Collage en fototopic Secret Bunny

Off-topic

Haha omg volgens mij woon je echt bij mij om de hoek.

Samenvatting

Ik woon niet in het centrum als je dat nu denkt :sweat_smile:

Ik heb mijn pakketje ook binnen! Ben er echt blij mee, het Harry Potter muziekdoosje had ik nog niet, en ik ben er zo blij mee. Alles zag er heel leuk uit, en het was echt een fijn pakketje om te openen :smile:

10 likes

Wat schattig dat je bunny aan elkaar schrijft :blush:

2 likes
Samenvatting

Haha nee ik ook niet. Daarom juist.

1 like

@Ladybird Ik ook! Wil het graag weten, haha

@Banananana Ja, dat vond ik ook heel leuk :slight_smile:

Mijn bunny stond net aan de deur!

Ik heb een super leuk pakketje gekregen met allemaal bedachtzame cadeautjes. Dingen zoals duurzaamheid, surfen en mijn verhuizing zie ik er meteen in terug! Mijn bunny heeft duidelijk verder gekeken dan mijn collage.

En nog een ‘unboxing’ van m’n kindersurprise ei :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nu heb ik m’n bunny wel gezien, maar ik heb geen idee wie het is! Het oranje maskertje was een hint, dus ik ga even nadenken… (raden mag sowieso pas later denk ik?)

24 likes

De helper van mijn secret bunny stond net aan de deur! Alleen al hoe het eruit zag was super leuk! De cadeautjes ben ik ook echt heel erg blij mee. Kan alles goed gebruiken en het geurtje is precies de goede haha! Die heb je of heel goed gegokt of heel goed opgelet op het forum. En ook het kaarsje past precies in ons huis qua kleur. Het is ook duidelijk wie je bent, leuk en toevallig!

Super bedankt bunny, ben er echt heel erg blij mee!

Heb al wat dingen meteen in gebruik genomen haha!

20 likes

Oh wat stom! Ik kijk net in het mandje zit er nog een cadeautje in. Heel leuk kleurtje!

8 likes

Die nagellak, mooi! Hoe heet ie?

012 vampy smoke van Hema!

1 like


Mijn pakketje is binnen!

Als eerste zag ik deze tekening met gedicht. De hint was trouwens heel duidelijk :wink:

Toen zag ik dit!

En alles uitgepakt!

De vanillezout heb ik even geproefd en wat een aparte smaak! Ik krijg nu wel zin om popcorn en karamel te maken :drooling_face:

En dit ga ik voor zondag maken!
Echt een leuk pakketje! Dank je bunny! :blush:
Oh en de candy noodles zijn al op :flushed:

16 likes

Ik vind dit allemaal zoooo leuk! Kunnen we niet ook een secret summer oid doen?? haha

Ik vind dit stiekem ook leuker dan de kersteditie, terwijl het in wezen niet heeel anders is.

5 likes

Ik vind het ook mega leuk! Iedere keer als er hier gepost word hoop ik dat er weer iemand een pakketje heeft geopend! Maar volgens mij moeten we nog best veel pakketjes te zien krijgen dus kunnen nu nog even vooruit haha.

1 like

Mijn pakje ligt bij de buren! Ik ga nu mn kindje ophalen en dan pakketje ophalen! Ben zooo benieuwd

@tuula Omg leuk idee! Ben alleen al over 4 weken weg :sweat_smile:


Noo, ben eerder uit werk gekomen om het pakketje op te halen, maar helaas zijn mijn buren vanavond pas weer thuis en ik ben morgen pas weer thuis.

Super leuk idee! Alleen ga ik niet op vakantie :joy:

Ooohhh super leuk mijn pakketje! En door de folder weet ik zeker wie jij bent (als ik t goed onthouden heb). Echt heel leuk en die geurkaars is mega lekker :smiling_face_with_three_hearts:. Ik ben heel blij en ga alles zeker gebruiken! En opeten. Vergeet dat vooral niet (witte chocolade en kinderbueno :heart:). Er zat nog n folder bij die heb ik niet gefotografeerd, ik ga dr wel naar kijken!

Samenvatting

19 likes

Is dat een mok met een luiaard erin?!?!? :frowning:

1 like