Collage en fototopic Secret Bunny

Net terug van uit Amerika en mijn pakketje stond klaar! Het was allemaal heel leuk ingepakt (dochterlief was vooral heel blij met d’r schaapje op een stokje). Ben er heel blij mee en heb zin om te gaan bakken nu. De rest is al in gebruik :heart_eyes: Bedankt paashaas!

20 likes

Zo leuk al die pakketjes, wat heeft iedereen zn best gedaan :heart_eyes:

1 like

Aah, superleuke dingen!! Ik had een briefje van post NL dat er een pakketje is afgegeven bij postkantoor, hopelijk is het van mijn bunny :smiley:
Even kijken of het lukt komende dagen het op te halen, kan niet wachten.

Hoeveel mensen moeten eigenlijk nog foto’s plaatsen/pakketje krijgen? Even zo:

• Ik heb mijn pakketje ontvangen en al foto’s geplaatst.
  • Ik heb mijn pakketje ontvangen maar nog geen foto’s geplaatst.
  • Ik heb nog geen pakketje ontvangen maar doe wel mee.
  • Ik breek in in dit topic en wil ook stemmen.

0 stemmers

Ik ben er uit wie mijn secret bunny is! :smile:

Aah ik wilde heel blij reageren op @Chesirecat dat haar kopje weer heel was en toen las ik jouw bericht. Zo jammer als dingen stuk gaan :frowning: Dat konijnen etuitje is wel echt te schattig wat je hebt gekregen :heart:

1 like

Jeeeh mijn pakketje is binnen!

Samenvatting

Deze mega leuke doos!

Heel blij met alle cadeautjes! Ik ga zo gelijk thee drinken, ben heel benieuwd naar de smaken. De potjes passen helemaal bij mijn interieur!
Let ook op de details: alles was ingepakt met die kuikentjes en lintjes erop :smiling_face_with_three_hearts:

Oh en die choco lolly’s zijn te verslavend. Dankjewel bunny :hugs: :hugs: !!!

5 likes

Hey mijn foto’s zijn ineens niet te zien? Of ligt dit aan mij? Edit: ik weet niet aan wie ik dit vraag, maar ik ben in de war.

Poging foto’s te laten zien:

15 likes

wat heeft iedereen zn best gedaan! leuk om te zien, ookal doe ik niet mee.

Als alles volgens plan verloopt, komt morgen het laatste pakketje aan.

@Chesirecat en ik willen dan ook voorstellen dat we op dat pakketje wachten en daarna mogen jullie los met raden!

1 like

En eerst nog alle foto’s posten of niet? Vind het wel leuk om alles gezien te hebben :smile:

3 likes

Wij zouden het ook heel leuk vinden als iedereen foto’s post van hun pakketje!

9 likes

Ik ga zondag uitpakken :ok_woman:t3:‍♀

2 likes

Dat vind ik ook serieus heel knap, als je het hebt kunnen weerstaan! Ik hou het meestal maar een paar uur vol :see_no_evil:

Mijn pakketje is ook binnen! Ben er echt super blij mee. Die white tea jasmin en passionfruit is een van mijn favoriete, de anderen heb ik nog nooit geprobeerd. Vanavond kan ik de rozemarijn en klavertjes zaaien en dan lekker ontspannen met een kop thee en een maskertje op. Dankjewel Bunny! Ik heb al een vermoeden wie je bent :grin:

Samenvatting

Poes vond vooral het tasje interessant :joy:

17 likes

Als het goed is moeten alleen @JanHagel @Morganfreeman en ik nog plaatsen. Ik zat in het buitenland dus kan morgen pas kijken. Ben heel benieuwd :ok_hand:

Ik ook! :raising_hand_woman:t2:

1 like

Ah ja! Ik zat in de poll te kijken maar had niet gezien dat er ook een optie was voor wie nog geen pakketje had ontvangen :ok_woman:t3:‍♀

weg

:star_struck::star_struck: Maar moet nu werken dus ga ik morgen openen :rabbit:

13 likes