Concertentopic

Er schijnt een presale code voor Kensington in de omloop te zijn, heeft iemand er misschien een die je zelf niet gebruikt?:innocent:

1 like

Ik heb kaarten gescoord voor Kraftwerk :heart:

8 likes

Blij met me kaartjes voor Daniel Seavey vandaag, eindelijk een concert waar ik naartoe ga met geen absurd hoge prijzen

Bon, Cowboy Carter tournee in 2025 :cowboy_hat_face:. Ik wil deze keer zitplaatsen op het podium zoals bij Renaissance. Even mijn geld bijeensprokkelen

3 likes

Ik was gisteren naar Son Mieux in de ziggo dome. Was echt een leuk concert!

3 likes

8 likes

Eens!! Mooie mensen! Haha

4 likes

Hahaha ik wilde bijna gaan turven hoe vaak hij het zei😂

2 likes

Oohh ja wil ik ook maar wil ook meerdere keren gaan :joy:

3 likes

Ja echt he. En toen aan het einde was het: Lieve… mensen. Hahahah

2 likes

Naar het schijnt zou ze sommige steden meerdere keren aandoen. Een keer op het podium en een andere keer met goedkopere tickets, eens zien of dat lukt :crossed_fingers:t5:

Haha, ik had via via een hint dat ze tussen 19 en 23 juni in parijs is. Heb voor de zekerheid een hotel geboekt :sweat_smile:

Neem geen risico’s

2 likes

Ze lijkt alleen naar Londen en Parijs te komen. Goede gok!

1 like

Ja zag het… nu nog hopen dat de periode klopt en ik kaarten kan krijgen :sweat_smile:

1 like

Er zijn FB-events aangemaakt en voor de data in Londen ziet de verkoop van tickets er zo uit:

Public onsale: 14/02 om 12u
Beyhive preysale: 11/02 om 12u
Priority from 02: 12/02 om 12u
Mastercard Presale: 12/02 om 12u
Artist Presale:13/02 om 12u

Je kan je via haar website aanmelden voor presale! 19 en 21 juni parijs

Ik heb al sinds 31dec geen email mail gehad van haar website. Jij wel?

1 like

Yes, ik ben ingeschreven via beyhive, wat is het onderwerp van die mail? Ik wil even nakijken of ik die ook gekregen heb.
En dan nog presales via ticketmaster.com en ticketmaster.fr. Heb een mastercard maar weet niet hoe ik mij daarvoor moet inschrijven.

1 like

Ik heb me ook boor beyhive geschreven vorig jaar al. Maar krijg amper mails

Ooehh ik had het 21 juni weekend al staan voor Parijs incl treintickets. Dus ga proberen kaarten te scoren.

3 likes

Ik heb een kaartje voor Rauw Alejandro aaaaahhh :cowboy_hat_face:

3 likes