Collage en fototopic Secret Bunny

Wij zouden het ook heel leuk vinden als iedereen foto’s post van hun pakketje!

9 likes

Ik ga zondag uitpakken :ok_woman:t3:‍♀

2 likes

Dat vind ik ook serieus heel knap, als je het hebt kunnen weerstaan! Ik hou het meestal maar een paar uur vol :see_no_evil:

Mijn pakketje is ook binnen! Ben er echt super blij mee. Die white tea jasmin en passionfruit is een van mijn favoriete, de anderen heb ik nog nooit geprobeerd. Vanavond kan ik de rozemarijn en klavertjes zaaien en dan lekker ontspannen met een kop thee en een maskertje op. Dankjewel Bunny! Ik heb al een vermoeden wie je bent :grin:

Samenvatting



Poes vond vooral het tasje interessant :joy:

17 likes

Als het goed is moeten alleen @JanHagel @Morganfreeman en ik nog plaatsen. Ik zat in het buitenland dus kan morgen pas kijken. Ben heel benieuwd :ok_hand:

Ik ook! :raising_hand_woman:t2:

1 like

Ah ja! Ik zat in de poll te kijken maar had niet gezien dat er ook een optie was voor wie nog geen pakketje had ontvangen :ok_woman:t3:‍♀

weg

:star_struck::star_struck: Maar moet nu werken dus ga ik morgen openen :rabbit:

13 likes

Je hebt zelf…

12 likes

Ik ga de foto’s zo maken en plaatsen!!

Lieve lieve bunny, van wie ik wel enig idee heb wie het kan zijn… DANKJEWEL. Wat een leuk en mooi pakket, en duidelijk met veel zorg samengesteld.

Echt alles is mijn smaak en de theetjes ga ik lekker proeven. Louis is heerlijk aan het spelen met zijn nieuwe vriendje. Je hebt me helemaal opgevrolijkt vandaag!

19 likes

Jaaaa mn fotos. Omg you guys ik vond het ZO LEUK om uit te pakken. Zo zo zo lief dat iemand ( i know whoooo) zo z’n best heeft gedaan om leuke dingetjes voor mij te kopen en in te pakken. I felt the luvvvv. Ik kwam om half vijf vanmorgen thuis met twee drankjes op en heb het toen meteen opengemaakt omdat ik niet meer kon wachten. Alleen het cactusje is een beetje van zijn a propos maar die ga ik wel snel even opnieuw potten




20 likes

Je adres is te lezen. Ik weet niet of je dat ok vindt?

Ik zat al een beetje mijn best te doen om het niet op de foto te krijgen maar deze foto haal ik er toch maar uit voor de zekerheid. Ik vertrouw jullie wel maar de rest van ‘het internet’ niet.

Thanks!

Overigens had ik een heel leuk moment met de postbode met dit pakketje want ik ben weinig thuis. Toen de postbode kwam met een heel leuk ingepakte doos liep ik net naar buiten met mijn hond. Dus ik vroeg aan hem ‘huisnummer 70c?’ ‘Ja, achternaam?’ Toen ik mijn achternaam noemde zei hij, oh, nee het is voor meneer Hagel. Ik heb maar gezegd dat dat mijn partner is :joy::joy::joy:

36 likes

Ik denk dat mijn bunny @kringel is!!

1 like

Woohoo! Ik denk dat @Jeminae mijn bunny is. Eerst dacht ik @LadyBird haha maar toen kreeg iemand anders een hele duidelijke hint voor haar. Maar nu vraag ik me wel af wat de hint in het pakje was, ik dacht namelijk de paasvogeltjes.

1 like

Ik denk dat @JanHagel mijn bunny was :grin:

1 like

Mijn bunny moet haast wel @Skadi zijn. Heb het gecheckt in het handschriften topic want ik was daar nogal van onder de indruk… hihi!

2 likes

Yep! That’s me :ok_woman:t2:‍♀

1 like

Yes! Ik was het. Ik ben blij dat je je cadeautjes leuk vindt :two_hearts::ok_woman:t3:‍♀

1 like