Computerspelletjes van vroeger

Deze al voorbij gekomen? Ik ben wel van de ‘generatie mijnenveger’ maar deze had een vriendin van mij op de pc en daar waren we echt verslaafd aan.

Ik bedenk me nu ook dat je bepaalde disney cds had voor printables zoals kleurplaten en uitnodigingen voor verjaardagsfeestjes. Ik weet alleen niet hoe die reeks heette, want ik moest het zelf doen met een kopie. Maar volgens mij had je naast een versie van The Lion King er iig ook 1 met de dalmatiers. Niet echt spelletjes maar toch wel deel van vroeger.

3 likes

Nu wil ik het ook weer spelen.

2 likes

Ik herinner me ook iets vaags van een slecht spel, heel basic, iets met een blond joch dat hobo of hobie heet

8 likes

Oh dit doet me ineens denken aan een spel dat ik wel eens speelde van mijn broer, was ook een beetje een seksgame. Je was een man en moest volgens mij zoveel mogelijk dates scoren. De vrouwen waren allemaal van die manga-achtige poppetjes en het was echt een verhaallijn met opties waar je uit kon kiezen. Ik ga kijken of ik kan vinden hoe het heet!

Daar waren er zoveel van, ik heb ze waarschijnlijk allemaal gespeeld ;–;

Meestal stonden ze onder de (hentai) sim games

Ik speelde dit spel van Barbie zoooo vaak, kan me de geluidjes ook echt nog goed herinneren!

2 likes

Ik speelde dit ook altijd!
Vond die stem van die vlieg altijd zo vervelend hoog haha.
De schattenjacht was veel te moeilijk voor me, nooit uitgespeeld.

3 likes

Omg ik heb net ingelogd op mijn oude account. Zo lelijk die namen die ik had verzonnen.

Ooooh dat spel speelde ik ook altijd! Maar op spele.nl heette het drugdealer geloof ik. Ik speelde dat in groep 8 haha, was zo leuk. En idd niet eens voor de vieze plaatjes, was gewoon echt tof

1 like

Ik vind net deze terug omg dit heb ik zoooo veel gedaan.

3 likes

Dit was echt mijn lievelings: Catz/Dogz! Je moest dan katten of honden adopteren en daarvoor zorgen, ze voeren, aankleden etc. Maar als je dat niet goed deed liepen ze weg omdat ze ongelukkig waren, en dan liepen ze ook echt weg met zo’n verwijtende blik hahaha.

Ik speelde dit altijd bij m’n opa en oma op de computer, en op een dag waren mijn neefjes dus aan de haal gegaan met m’n honden en waren ze allemaal weggelopen!!! Ik was echt zoooo verdrietig. Maar ik vond het echt een heel leuk spel (en voortaan speelde ik het dus thuis, haha)

7 likes

Ohja, Worms! Zit nu een fimpje te kijken, die geluiden zijn zo bekend.

Deze bedacht ik me nu net ook nog.

2 likes

Sims 1
Shanna’s place
Powerbabe
Freddy Fish
Redcat
Theme Hospital
Neopets
Puttputt

En er zijn nog 2 spellen waarbij ik niet echt op de naam kom en die ik ook maar vaag voor me zie. Eentje op een kermis en eentje met een soort moomins ofzo.

(Ik speelde ook wel eens buiten.)

2 likes

Ik speelde vroeger online ook altijd dat Cartoon Network spel, echt zo tof was die. Frans Adventures ook wel, maar indd omdat het spel cool was, niet per se om de seks haha.

En verder zag ik deze nog niet voorbij komen (weet ook niet of die populair was): Amazon Trail. Dan ging je in een bootje (volgens mij een kano) de Amazone rivier over en ondertussen moest je allemaal dingen doen om niet dood te gaan. Ik kwam altijd maar rot het 4e dorp ofzo :stuck_out_tongue:
amazon_trail_screenshot2
230px-AmazonCoverArt

2 likes

Jaa de Zoombinies (ontsnapping uit de puzzelberg). Heb het 2 jaar geleden nog geprobeerd, maar lukte me niet om uit te spelen haha
afbeelding
afbeelding

1 like

Ik zoek ook nog een spelletje, volgens mij zat het in zo’n pakket wat je kon kopen via de basisschool. Je moest dan met een gaar poppetje naar een familiepicknick in het bos en tussen alle spelletjes door moest je door het bos rennen en over boomstammen springen. En eerst had ik niet door dat je kon springen en kwam ik altijd te laat bij die picknick en dan riep er een mol ‘stooooooooooop!’ en dat vond ik supergrappig vroeger. Iemand enig idee?
Oh en Cédric is me ook nog nooit gelukt om uit te spelen.
afbeelding

2 likes

Omg dat CN spel!!! Dat was echt mijn lievelings. En Powerbabe inderdaad. Ik speelde ook veel Commander Keen:

3 likes

Wow hoe heet dit ook alweer? Ik weet nog toen ik dat speelde, dat ik niet kon wachten om volwassen te zijn en alles echt goed te doen (ha ha)

29xza

Ganguro girl?

3 likes