Complimenten/uiterlijk discussie

Ik vind het vooral vervelend als er allerlei eigenschappen aan gekoppeld worden. “weet je wat ze zeggen over vrouwen met rood haar?” *insert smerige grijns

1 like

Hahahaha ja, dit, zo vaak! De huisarts in kwestie zei ook “(…) recessief gen, dat betekent …” toen heb ik hem afgekapt met de woorden: “Ik weet wat dat betekent, ik was vroeger erg goed in biologie.” Haha ik wilde niet gemansplaind worden. :sweat_smile:

@anon81733682
“Hoe roestiger het dak, hoe natter de kelder” - oud-teamgenootjes van mijn vriend
:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Oké ik moet wel even iets kwijt over mijn vriend haha. Mijn vriend is dus wel echt iemand die geilt op rood haar en heeft ooit aan me opgebiecht dat hij vroeger naar de roodharigendag ging om meisjes te versieren…

15 likes

Ik heb bij sommige jongens het gevoel dat ze minder aardig tegen mij zijn (dan tegen een mooie meid) omdat ik niet bepaald de mooiste ben.

Lekker random dit maar oke

Dat van die huisarts is toch geen mansplaining? Ik denk dat er heel wat mensen zijn in Nederland die niet weten wat een recessief gen is. Niet iedereen heeft dit gehad op school. Sommige mensen hebben geen biologie gehad of hebben een ander niveau gedaan o.i.d.

Je vriend is trouwens echt slim hahaha! Ik kan het altijd wel waarderen als mannen ondernemend zijn en niet passief gaan zitten hopen dat de perfecte vrouw zich vanzelf aandient

Je hebt inderdaad gelijk, dit is geen klassiek mansplaining. Misschien hier dus eenvniet goed gekozen term. Het had alleen wel totaal NIKS met de reden waarom ik naar de huisarts ging te maken en het was dus niet relevant. Maar volgens mij heeft iedereen die havo/vwo heeft gedaan daar wel les in gehad (hoe dat op vmbo zit weet ik niet), dus dat zijn uiteindelijk toch best een hoop mensen.

En over mijn vriend haha: Ik ben de eerste vrouw met wie hij ooit is geweest die rood haar heeft, dus hij is daar niet echt succesvol in geweest

4 likes

Nou vind ik wel hoor. @Pantalones heeft zelf rood haar dus dan weet ze dat waarschijnlijk wel. Al is het maar omdat iedereen het je zegt.

Ik vind rood haar overigens ook heel mooi en ik denk dat ik mensen er ook wel eens een compliment over geef. Vroeger was mijn haar wat rossiger en niet eens echt rood (nu is het best donker bruin, echt vaag) en dan gingen mannen dus vragen of ‘ik daar beneden’ ook rood was. Ik was 13.

Wat de fuck. Gadverdamme.
Ik heb bruin haar en mij is nog nooit zo’n vraag gesteld. Ik vind dit echt zo zo zo smerig.
Ook echt op een leeftijd dat ik nog met de barbies speelde joh

1 like