Collage en fototopic Secret Bunny

Ik dacht dat dat gewoon net zoals mijn foto een bekend persoon is hahah

@Morganfreeman

Zou je svp vandaag je collage willen posten in dit topic en willen reageren op berichtjes in je inbox?

Dankjewel lieve Bunny! Ben er echt super blij mee, beetje stil van. Vind echt alles leuk. Je puzzelhint was ook echt fantastisch :heart_eyes:
82f48dc6566b36359b27ef50efc6ec5a5e72cedf_2_373x500

14 likes

Oh jongens wat heb ik een leuk pakketje gekregen!! Zo veel cadeautjes zaten er in, ben overal heel blij mee! Foto’s volgen nog (en ik denk dat ik weet wie mijn paashaas is maar dat hou ik nog even voor me)

9 likes

Yay! Mijn pakketje is binnen! Damn Bunny, je hebt je flink uitgesloofd! Erg blij met de cadeautjes :smile:

Foto's!!!



Zoveel pakjes :star_struck:


Een kaartje waar bloemen uit gaan groeien!


Zaadjes voor de tuin!

Een boekje over mindfulness in de moestuin!

!

Roze eyeliner!!!

IMG_20190410_182055|375x500


Alles bij elkaar!

Er was nog een kaartje met een cryptische beschrijving en ik denk dat ik weet wie mijn Bunny is! Volgens mij delen we naast een liefde voor katten ook een liefde voor thee?

Dank je wel Bunny!

26 likes

Oeeeehh mijn pakketje is bij mijn ouders bezorgd vandaag! Ben zo nieuwsgierig. Helaas kan ik hem pas uitpakken als ik weer in Nederland ben over een weekje, maar ik wilde even laten weten dat hij aangekomen is :hugs:

1 like

Ben zo benieuwd naar alle andere pakjes en de mijne natuurlijk! Begin van de week moet iedereen hem hebben toch? Spannend! Is er eigenlijk een soort einddatum van foto’s plaatsen en wanneer je je bunny mag gaan raden of hoe doen we dat?

Ik zit ook met spanning te wachten :blush:

Ik ook, ben zo benieuwd :blush::innocent:

De mijne is onderweg! Alleen ben ik komende dagen weinig thuis dus ben benieuwd :scream:

Ben ook super benieuwd!

funny-gif-e-bay-order-spongebob
Ik die dinsdag op haar pakketje wacht

3 likes

Mijn pakje is binnen! Toen ik hem opende dacht ik echt jeminee wat een prachtig pak, en ik zag de hint in eerste instantie niet. Na de briefjes wel en toen herkende ik de hint ook, een zeer waardige zoektocht!
Werd er wel een beetje onzeker van want zo mooi ga ik mijn pakketje niet krijgen.


Mijn bunny had er een soort popuppakket van gemaakt met een heus grasveld met vogeltjes en paashaasjes omg. Mijn katten zijn je trouwens heel dankbaar voor de piepschuim eieren, die zijn daar heerlijk mee aan het voetballen :grimacing:

Bedankt voor de heerlijke chocola, de mooie potjes, de heerlijk ruikende geurkaars, de twee boeken die echt een schot in de roos zijn, en het genot van het uitpakken. Ik weet wie je bent! (Klinkt een beetje eng zo haha)

20 likes

Heee, ik ben The Shock of the Fall aan het luisteren haha. Leuk pakket! :smile:

Ik doe niet mee, maar ik volg uit nieuwsgierigheid wel altijd deze topics haha.

Voor mijn bunny: ik ben vanaf nu de rest vd avond thuis! Je moet maar alle bellen indrukken en even wachten want ik moet twee trappen af.

Mijn pakketje wacht er nog steeds op om naar t sorteercentrum te gaan :cry:

Gebeurt dit niet meestal 's nachts? Het sorteercentrum hier in de buurt is altijd 's nachts bezig en het is ook maandag

Volgens mij hangt het af van het de plek waar het pakje is afgeleverd. als het pakketjes is ingediend bij een buurtsuper blijft het wel eens liggen?

Ooh bij de Jumbo waar ik werkte kwam de PostNL meerdere keren per dag, maar dat was wel midden in het centrum. Ik lever de pakketjes altijd bij de Primera of DA in, dus ik had het nog nooit meegemaakt.
Hopelijk voor @Ohappyday wordt het pakketje snel verstuurd

Ik kreeg de code zaterdag dus dat is ook voor dhl wel lang