Alles zodat je ernaar toe kon!!
Ben nog steeds in shock dat het gelukt is hahaha maar ben zooooo blij voor jou!
Jaa zo leuk! Ga morgen via mojo pre sale proberen.
Zeker verrassend! Vond de afas eigenlijk al te groot voor ze. Vond ze toen ook echt tegenvallen, dus ga nu niet eens proberen kaartjes te kopen.
O echt tegenvallen? Waarom?
Verdorie
In oktober volgend jaar Jason Mraz in Paradiso, tickets meteen uitverkocht
Heeft het nut om nu nog (half uur na start verkoop) de pagina te verversen?
Zou het wel proberen, er zijn altijd mensen die de koop afbreken omdat iemand anders al kaarten heeft of vanwege een mislukte betaling ofzo.
Er was van de week al fan presale, ook al gelijk uitverkocht. Wel jammer, had 17(?) jaar na zân eerste concert in Paradiso (destijds âŹ11 ofzo) wel weer heen gewildâŠ
Er was weinig interactie met het publiek. Ik had het gevoel dat ze meer voor zichzelf stonden te spelen dan dat ze voor een publiek aan het spelen waren. Alsof ik naar een jamsessie van een band aan het kijken was waar ik per toeval langs liep. Weet niet of dit hun stijl is tijdens concerten, want was mijn eerste concert van hun, maar ik zal hierdoor niet snel weer gaan.
Ik heb ook het idee dat zij meer een band zijn voor de kleinere zalen zoals paradiso, 013 etc.
17 februari is er een pianist in Nederland waar ik ontzettend graag naar toe zou willen. Ik ben dan 33 weken zwanger.
Normaal gesproken worden concerten afgeraden vanwege het harde geluid dat gevolgen kan hebben voor de baby.
Heeft iemand ervaring met klassieke optreden vs reguliere concerten qua geluid? Het lijkt mij namelijk dat een klassiek optreden want minder dBâs heeft dan een regulier concert maar ik zou graag de bevestiging krijgen zodat ik weet of ik wel of niet moet proberen om kaartjes te kopen.
Ik ben vorig jaar met 35 weken naar een âregulierâ concert geweest en daar was volgens de verloskundige niks op tegen zo lang ik me goed voelde.
Piano solo? Zonder orkest? Is echt helemaal prima joh!
Ja joh, echt helemaal prima!
Oh ik zou dat doen als ik jou was, ben zelf aantal jaren gekregen naar Einaudi geweest en ik kon de buurman horen ademen. Dus qua db was het niet hoog.
Ahhh dat klinkt goed! Dan hoef ik me hier denk ik niet druk om te maken. Er zijn ook alleen maar zitplaatsen dus dat is al weer fijner ipv staan.
@TantePollewop bepaalde stukken zijn wel met een klein orkest volgens mij maar het meeste is alleen piano.
Is wel anders dan een klassiek akoestisch concert denk ik, het zal wel versterkt zijn in Ahoy maar nav Sarayâs ervaring zou ik zeker gewoon gaan
Je mag prima naar concerten toe, mits je niet direct naast een box gaat staan/zitten zei mijn gynaecoloog en verloskundige
Ik ben naar Bruce Springsteen en Rammstein geweest toen ik zwanger was en had dezelfde vraag
Iemand toevallig een presale link voor Einaudi via platenzaak punt nl?