Collage- en fototopic Secret Bunny 2020

Kijk goed naar de Letters!

Yesss nogmaals bedankt! Ik begin de dag nu telkens met de blooming bohemian thee en wow die is echt super lekker. Top begin van mijn dag.

Ik had eerst een oude wax opgebrand en morgen ga ik er eentje uit het pakket proberen. De washi’s heb ik ook al gebruikt! :blush:

1 like

Aangezien ik nog niet ben geraden als Bunny heb ik zojuist bedacht dat ik dan maar een foto moet maken als ik langsrij… :woman_cartwheeling:t2::v:t4:

Ik weet zeker dat mijn lootje dit zou moeten herkennen :stuck_out_tongue_winking_eye:

In verband met een sterfgeval in de familie was het even heel erg hectisch en heb ik even niet mee kunnen raden.

De doos is per ongeluk weg gegooid en met het kaartje wordt ik qua de 010 hint niet heel veel wijzer :see_no_evil:

Ik ben hier niet zo goed in en voel me heel erg dom. Zou ik nog een hint mogen Bunny?

:stuck_out_tongue_winking_eye:?

Ohhh shit ik zie dat ik jou per ongeluk gelinkt heb! Oepssss

Ik ben ook nog niet geraden als Bunny! Mijn pakketje zat vol spulletjes voor een “bujo”. Misschien geeft dat mijn bunny een idee?

1 like

Giiiiiiirllll

@Chesirecat Lees je mee? :rofl:

1 like

Jazeker. Please continue.

2 likes

Omg @Twijfelaar ben jij gewoon mijn bunny? :joy::joy::joy:

Ding ding ding :rofl::trophy:

Je hebt zoooo veel hints gemist denk ik!

2 likes

HUHHHH nieeeeet!!! Hahahaha.
Vertel de hints!!

Nogmaals bedankt voor het pakket :heart:

2 likes
  1. In de brief reageerde ik letterlijk op wat jij aan mij had geschreven. Ik weet niet meer precies wat ik reageerde, maar het was zoiets als ‘Ik ben het met je eens dat…’ Volgens mij had dat te maken met dat het meer Summer Bunny dan Easter Bunny was

  2. Je kreeg je cadeautjes gestuurd in JE EIGEN DOOS. Met zwarte strepen en al. Ik dacht: zij denkt meteen dat haar eigen pakket is geretourneerd.

  3. In de brief: Liefs uit 010! (oid)

Wat betreft mijn identiteit zou ik maar niet te lang dubben als ik jou was, als je goed kijkt naar het pakket of de kaart dan zul je zien dat het er heel dik (als een kip) bovenop ligt. ~Zo scheel als een kip~ is verder geen uitdrukking dus ik ben er helemaal van overtuigd dat je eruit zal komen. :blush:

(tot 2x toe het tegenovergestelde van twijfelen)

  1. De foto van de brug bij jou in de buurt - geplaatst onder mijn eigen username - waar je met droge ogen op reageert dat je nog niet weet wie je Bunny is :sob::sob::sob:

Edit: Bij je ouders in de buurt oeps

Geliket door chesire was trouwens ook een onderonsje!!

4 likes

Ik ga helemaal stuk. Ik ben echt heel dom. GENIAAL! :joy:

Ik zei nog over de doos “goh ik heb dat inpakpapier ook gebruikt, grappig” tegen mijn vriend hahahaha.

Zomer bunny dacht ik hier ook genoemd te hebben dus dat zag ik niet als hint lol.

010 dacht ik nog “daar woont Twijfelaar ook, maar dat zou toch niet mijn bunny zijn”

De brug herken ik niet zo niet… was je in de buurt? :scream:

Onwijs leuk gedaan! Ik voel me alleen zo dom dat ik weer terug het hok in ga hahaha

2 likes

Hahahaha aww! Ja, ik was er vandaag. Toen ik dat plaatsnaambordje zag moest ik een foto nemen maar ik was te laat en ivm privacy is deze brug ook wel iets veiliger :relieved:

Ik wist helaas (of niet helaas) meteen dat jij mijn bunny was omdat DHL jouw adres op het pakket had geplakt dus ik dacht HUH maar daar moet mijn pakket OOK heen :sweat_smile::eyes:

Huhhh wat grappig! Wil je me dm’en waar dit was? Wat kwam je in dit prachtige boerengat doen? :joy:
Heeeeeel toevallig!

1 like

Hahahaha @Twijfelaar @DikkeKip ik voelde me mega dom toen ik ontdekte dat jullie elkaar dus als bunny hadden. Maar deze uitkomst maakt veel goed. Echt genoten.

2 likes

Ik moet nog steeds lachen.
Ook dat ik per ongeluk ook op die foto reageerde van @Twijfelaar
En nu dat ze dus echt heel erg in de buurt was… hoe groot zijn die kansen? :joy:

1 like

Lieve Bunny,
Vanavond laat kwam ik eindelijk weer in Nederland aan
Heel fijn, want daar had ik een verrassing staan!
Het pakketje was mooi van binnen en buiten
En hiermee ga ik dit rijmpje afsluiten.

Nee, maar serieus echt heel erg bedankt! Ik moest zachtjes doen en foto’s maken op mijn bed omdat iedereen slaapt haha. Maar ik heb foto’s gestuurd naar mijn vriendinnen omdat ik er zo blij mee ben en echt alles mega on point is. Ik ben heel moeilijk om cadeautjes voor te kopen en je hebt het echt heel goed gedaan. Heel erg bedankt!! Ik denk dat je @xMillieeee bent :slight_smile:

6 likes