oh die video, wat een nostalgie. de stemmen zijn nog precies zoals ik me herinner. ik wil dit spelen nu, maar ik ben aan het werk
@Gebruikersnaam haha zo leuk! Deze persoon heeft allemaal filmpjes van het spel op YT gezet!
Zoals ik het nu zie ken ik ik alleen de peuter versie, maar ik kan me totaal niet herinneren of ik dit thuis speelde of bij mijn opa en oma. Was dit een CD-rom versie? Ik wist niet eens dat dit spel een doel had om te leren, hahaha.
oh wacht, ik zit nu dreumes te kijken, dit ken ik ook!?
Haha, ik herken hier dus maar heel weinig van Toevallig kwam ik gisteren de cdrom van Jazz Jackrabbit 1 tegen, en ik kreeg meteen zin om te proberen of ik hem aan de praat zou kunnen krijgen op mijn windows10âŠ
Die speelde ik dus veel vroeger, en daarnaast rayman, redcat (zowel die leerzame als het platformspelletje heb ik grijsgespeeld), crystal Caves en Bubble Bobble. Oh, en Prehistoric en Trolls.
Jaa Laura en de diamant had ik ook!! Alleen zat er bij ons volgens mij ergens een fout in (of ik was debiel) want je moest een ballon pakken met een kaartje er aan alleen hing die altijd echt naast het dak van een huis?? Geen raam in de buurt? Vet sip, nooit uitgespeeld dus
Waar ik dus alleen niet op kan komen is een bepaald spel dat je kon krijgen van een bank (ik vermoed de postbank aka ING) en dat je dan kon fietsen en allemaal opdrachten kon doen om geld te verdienen. Volgens mij was de hoofdpersonen een jongen.
Oke poging, hoop dat iemand dit herkent:
Vroeger hadden mijn broertje en ik een spel en je begon met iets van 100 poppetjes ofzo. Die konden verschillen in kapsel en oogkleur volgens mij. Met die poppetjes (in mijn herinnering zijn ze geel maar mn broertje dacht blauw hahah) moest je allemaal denkspellen doen. Basisschoolniveau groep 6 ofzoiets?? Zoals in een bepaalde volgorde op stenen over een rivier zetten. Ook was er iets van een denkspelletje/opdracht die over 4 van die poppetjes ging en dan moest je hun lunch geven door hints als âdiegene die melk drinkt, zit naast diegene die vis wil etenâ.
Ik weet alleen ECHT NIET meer hoe het heet en we denken er echt al lang over na haha, hier misschien iemand??
Neee het is wel echt iets anders helaas! Ook iets minder âplatâ getekend zegmaar haha. En echt heldere fellere kleuren
Spy Fox zou ik zo graag nog een keer willen spelen, eens zien of ik er nu sneller uit kom dan toentertijd!
@Eddie Jaa die speelde ik ook! Ga straks eens kijken of ik ook nog wat spelletjes van vroeger kan vinden! Ben alleen een ramp in namen (had ook geen idee meer dat deze zo heette) dus wordt wellicht lastig
Jaa, die noemde ik een paar posts eerder idd. Leuk spel, ik heb hem laatst nog eens gespeeld en ik kan hem nog altijd uitspelen, maar wat traag
Leeuwtje, Penny, dat klinkt als ING idd. Dat doet me eraan denken, via de Rabobank hadden we ooit âhet geheim van de geldwelpâ. Kan me er niet veel meer van herinneren, maar wel dat ik het een leuk spelletje vond. Er hoorde ook een boek bij.
Redcat, dangerous dave, commander keen,
Wauw ik dacht dat dit een oud topic was maar iedereen is hier zo enthousiast! Ff lezen dan maar zie al heel veel bekende dingen voorbij komen
Ik speelde vroeger altijd Carmageddon, ooit had mân broer die gekocht bij de bieb maar ik was degene die er gek op was. Had op 9-jarige leeftijd ook echt een heel hoog level.
Het ging erom dat je hoe dan ook de race won: of je nou x laps als eerste deed, alle poppetjes doodreed, of al je tegenstanders kapotbeukte. Je kreeg ook bonussen als je bepaalde poppetjes kapot reed en het was ook vet bloederig. Echt erg dat ik dat op zoân jonge leeftijd al deed
Toen we internet kregen speelde ik veel online games, waaronder Neopets. Na een tijdje hadden we een heuse gabbercrew die die site onveilig maakte.
Na een tijdje ontdekte ik de seksgames en vooral omdat het zo spannend was want ooehhh seksss. Eentje die ik veel speelde was iets met roze en dan moest je vrouwen versieren om daarna naaktfotoâs van te krijgen. Als je het helemaal goed deed kon je âecht seksâ hebben in dat spel maar op cheaten na is me dat ook nooit gelukt.
Ook was er een game, Franks Adventure, echt te debiel voor woorden, want je was iemand die geld nodig had voor drugs en naaktfotoâs en alleen als alle naaktfotoâs gevonden waren had je gewonnen. Zijn 4 delen van. Speelde het niet eens omdat het vulgair (puber jaja) was maar puur omdat de gameplay zo fijn was
oooh ja Powerbabe mis ik zo, dat was zo leuk