Wat schattig dat je bunny aan elkaar schrijft
Samenvatting
Haha nee ik ook niet. Daarom juist.
De helper van mijn secret bunny stond net aan de deur! Alleen al hoe het eruit zag was super leuk! De cadeautjes ben ik ook echt heel erg blij mee. Kan alles goed gebruiken en het geurtje is precies de goede haha! Die heb je of heel goed gegokt of heel goed opgelet op het forum. En ook het kaarsje past precies in ons huis qua kleur. Het is ook duidelijk wie je bent, leuk en toevallig!
Super bedankt bunny, ben er echt heel erg blij mee!
Die nagellak, mooi! Hoe heet ie?
012 vampy smoke van Hema!
Mijn pakketje is binnen!
Als eerste zag ik deze tekening met gedicht. De hint was trouwens heel duidelijk

Toen zag ik dit!
En alles uitgepakt!
De vanillezout heb ik even geproefd en wat een aparte smaak! Ik krijg nu wel zin om popcorn en karamel te maken

En dit ga ik voor zondag maken!
Echt een leuk pakketje! Dank je bunny!

Oh en de candy noodles zijn al op

Ik vind het ook mega leuk! Iedere keer als er hier gepost word hoop ik dat er weer iemand een pakketje heeft geopend! Maar volgens mij moeten we nog best veel pakketjes te zien krijgen dus kunnen nu nog even vooruit haha.
Mijn pakje ligt bij de buren! Ik ga nu mn kindje ophalen en dan pakketje ophalen! Ben zooo benieuwd
Noo, ben eerder uit werk gekomen om het pakketje op te halen, maar helaas zijn mijn buren vanavond pas weer thuis en ik ben morgen pas weer thuis.
Super leuk idee! Alleen ga ik niet op vakantie
Ooohhh super leuk mijn pakketje! En door de folder weet ik zeker wie jij bent (als ik t goed onthouden heb). Echt heel leuk en die geurkaars is mega lekker . Ik ben heel blij en ga alles zeker gebruiken! En opeten. Vergeet dat vooral niet (witte chocolade en kinderbueno
). Er zat nog n folder bij die heb ik niet gefotografeerd, ik ga dr wel naar kijken!
Is dat een mok met een luiaard erin?!?!?
Ja zeker! Van de hemaaa
Zo blij met mn pakketje
De cadeautjes zijn heel zorgvuldig uitgezocht en zijn echt mijn smaak. Superlief! Dankjewel Bunny
Ken beide boeken nog niet, lijken me heel leuk. Je hebt echt goed naar mn kast gekeken.
De thee is heel lekker en smaakt prima met de paaseitjes
Het knutselboek ga ik in mijn vakantie testen
Mijn pakketje was al even in huis maar kwam er steeds niet aan toe om de foto’s te plaatsen.
Maar oh wat ben ik blij met mijn pakketje!
Voelde me heel speciaal met zo’n luxe ogende pakketje, met het papier wat zo mooi om het pakketje zat! En wat kan je prachtig schrijven, ik zou willen dat ik mijn naam zo mooi kon schrijven
Prachtig ingepakt (love zwart, en zeker zo met die bloemen)
De cadeautjes waren allemaal perfect, het make up tasje is direct in gebruik, ben al begonnen in het boek, zoon vindt zijn shirt leuk, notitieboekje is in gebruik etc.
Je hint was (volgens mij) heel duidelijk dus ik denk te weten wie je bent.
Enorm bedankt Paashaasje van me!
Heb mijn pakketje net opgehaald. Ben er super blij mee! Mijn Bunny heeft allerlei lekkere dingetjes uitgekozen om mee te borrelen en om zelf te koken, superleuk!
Verder nog wat dingen om lekker avondje mee te chillen, altijd fijn!
Wat de hints betreft dacht ik het te weten, totdat ik de hint van de paarse letters goed las. Dus ga nog even goed puzzelen.