes

Zijn we al rond? :snail:

Als ik het goed heb moeten er nog twee mensen posten!

Mijn pakketje is er al wel, maar is bij mijn ouders in Nederland! Ik kan het volgende week pas posten helaas… Maar de doos was al wel heel erg mooi :slight_smile:

4 likes

Ik vond het tweede deel van mijn Secret Bunny eind vanmiddag in mijn brievenbus! Superlekker, dankjewel :heart_eyes: ben wel benieuwd wat je hier zelf niet aan lust, heb je lactose intolerantie/een andere allergie of hou je er gewoon niet van?

5 likes

Al een aantal dagen in huis maar kon nu pas foto’s posten door van alles rondom mn kat, scusi (alles gelukkig inmiddels ok!)

Ben zo blij verrast! Mooi ingepakt en ik kan niet wachten om de verf uit te proberen :heart_eyes: Aankomende week maar eens mee aan de slag. De gezichtsreiniger is écht top! Net als de thee overigens. Ik ben enorm slecht in raden met hints, dus ik heb wel een idee wie mijn Bunny is but I’m not sure yet.

7 likes

Dan hoeft nu alleen nog @Hatsmetflats haar foto’s te posten! Omdat dit helaas nog een weekje duurt hebben we met de organisatie besloten dat jullie al mogen beginnen met raden. Daarnaast wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor deze editie. Het liep allemaal anders dan we hadden gehoopt en verwacht. Maar ondanks dat bleven jullie bijna allemaal meedoen en hebben we er een hele toffe secret bunny van gemaakt!

6 likes

Ja inderdaad! Heel leuk dat jullie steeds enthousiast waren en ondanks alles jullie best gedaan hebben :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zal zelf aftrappen.
Mijn bunny kan niet tegen warmte
Maar gedijt goed bij kou
Lieve @ijsklontje komt mijn te gekke pakket van jou?

Mijn bunny was @taksi (toch?):innocent:

Volgens mij was mijn bunny @Hatsmetflats!

Ik denk… dat mijn bunny @Andreya is!

Mijn bunny is sowieso @DikkeKip :sunglasses:

Ik denk dat mijn bunny @anon23538476 was, klopt dat?

2 likes