Gelukt!
Nou heb ik alle 3 de artiesten van m’n lijstje die ik wilde zien.! En dat in 1 jaar
Het word de tweede keer dat ik m ga zien/horen. De eerste keer was verpest door een zwaar ademende buurman dus hopelijk gaat me dat niet nog eens gebeuren!
Ik was afgelopen maandag naar Metropole Orkest Games in Concert en het was zooo leuk! Ik was samen met m’n vriend en hij herkende veel meer van de muziek dan ik, maar eigenlijk maakte het helemaal niet uit dat ik niet zoveel kende. Het was een interactief concert en we waren allebei echt omver geblazen van hoe leuk het was en hoe goed het in elkaar zat. Ik zag dat ze nog 1 show doen in Tilburg, dus ik zal de rest even in een spoiler zetten voor de mensen die nog gaan. Mocht je in de buurt van Tilburg wonen en vrijdag niks te doen hebben, dan zou ik echt gaan! Zelfs voor iemand die niet echt gamed was het dus super leuk.
Spoiler
Aan het begin van het concert moesten we allemaal een app downloaden en op een gegeven moment moesten we onze telefoon erbij pakken en het volume op luid zetten. Iedereen kreeg op dat moment een gamernaam en een team toebedeeld en via het geluid van alle telefoons hoorde je een stem die het spel uitlegde en een dromerig achtergrondmuziekje. Het orkest speelde toen ook mee. We hebben toen met het hele publiek 3 spellen gedaan op groot scherm en het orkest speelde dan bijpassende muziek. Bij 1 spel moesten we bijvoorbeeld muziekinstrumenten vangen en elke keer als we dan iets vingen, dan deed iemand van het orkest die dat instrument bespeelde een geluid. Heel leuk! Ook werd er nog door de presentator en iemand uit het publiek een potje cuphead gespeeld en het orkest deed dan weer de muziek. Bij het laatste spel moesten we onze telefoon aan ons oor doen, alsof je aan het bellen bent, en moesten we volgens de instructies ‘ooooh’ zeggen om een vogel te laten vliegen. Ieder team was op een ander moment aan de beurt, waardoor het heel mooi klonk in de zaal. De dirigent ging op den duur ook ons begeleiden haha. Ik vond het echt een leuke mix van luisteren naar de muziek en af en toe samen met het hele publiek of als teams tegen elkaar een spel te spelen.
Hier een video over hoe het ging:
Ik ga in mei met m’n broer naar Ghost. Ben wel benieuwd want het is een phone free concert. Nog nooit meegemaakt maar ze schijnen daar erg streng op te zijn.
Omg ga toch naar The Gathering in Doornroosje (met Anneke van Giersbergen). Zo blij
Mijn gebeden zijn verhoord, Joeboy komt in mei naar Ams
Hele kleine kans, maar ik waag toch even een poging haha. Iemand die naar C2C gaat in Ahoy en een ticketcode beschikbaar heeft om kaartjes te kopen voor het Bluebird café in Oude Luxor?
Sinds dat een vriendin me vertelde dat ze naar pitbull gaat kan ik het eigenlijk niet meer uit mijn hoofd zetten en wil ik ook, maar er zijn helemaal geen kaarten beschikbaar zelfs niet op ticketswap zo sad haha
Ik heb net toch kaarten gekocht voor Damiano David. Had liever Måneskin als geheel gezien, maar kon het toch niet laten.
Er schijnt een presale code voor Kensington in de omloop te zijn, heeft iemand er misschien een die je zelf niet gebruikt?
Ik heb kaarten gescoord voor Kraftwerk
Blij met me kaartjes voor Daniel Seavey vandaag, eindelijk een concert waar ik naartoe ga met geen absurd hoge prijzen
Bon, Cowboy Carter tournee in 2025 . Ik wil deze keer zitplaatsen op het podium zoals bij Renaissance. Even mijn geld bijeensprokkelen
Ik was gisteren naar Son Mieux in de ziggo dome. Was echt een leuk concert!
Eens!! Mooie mensen! Haha
Hahaha ik wilde bijna gaan turven hoe vaak hij het zei😂
Oohh ja wil ik ook maar wil ook meerdere keren gaan
Ja echt he. En toen aan het einde was het: Lieve… mensen. Hahahah
Naar het schijnt zou ze sommige steden meerdere keren aandoen. Een keer op het podium en een andere keer met goedkopere tickets, eens zien of dat lukt
Haha, ik had via via een hint dat ze tussen 19 en 23 juni in parijs is. Heb voor de zekerheid een hotel geboekt
Neem geen risico’s