Jaa max en merel! Mijn bijnaam komt niet van dat draakje maar ik heb me wel altijd verbonden gevoelt
Jaa same! Ik vond het ook heel moeilijk (rekenen was nooit mijn beste vak…)
Jaa Max! Ik had Max en de geheime raket, vond het fantastisch. Daar zat een demo bij van Max en Merel in de stad en die wilde ik altijd hebben, maar nooit gekregen
Ik weet niet of deze al is langsgekomen maar Belle en het Beest heb ik heel veel gespeeld, kent iemand dat nog? Level in de keuken met de taarten maken was echt irritant moeilijk soms
Oh ik zou zooo graag nog eens redcat spelen! Was echt veruit m’n lievelings
Oh en speelden jullie ook Supaplex?
Kun je nu ook downloaden in de app store
Ja dit speelde ik ook vaak! Bij een bepaald level sloeg de comp alleen altijd op tilt. Beschadigde floppy wellicht. Heb het geïnstalleerd maar jezus wat zitten die controlers irritant!
Hopelijk kwestie van wennen want wel jeugdsentiment dit haha. Ziet er ook precies hetzelfde uit als vroeger.
Je kunt ze ergens verplaatsen! Weet niet precies waar de instellingen zitten, maar heb kunt ze precies zo zetten als je zelf wil
Zag het daarna ja! Alsnog ging het op de comp vroeger makkelijker. Want alleen naar boven of beneden kijken zonder dat ie verplaatst maar zodat wel zo’n groen vlakje weg gaat lukt me nu niet, jou wel?
https://i.ytimg.com/vi/zrspikHRPqE/hqdefault.jpg
Dit speelde ik toen ik 6/7 jaar was altijd! En als je dan ‘dood’ ging dan ging dat beest heel eng gillen, vond ik altijd doodeng dus speelde met het geluid uit haha.
Jaaa love dit spel! Was inderdaad wel lastig. Ook een gedeelte met sneeuw, memory geloof ik?
Ja met bloemen volgens mij?
Commander Keen ook hier, verder Cosmo’s comic adventures en Gazzilionaire delux. Kent iemand die laatste toevallig?
Ik speelde vroeger echt altijd Howie’s Boomhut op de oude Windows '95 computer van mijn oma. Maar ben echt nog nooit iemand tegen gekomen die dit spel ook kende, tot ik er opeens aan dacht en op youtube vond! Ik vond dit echt helemaal de shit.
Barbie Rapunzel hebben mijn zusje en ik samen ook echt compleet grijs gespeeld. Als ik het nu zo bekijk vind ik het gewoon nog steeds leuk lol. Dat hele kasteel moest je compleet oppimpen en je kon uit heel veel stijlen kiezen terwijl je ondertussen diamanten moest verzamelen en dan aan het einde de prins uit het doolhof redden.
Jaaa eindelijk iemand! En die gebruikte ik ook het meest, of Engeltje
Wow was dit helemaal vergeten maar nu ik dat filmpje zie herken ik alles gelijk weer! Eigenlijk een ontzettend simpel spel wat je zo uit kunt spelen, terwijl ik er zoveel uren mee heb gespeeld. Blijkbaar verveelt zoiets niet snel als kind.
Zo heb ik ook suuuuper lang dit spel gespeeld, en dan vooral het onderdeel waarop je Barbie haar hond uit kon laten. Wilde zelf zo graag een hond maar nooit gehad, dus dan ging ik maar doen alsof op dit spel haha
Oh en deze moest mijn broer altijd voor me uitspelen omdat mij het niet lukte