Collage- en fototopic Secret Bunny 2020

In dit topic kun je je collage en uiteindelijk de foto’s van je pakketje posten! Zorg ervoor dat je collage uiterlijk 15 maart geplaatst is.

1 like

Ik trap af!

2 likes

Dislike bioscoopbon? Hoe kom je daar nou op? :stuck_out_tongue:

Ja ik wil geen bioscoopbon want ik heb een moviepass :joy:

2 likes

Ik hoop dat mijn Bunny hier wat mee kan. Ik lijk misschien veeleisend, maar dat valt echt mee hoor! Ik ben snel tevreden :smiling_face_with_three_hearts:
En je mag me natuurlijk altijd vragen stellen

3 likes

over mij

Hoi Bunny! Even wat informatie ter ondersteuning van mijn collage. Zoals te zien aan de foto’s ben ik een groot van van koken, bakken, lezen, leuke kaarsjes, (losse)thee en Harry Potter. Ik ben gek op de kringloopwinkel en ga ook graag lange stukken wandelen. Dus waar maak je mij blij mee? Ik ben niet zo moeilijk. Heb je een boek waarvan je vind dat iedereen het moet lezen? Gooi hem in de doos! Een recept waar je fan van bent? Schrijf het voor me op! Verder ben ik niet zo’n fan van knutseldingen en chocolade. Ik hoor het graag als je nog vragen voor me hebt.

1 like

Samenvatting

Hoi,

Ik ben Andreya, 24 jaar oud en in het dagelijks leven werkzaam als schuldhulpverlener.

Ik ben sinds kort bezig met een bullet journal en wil dit graag nog leuker maken, dus ik zou het erg leuk vinden om bijvoorbeeld washi tape of stickers te ontvangen.

Kleuren die ik leuk vind zijn aardetinten, pasteltinten en kleuren zoals oudroze, of perzik. Liever niets fels!

Qua stickers vind ik vooral stickers gebaseerd op natuur leuk, en met een vintage thema.

Verder zou ik het ook leuk vinden om notitieboekjes te ontvangen, en leuke boekenleggers.

Ook zou ik een mok leuk vinden, ik drink graag thee, en ik vind die mokken in aardetinten fijn. Naast dat ik graag gewoon thee drink, doe ik dat ook graag met een goed boek, dus leuke boekenleggers komen ook van pas.

Als laatste dingen zou ik ook nog wel kaartjes willen ontvangen, die stuur ik regelmatig naar vrienden in het buitenland, of borduurstof (katoen) want dat doe ik ook graag in m’n vrije tijd.

Winkels die ik leuk vind zijn Dille en Kamille, Sostrene Grene, Hema en handwerkwinkels.

Dingen die ik liever niet heb zijn: make-up, sokken, thee, dingen in felle kleuren, dingen voor in huis, eten.

2 likes

3 likes

Over mij

Hoi hoi, ik ben Veertje, 32 jaar, ik werk als bewindvoerder en woon samen met mijn lieve katten Ronja en Birk in het mooie Brabant.
Ik hou heel erg veel van lezen (vooral horror en hele romantische verhalen). Met een van jouw favoriete boeken zou je me heel blij maken.
Ook ben ik heel benieuwd naar jouw favoriete serie en jouw favoriete recept!
Waar ik verder van hou:
Stekjes en plantjes
Horror films
Droogbloemen
Pastel nagellak
Yankee Candle (kerst- en fruitgeuren)
Iets voor mijn interieur (ik heb veel hout en riet)
Ik hou niet zo van tijger/panterprintjes. Liever ook geen make up (is wel heel leuk maar ik heb een erg gevoelige huid)

Edit: Als ik het zo teruglees klinkt het nogal veeleisend ofzo maar dat ben ik helemaal niet . Verras me maar, ik ben snel tevreden!

2 likes

Samenvatting

Hierbij ook mijn collage. Ik heb geprobeerd genoeg ideetjes te geven, maar voel je vooral vrij om een andere kant op te gaan! Ik vind SS/SB vooral leuk door de gedachte erachter dus ik laat me graag verrassen. Als je verder nog vragen hebt hoor ik het graag.

2 likes

Nog even een reminder:
De collages moeten dit weekend gepost zijn. Dan kan iedereen aan de slag! :blush:
Je kan ze ook via mij en @Chesirecat via een DM naar je Bunny sturen

2 likes

Beter laat dan nooit!

Samenvatting

Hoi!

Ik ben Panthera, 26 jaar oud en ik woon samen met mijn vriend en kat.

Een toelichting op mijn collage: als het weer wat beter wordt, ben ik graag bezig op mijn balkon. Iets leuks daarvoor of zaadjes oid zijn dan ook zeker welkom! Ook droogbloemen ed vind ik erg leuk. Ook leuke plantenpotjes (tieten, dieren of gezichten zijn favoriet!) staan op m’n wishlist. Ik probeer momenteel allerlei verschillende creatieve bezigheden uit en borduren staat nog op m’n lijstje. Verder vind ik goudkleurige sieraden in de stijl van Eline Rosina, Neinteis en Vedder en Vedder heel leuk! Ook iets lekkers qua geur is altijd leuk!

2 likes

Summary

Hoi Bunny! Mijn collage spreekt denk (en hoop) ik redelijk voor zich! Maar wat ik leuk vind: plantenhangers (voor in ons nieuwe huis), de Sleepy bodylotion van Lush, leuke oorbellen, plantjes, bloemenprints. Daarnaast ben ik een enthousiaste nagellakverzamelaar en hou ik heel erg van lekker eten. Momenteel ben ik alleen wel op dieet want op 27 juni ga ik trouwen!

Winkels die ik leuk vind zijn Dille & Kamille, Sostrene Grene, Hema, Lush, Pandstore en Homestock.

Liever geen alcohol, thee, dingen met teksten, zoete geuren. Maar verder ben ik snel tevreden!

2 likes

Ook op het laatste moment sorry! Was het even vergeten :speak_no_evil:

Samenvatting

Hoi hoi,
Ik ben taksi 24 jaar en woon samen met mijn vriend in een klein dorpje tussen Den Bosch en Breda.
Bijna af gestudeerd en kan dan aan de slag als juf. Voor de time being werk ik in de doe het zelf zaak van mijn vader.
In mijn vrije tijd vind ik het leuk om met lunchen naar de film te gaan of creatief bezig te zijn.
Ik hou van bakken en vind borduren sinds kort erg leuk! Verder is mijn lievelings eten carpaccio en kun je mij wakker maken voor de kipnuggets van de Mc Donalds :speak_no_evil:.

In mijn collage zie je ons interieur (stijl) goed terug en houden dan ook vooral van dit kleurschema :blush:.
Ik hou van minimalistische oorbellen en niet te vergeten PLANTEN! Verder vind ik het ook leuk om spelletjes te spelen, dus daar maar je mij ook blij mee!

Als je nog vragen hebt laat het dan vooral weten!
Verder kun je misschien ook nog info halen uit mijn collage van secret santa: Collage- en fototopic Secret Santa 2019

1 like

Vandaag is de laatste dag voor de collages! We wachten als het goed is alleen nog op @ijsklontje en @Hatsmetflats. Geef vooral een gil als we iemand zijn vergeten.

Ook last minute, maar hier issie dan! :grin:

1 like

Sorry, dit is een hectische tijd. Ik heb nu geen laptop tot mijn beschikking, dus ik maak een lijstje zodat mijn bunny al verder kan. Foto’s komen nog. Sorry!

Leuk:
-Stippen
-Thee (groene)

  • Brooklyn 99
  • Sherlock
  • alles wat groen is
  • maskertjes oid, ik ben een noob maar sta voor alles open

Niet leuk:

  • Roze
  • Glitters
  • Pastelkleuren
  • honing (ben allergisch)
  • wiskunde
2 likes

Helemaal niet erg! We hebben sowieso besloten om secret bunny even uit te stellen tot minstens zes april. We hebben er alle begrip voor als het allemaal wat langer duurt nu.

1 like

Hahah sorry maar ik lach zo hard om je niet leuk: wiskunde :joy::joy::joy::joy:

3 likes

You’re not Pooh!