Collage- en fototopic Secret Santa 2019

Omgggg dit pakpapier is ook weer zo leuk!!!

2 likes

wat een leuke vaasjes!!

1 like

Okeeee hier dan ook eindelijk mijn foto’s. Ik ben echt mega blij met alles, allemaal precies wat ik leuk vind.
Dat receptenboekje zoek ik al eeeeuwen, had hem thuis met sinterklaas op mijn lijstje staan maar niet gekregen dus ben ik exra blij mee :grin:.
Oh en de plantjes staan allebei mooi in de vensterbank bij de collectie.
Dankjewel Santa :heart:!

26 likes

Dit boek! <3 vond hem prachtig! Veel plezier met lezen :grimacing:

Wat leuk dat je er zo blij mee bent! Die fineliners zijn mijn persoonlijke favoriet, ook precies die diktes. Het boek is een tweedehandsje, maar ik vond het een erg goed boek! De lippenbalsem heb ik zelfgemaakt, met bijenwas van de bijtjes van mijn schoonouders… daarin zit dus een hint - maar dat moet je dan maar net weten :wink:

4 likes
fotooo

Ik kwam een uur geleden op de fiets half aangeschoten na een vrijmibo op het fantastische idee mijn pakket op te halen, gelukkig was deze niet erg groot. Na het lezen van een kaartje aan mij en een brief met aanwijzingen over de cadeaus kon ik niet wachten om alles te openen. De verpakkingen zijn nog nooit zo snel er vanaf gescheurd kan ik je vertellen. Lieve Santa, dankjewel! Over het kleien ben ik een beetje nerveus maar het idee kan ik zeker waarderen, dus wie weet komt het er deze kerstvakantie nog van. De thee ruikt trouwens erg lekker! En ik vermoed dat dat ook de hint was, maar het kan zijn dat ik me blindstaar. Dankjewel. :orange_heart:

24 likes

Moest ik even delen :upside_down_face:

45 likes

Haha echt zo waar! Echt genieten dit topic.

1 like

ahhhhhhhhhh ik ben zó zó blij met mijn pakketje! Ik ben last minute naar het buitenland gegaan voor een seizoen dus ik heb m’n moeder de opdracht gegeven om alles op beeld te zetten en heb met d’r geskypet terwijl ze het open maakte haha. ECHT SUPER LEUK!!! Zo mooi ingepakt ook!!!

Ik heb (na 2 geopende hints) ook wel een goed vermoeden wie het is. Ik ben er echt méga blij mee, super bedankt Santa!! Het wordt voor me naar Oostenrijk opgestuurd, very very excited!

Samenvatting

31 likes

Leuke cadeaus & zo mooi ingepakt!

Wow wat veel :heart_eyes:
Die boeken zijn heeel erg leuk :innocent:

1 like

Ah goed om te horen :grin:

1 like

Ben ik de laatste?

Ik ben echt heel erg blij met het pakket, sorry dat ik het je moeilijk heb gemaakt, Santa. Maar je hebt echt fantastische dingen voor me uitgezocht! Vooral de zelfgemaakte pins vind ik echt fantastisch! De kat zelf vond het allemaal ook erg interessant haha. Ik denk dat ik wel een vermoeden heb wie je bent!

25 likes

Oooo spannend! Het ziet er allemaal zo mooi uit. :slight_smile:

Ik ben blij dat je er blij mee bent! In het YC doosje zit trouwens een andere geur dan op het doosje staat. :slight_smile:

1 like

Ik zag het inderdaad! Maar ik vind deze erg lekker, dus geen enkel probleem! :slight_smile:

1 like

Mogen we raden?

We zijn helaas nog niet compleet, we hopen dat we snel helemaal rond zijn en dan kan het raden beginnen

3 likes

Ik heb mijn pakket eindelijk open kunnen maken en ben er echt zo ontzettend blij mee! Echt alles was fantastisch en goed over nagedacht. Echt heel heel erg bedankt santa!! Ik heb nu helaas geen tijd om de foto’s up te loaden, dus dat doe ik morgen. Maar wilde even laten weten dat je mijn thuiskomst nog 100x leuker hebt gemaakt santa, bedankt!

7 likes

Dit boek is echt geweldig!

Heb ik al vaker gezegd in dit topic maar we geven echt mooie boeken aan elkaar <3

2 likes