Collage- en fototopic Secret Bunny 2020

Mijn Bunny moet @Lentex zijn!

2 likes

Ik vond het raden toch wat lastig maar ik ga voor @Chesirecat :smile:

@Twijfelaar bingoooooo

1 like

Haha, ik dacht ook dat @Chesirecat mijn bunny was! Spannend nog!

1 like

Klopt! :blush:

2 likes

Sorry @DikkeKip! Ik ben inderdaad de bunny van Veertje.

3 likes

Ik gaaaa stuuuuuuuk

1 like

Jaaaa

1 like

:blush:

1 like

Super bedankt voor je pakketje! En dat helemaal vanuit België (dat plus de hint over bijbelteksten verraadde je identiteit, haha)

1 like

Dat klopt! Ik heb nog steeds geen idee wie de mijne is :sweat_smile:

1 like

Jouw bunny heeft een aantal hints in de kaart geschreven. Kun je daar iets mee? Anders kan ze je nog een extra hint geven!

@Vaiana ik denk dat jij mijn Bunny bent?

Yep! :blush:

Dankjewel, het biertje was heerlijk en ben heel blij met de rest :kissing_heart:

1 like

@Chesirecat nogmaals bedankt voor het ontzettend lieve kaartje en mooie pakket! Mijn nichtje (4 jaar) was dit weekend logeren en we hebben samen nagels gelakt. Ze vond het geweldig! :blush:

Ik was nog vergeten te reageren maar ik vind chocolade dus echt niet lekker haha! Maar omdat je bijzondere paaseitjes vroeg leek me dit ook wel wat voor jou :blush:

2 likes

Graag gedaan! Ik vond het leuk om samen te stellen. En omg de koekjes in je pakket waren eerst paaseitjes. Gelukkig heb ik ze vervangen :joy:.

1 like

Jaa klopt :ok_woman:t2:

Ik heb ondertussen nog geeen idee wie mijn bunny is :joy:

1 like

Ding ding ding! :heart:

Vond het echt zo leuk om te doen, thanks en ook @Vaiana voor de fijne organisatie.

Ik heb mijn brief alweer een paar keer gelezen, maar oooh ik ben echt te slecht in hints. Denk op dit moment @SpeedOfSound! Ben jij mijn bunny? :rabbit:

1 like

Nope!