Collage- en fototopic Sustainable Santa 2020

Mijn Santa was denk ik @Kusjessoldaat :star_struck:

1 like

Ik weet niet wie mijn santa is, het is een yoga pose kreeg ik als tip. Maar eigk weet ik alleen maar de zonnegroet :flushed:

Ben jij mijn Santa @GroenTakje? :grin:

1 like

Ik zou niet weten wie mijn Santa is.
Lieve Santa je mag best een tipje van de sluier oplichten. :slight_smile:

Er is volgens mij geen twijfel over mogelijk dat mijn Santa @Twijfelaar isā€¦ Klopt dat?

1 like

Namens je Santa:

beste @anon42392789,

hoog aan de hemel is mijn plaats,
het lijkt alsof ik licht geef maar ik weerkaats!

nachtelijke groeten, santa

2 likes

Lieve @Midheavenmoon,

Ik heb al veel plezier beleefd aan de boeken
die jij voor mij had lopen uitzoeken.
Ik ga nu ook gemakkelijker om met mijn boekenrantsoen
(ik mag dit jaar mijzelf maar 5 nieuwe boeken cadeau doen).

Grappig dat jij midheavenmoon hebt als username
Ik ben namelijk het tegenovergestelde met helvegen, aka the road to hell
Hopelijk zit je nu weer wat beter in je vel :heart:

2 likes

Yessss @Dazed! Had ik nou 1of 2 hints gedaan? Welke maakte dat je het wist?

Poeh, mijn enige hint was een link met kinderen in het werk, dus ik denk @ILoveCurls maar het kan volgens mij ook @Frambozentaartje of @Kusjessoldaat zijn haha :raising_hand_woman:

1 like

Ik ben inderdaad de santa van @ILoveCurls :heart_eyes: dus ik was niet jouw santa!
Ik ken @ILoveCurls best wel goed en het was heel leuk om daar een pakketje voor samen te stellen!

Ik had het geraden door het letterlijke groene takje (met bloem) :grin: Volgens mij ben ik verder niks tegengekomen maar kan ook dat ik iets gemist heb!

Edit: en nogmaals bedankt! Ben heel blij met alle spulletjes :blush:

@Dazed ben jij mijn santa? (Zo ja, nogmaals bedankt, ik vond het echt superleuk!)

1 like

Yes! En lief, vind het heel leuk dat je er zo blij mee bent :blush:

1 like

Naja, was het zo obvious? :crazy_face:

Ik heb echt geen idee wie mijn Santa is trouwens.

1 like

Ah shit ik dacht ook dat @Kusjessoldaat mijn Santa was :worried: Ik ga straks even goed nadenken wie het anders geweest zou kunnen zijn.

Vond je hint nog best subtiel hoor! (Voor de anderen: er stond in het gedichtje iets van ā€˜ik heb niet lang geaarzeld in de winkelā€™.)

Heel erg bedankt voor het leuke pakket! Het ā€˜zeeponderzettertjeā€™ is trouwens al mee geweest op een weekendje weg. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh nee ik dacht dat @Frambozentaartje mijn Santa was (beiden kleurrijke profielfotoā€™s) klopt dat?

1 like

Die zeephouder is van mais toch? Of verzin ik dit nou? Ik vond het zo apart, ik mĆ³est het wel voor je aanschaffen.

Jaa deels van mais! Echt tof.

Ik vond de conversatie en foto van @Polska erg verdacht, maar het is niet dat ik hints uit mijn pakketje heb kunnen halen die naar jou leiden. Heb ik het goed? :grimacing:

Ik ben erg slecht in hints geven, of ik geef te veel weg, of te weinig. Zit er nooit tussen in :sweat_smile: Dus ja, ik was jouw Santa!

1 like