Collage- en fototopic Secret Bunny 2020

Klopt! :blush:

2 likes

Sorry @DikkeKip! Ik ben inderdaad de bunny van Veertje.

3 likes

Ik gaaaa stuuuuuuuk

1 like

Jaaaa

1 like

:blush:

1 like

Dat klopt! Ik heb nog steeds geen idee wie de mijne is :sweat_smile:

1 like

Jouw bunny heeft een aantal hints in de kaart geschreven. Kun je daar iets mee? Anders kan ze je nog een extra hint geven!

@Vaiana ik denk dat jij mijn Bunny bent?

Yep! :blush:

Dankjewel, het biertje was heerlijk en ben heel blij met de rest :kissing_heart:

1 like

@Chesirecat nogmaals bedankt voor het ontzettend lieve kaartje en mooie pakket! Mijn nichtje (4 jaar) was dit weekend logeren en we hebben samen nagels gelakt. Ze vond het geweldig! :blush:

Ik was nog vergeten te reageren maar ik vind chocolade dus echt niet lekker haha! Maar omdat je bijzondere paaseitjes vroeg leek me dit ook wel wat voor jou :blush:

2 likes

Graag gedaan! Ik vond het leuk om samen te stellen. En omg de koekjes in je pakket waren eerst paaseitjes. Gelukkig heb ik ze vervangen :joy:.

1 like

Jaa klopt :ok_woman:t2:

Ik heb ondertussen nog geeen idee wie mijn bunny is :joy:

1 like

Ding ding ding! :heart:

Vond het echt zo leuk om te doen, thanks en ook @Vaiana voor de fijne organisatie.

Ik heb mijn brief alweer een paar keer gelezen, maar oooh ik ben echt te slecht in hints. Denk op dit moment @SpeedOfSound! Ben jij mijn bunny? :rabbit:

1 like

Kijk goed naar de Letters!

Yesss nogmaals bedankt! Ik begin de dag nu telkens met de blooming bohemian thee en wow die is echt super lekker. Top begin van mijn dag.

Ik had eerst een oude wax opgebrand en morgen ga ik er eentje uit het pakket proberen. De washi’s heb ik ook al gebruikt! :blush:

1 like

Aangezien ik nog niet ben geraden als Bunny heb ik zojuist bedacht dat ik dan maar een foto moet maken als ik langsrij… :woman_cartwheeling:t2::v:t4:

Ik weet zeker dat mijn lootje dit zou moeten herkennen :stuck_out_tongue_winking_eye:

In verband met een sterfgeval in de familie was het even heel erg hectisch en heb ik even niet mee kunnen raden.

De doos is per ongeluk weg gegooid en met het kaartje wordt ik qua de 010 hint niet heel veel wijzer :see_no_evil:

Ik ben hier niet zo goed in en voel me heel erg dom. Zou ik nog een hint mogen Bunny?