PS: Ik begrijp nu pas wat je schreef over de heilige bonen! Ik snapte niet zo goed wat je ermee bedoelde, maar ik heb het opgezocht en ahh nu vind ik het nog veel leuker en waardevoller En, ik weet niet of dat bewust was of niet, het sluit in zekere zin ook een beetje aan bij mijn eigen leven op dit moment, dus extra bijzonder. Dankjewel!
wow wat een leuke pakketjes allemaal! Zo leuk!
Dat handboek! Maar hoe dan… Ik wil 'm ook sobs
Yesss ik heb m’n pakje gekregen! Met vooraf gedeelde instructies dus ik was al super benieuwd. En de postbode zei: ik heb een pakje voor banananananana, ben jij dat ? En toen moest hij heel hard lachen.
Ten eerste vond ik het uitpakken echt super leuk, dit is het gezelligste pakje dat ik ooit gekregen heb!!! Zo leuk met die lampjes en balletjes. En de cadeautjes zijn ook echt een schot in de roos. Die kaars ruikt zo fakking lekker omg. Zat gister nog te denken dat ik wilde gaan leren breien, was vergeten dat ik dat in m’n verhaaltje had gezet dus echt super leuk dat ik dat nu eindelijk kan gaan doen! Ik ga meenemen naar huis met kerst, m’n moeder wil het me vast leren. En het is allemaal precies in de kleuren die ik mooi vind. Dankjewel lieve Santa! Ik weet alleen niet wie je bent
Jaaahhh, ook mijn pakket is binnen! Hij was bij mijn buren afgeleverd (Ik denk toch dat mijn brievenbus net te klein is) en ze vonden het zo’n mooi pakketje. Ze vonden Veertje ook een hele leuke naam, hahaha!
Kijk nou, wat een mooi, chique, pakket:
Het gedicht:
Héél leuk, ik zal eens gaan speuren. Santa, ik weet niet of je het fijn vindt dat ik je visitekaartje deel dus die zal ik in de eerste instantie blurren. Laat maar weten.
Wow, wat een mooi geheel! Ik heb het echt even zo laten staan omdat het zo’n gezellig en mooi plaatje is met die lichtjes:
De cadeautjes:
Wow lieve santa, wat heb je me enorm verwend!
Je hebt een supermooi pakketje gemaakt (ook dat lint met schotse ruit is perfect!) En hele leuke persoonlijke cadeautjes uitgezocht/gemaakt.
Ik ben benieuwd naar het boek, dat is nieuw voor mij, top! Hele leuke katten boekenlegger, die komt zeker van pas.
En ik kan lekker creatief aan de slag, heb er zin in!!! Ik zal het resultaat hier delen
Maar wat heb je een prachtige hanger en borduurwerk gemaakt! Ik ben er echt een beetje verlegen van, zoveel werk. Ik vind het zo leuk dat je mijn naam bij het borduurwerk hebt gezet.
Hij heeft gelijk een ereplekje in mijn boekenkast gekregen:
Jouw mooie hanger heb ik voor nu snel even aan een lijstje gehangen, daarvoor moet ik nog even een gaatje boren.
Nou, zoals denk ik wel is gebleken is je pakket enorm in de smaak gevallen! Dankjewel!
Lieve, lieve, lieve Santa!
Ik heb onwijs naar je pakket uitgekeken. Eindelijk was het vandaag zo ver! Ik heb je gedicht uiteraard als eerste gelezen. Zoiets liefs heeft nog nooit iemand voor mij geschreven. Tranen over mijn wangen en deze ga ik voor altijd bewaren, net als het hartje en de kraanvogel! Heb je die kraanvogel zelf gemaakt? Wat onwijs knap en cool!
In het gedicht stond dat ik de cadeautjes onder de boom moest zetten. Sorry Santa, maar ik kon niet langer wachten. Ik moest weten wat voor leuks je uitgezocht zou hebben!
Wat heb je onwijs veel moeite en liefde in het pakket gestopt. Je hebt mijn forum posts goed doorgelezen! Wat ben ik verwend zeg! Ik heb meerdere malen hardop “ohhhh” en “ahhhh” geroepen en gelachen om de sokken. Dat Harry Potter kleurboek… GEWELDIG!!! En het plantje is super cute net als de stickers! Is het plantje een stekje van je eigen plant?
Lieve lieve lieve Santa. Onwijs bedankt
Voor de super leuke cadeaus en je prachtige gedicht. Ik ben een hele grote bofkont!
Ik ga nog even zoeken naar hints maar dat moet goed komen. Nogmaals duizend maal bedankt!
Wat een lief gedicht!
Mijn vriend heeft inmiddels het pakketje opgehaald bij de buren en zodra ik zaterdag thuis ben ga ik het meteen uitpakken!!
Dit was de eerste keer dat ik aan zoiets meedeed, en ik vond het zooo leuk en spannend! En ik ging de doos open maken en toen dacht ik: dit heeft dus iemand die ik eigenlijk niet ken, voor mij uitgezocht en mooi ingepakt en helemaal moeite voor gedaan, en ook nog een gedicht erbij gemaakt, zo bijzonder?!
De doos was best zwaar, dat maakte al heel nieuwsgierig haha (dat bleken boeken te zijn ), en ik maakte hem open en het was zo veel!
En ik ben er heel blij mee! Superleuk dat je boeken uit je eigen collectie hebt uitgezocht, maakt het echt nog wat specialer en persoonlijker! Ik ken ze niet, maar ik heb wel “van de Hunger Games genoten” zoals op de kaft staat haha, dus het is wel iets voor mij denk ik. Ook leuk dat je een beetje specialere bollen wol hebt uitgezocht, ik vind vooral de meerkleurige tof! En de rest is ook fijn, ik ga er echt plezier van hebben
Dankjewel lieve Santa!!!
Santa was ook heel verbaasd dat ze het heeft kunnen flikken
om een zowat nagelnieuw boek tweedehands op de kop te kunnen tikken
Ik heb mijn pakketje op kunnen halen!!
Het avontuur van het secret santa pakket
Dat was nog een heel drama, want ik moest het ophalen bij DHL punt a, met mijn ID. Alleen die kwam natuurlijk niet over met de geadresseerde (Wompie). Zonder id zou ik hem nooit meekrijgen, riep ze nog. Ook een t&t had ik niet gekregen en aangezien de halve stad zijn pakketten daar had liggen zocht ze zich rot zonder resultaat. Het forum moest geopend worden, om te laten zien wat een Wompie was en ook het fenomeen Secemret Santa uitgelegd (want waarom weet je niet wie de afzender is?) Twee man sterk en een enorme rij achter mij later droop ik 20 minuten later af met de vraag hier om de t&t.
Toevallig moest ik bij DHL punt B een ander pakketje ophalen en de eigenaresse riep, “naar hé neem aub ook dit andere pakket mee, want het is zo vol hier”. Ik snapte niet waar ze het over had, maar plots kwam daar mijn secret santa pakket tevoorschijn!! Wat een geluk zeg… zo birzar! Vond het eugenlijk al zo raar dat het op punt A afgeleverd was, want al mijn DHL pakketten worden bij punt B afgeleverd altijd.
Helaas Secret Santa, mochten de bemoedigende woorden aan de postbezorger niet baten
Ok een heel lulverhaal dus nu op naar de foto’s. Het was echt een heel leuk pakket, maar hele passende cadeaus, berichtjes en heel mooi ingepakt. Helaas ging ik als een gretige gorilla alles uitpakken en heb ik het inpakpapier niet goed vastgelegd.
Foto’s
Zo’n enorm leuk kaartje en gedicht erbij! Ik ben idd altijd heel lasy minute met deadlines voor collages enzo

Ik had de strik er al af gehaald (sorry), maar alles was zo mooi ingepakt.
Ik moest ff zoeken, maar nav denk ik te weten wie je bent! Een hele goede secret santa primeur als je het mij vraagt.
En de leuke cadeautjes! Alles past zo goed: ik denk niet dat ik mijn liefde voor maskertjes hier per se heb gedeeld? De kaarsen zijn heerlijk (cookies brandt nu) en de gouden glitterversie heb ik zelf ook al eens gekocht

Ik ben DOL op KvC, dus ik ga snel het dobbelspel doen. En ik heb echt een schijtdag gehad, dus mezelf getrakteerd op een bokbiertje hahaha.
Het was ook zo leuk ingepakt met de partituren! Maar Secret Santa, je begrijpt toch wel dat ik nu nog een live fragment van de notenbalk verwacht ik bak er muzikaal helaas niets van. Dan heb jij van mij nog een foto van het pasta gerecht tegoed hahaha.
Dankjewel Secret Santa. Echt heel leuk, alles ook!
Ps. Ik hoop dat je zelf nog foto’s heb, want die van mij doen je pakket geen recht aan!
Pssst, de mooie hanger hangt achterstevoren,
Met de juiste zijde voorop kan hij je vast nog beter bekoren!
Bedankt!
Leuk gesprek met mezelf dit tussen twee accounts zaait verwarring
Lieve Lemongrab,
het rijmen is voor mij even klaar, maar ik hoopte al dat je het zo zou zien en ben blij dat je het waardevol vindt
Wat fijn dat je blij bent met je pakket!
Voor de biertjes heb ik namelijk advies in moeten winnen
Jouw Santa is vooral benieuwd naar wat je van haar favoriete boek vindt!
Fijne avond en veel liefs
Hier ook eindelijk de foto van het pakketje dat ik heb mogen ontvangen!!
Mooi kerstig versierd, ik hou van zulke patroontjes, sterren, stippen etc
Zooooo veel cadeautjes! Er kwam geen eind aan! Overal kaartjes aan, voor kind#1, voor de aanstaande tweede, voor beide, en dingen voor mij alleen. Zo lief!
Close upje
O.a kleertjes voor de oudste en de baby, boekje voor beide, ketting en stripboekje voor mij en YES een toilettas, nu zal ik niet meer uitgelachen worden in het ziekenhuis omdat ik mijn toiletspullen in een plastic tasje heb.
Om de dobbelsteen moesten mijn man en ik heel hard lachen, die gaan we gebruiken hoor!!
Heel erg bedankt Santa, je hebt er veel tijd en moeite in gestopt, het zag er heel mooi uit en alle cadeautjes zijn in de smaak gevallen!
Ik heb inmiddels mijn pakketje bij de buren vandaan getoverd en ben heel erg blij
De geurkaars staat lekker te branden én ik heb er het hele huis mee doorgewandeld en spiritueel gereinigd (want rozemarijn-geur). De thee is heerlijk en de kerstster hangt inmiddels in de boom. Het verwarmende stroofwafelmasker gaat in de vakantie zeker op mijn gezicht en de bladmuziek voor de ukelele… Ja… Daar moet ik nog even voor oefenen
Dankjewel lieve Santa, ook voor je enorm leuke gedicht, je bent duidelijk heel goed op de hoogte van wat er allemaal speelt! Ik ben er helaas nog niet achter wie jij bent…
Echt heel leuk dit, zo’n bijzonder idee dat iemand die ik eigenlijk niet echt ken dit voor mij gemaakt heeft!
Ook ik heb mijn pakje binnengekregen. En waauw ik ben zo blij!
Het was een supermooi pakket met een mooie strik rond! Heel leuk, zelfs de postbode vond het !
De pakjes waren heel mooi ingepakt en er zat een leuke brief bij. Altijd leuk om te horen dat het bijna als voor jezelf shoppen was, maakt het des te leuker denk ik
Dit waren de cadeautjes die ik gekregen heb! Een boek die overigens op mijn to read lijst staat! Twee fineliners die ik ook al gebruikt heb vroeger dus ben ik helemaal blij mij! Een lippenbalsem en maskertje altijd leuk! Washitape