Collage- en fototopic Sustainable Santa 2020

Die Santa van jou heeft nu dikke spijt haha

Hoezo :eyes:

Looks nice!

Wat mij betreft zijn jullie allemaal de Mol!

Wie is nou mijn Santa? :joy:

Succes met puzzelen!

3 likes

Zijn er nog mensen die hun pakketje moeten ontvangen/open maken? Of kunnen we binnenkort al raden? :relieved:

Ja, dat was de vorige keer natuurlijk ook zo’n grandioos succes bij mij :joy:

1 like

Ik zal morgenmiddag foto’s maken en posten. :blush: Had hem al wel opgemaakt (dankje lieve santa) maar nog niet toegekomen aan posten.

1 like

Ik heb nog niks ontvangen maar ik heb tegen mijn Santa gezegd dat ze rustig aan moest doen omdat er belangrijkere dingen spelen/speelden :wink:

1 like

Oh jongens doe allemaal rustig aan hoor, ik ben gewoon enorm nieuwsgierig naar de stand van zaken. Wil niemand opjagen :kissing_heart: Ben ook benieuwd naar wat jullie (hebben) ontvangen!

1 like

We zijn inderdaad bijna compleet! :slight_smile:

1 like

Beste Santa,
Wat een superleuk pakket, maar wat een hoop!
Ik wist vandaag niet wat ik zou gaan doen, maar ik denk dat ik het nu wel weet :wink: Lekker een boek lezen met de kat op schoot.
:heart_eyes_cat::kissing_cat::scream_cat:

11 likes

Woah vat veel boeken! Leuk :biggrin:!

Kunnen we al bijna raden? Vind het ergens wel jammer dat het best wel lang duurt haha, dan verlies ik de vibe een beetje.

1 like

Ik geloof dat we compleet zijn, maar heb even bij m’n collega’s voorgelegd of dat inderdaad klopt. Het verlossende woord volgt later!

1 like

Sorry ik ontbreek nog!
Zal ze morgen in daglicht maken.

1 like

Thanks Santa :pray:t3: (potje gekregen, zelf plantje erin gedaan)

5 likes

Ja hoor! Leuk om te zien :smiley:

1 like

@Solee lukt het jou om vandaag foto’s te plaatsen? Ik denk dat we nu wel zo’n beetje moeten beginnen met raden.

Mijn Santa had het heel leuk ingepakt en me instructies gegeven in welke volgorde ik het moest uitpakken (bedacht me achteraf dat het leuker was als ik daar ook foto’s van had gemaakt ipv dat ik vol enthousiasme die doos in dook sorry). Bij de curry pasta hoort nog een recept voor vega balletjes.
Ik ben heel blij met alle cadeautjes, dankjewel Santa! Ik heb nu currypasta voor bij mijn rijst haha. En de fles vind ik heel fijn voor naar werk.

4 likes

En @Solee, wie denk je dat jouw Santa is…?

(tijd om te raden jongens! :D)