Concertentopic

21/06 in Parijs. We hebben tickets kunnen scoren voor Cowboy Carter tour

17 likes

Nu al benieuwd naar je outfit

Ik moet wel in full Levi’s gaan, twijfel om cowboy boots te kopen. Twitter zegt dat de hoeden tijdens de show van je kop geslagen zullen worden. Ik neem het risico niet haha

2 likes

Bij vorige concert had ik iemand schuin voor me met een waaier van 50cm. Blokkeerde het hele zicht.
Heb ik na 10 min maar gevraagd om hem weg te doen. :joy:

2 likes

Ik ga dit jaar naar:

• Only the Poets - 2 april in Doornroosje

• Twenty One Pilots - 30 april in ZiggoDome

• Linkin Park- 1 juli in Dusseldorf

Van nul concerten in tijden naar drie in een jaar (drie tot nu toe dan)

Oh en naar NO BARRIER in Apeldoorn in mei. maar dat valt denk ik niet echt onder een concert.

3 likes

Wauw hoe heb jij nu al tickets? Ik zit zo om 10 uur klaar maar heb niet veel hoop dat het gaat lukken…

Je kon je vooraf aanmelden voor een pas waarmee je via een loting al eerder kaartjes kon kopen…Ik was uitgeloot, dus ik ga het ook zo proberen (al heb ik weinig vertrouwen dat het lukt…)

Het is een ‘tour before the tour’ in intieme setting! :slight_smile:
@Cactuss oooh oke, cool! Ik had me ook aangemeld voor die pas maar wist niet dat je daarmee ook nog weer eerder een kaartje kon krijgen. Succes zo! :smiley:

3 likes

Er zijn 5200 mensen voor me :grimacing:, geloof niet dat dat in de Melkweg past…

2 likes

Ik heb 1500 mensen voor mij. Hoeveel kaartjes heb je nodig? Weet niet of ik het nog red, maar anders kan ik misschien extra kopen?

4 likes

Oh, ik word al heel gelukkig van 1!!

3 likes

Oooh en als je wilt 2 hier!
Maar voelt een beetje aso om te vragen. Als het oke voelt voor je! (En het lukt)

(Ik heb 9785 voor me :sweat_smile:)

1 like

Haha ik begon ook met meer dan 10.000 mensen voor me dus helaas :sweat_smile: Ben benieuwd of ze straks in Ziggodome of Arena gaan optreden… heb ze een keer eerder in een (Duits) stadion gezien en kon ze toen amper zien, ik zat zoooo ver weg :laughing:

3 likes

Er was gisteren inderdaad een presale waarvoor ik ingeloot was! Heb ze al vaak gezien, maar nog nooit in zo’n intieme setting, dus heb er heel veel zin in. Hopelijk lukt het jullie ook nog!

2 likes

Ik zie nog geen :no_entry_sign: UITVERKOCHT :no_entry_sign: , dus zo lang heb ik nog een beetje hoop! :crossed_fingers:

1 like

Haha, ik ben inmiddels door de wachtrij, maar er zijn geen tickets meer beschikbaar

4 likes

Er waren 124 kaarten nog te krijgen. 90% is in de presale verkocht :grimacing:

1 like

Oh echt :sweat_smile:, ik bleef nu toch nog een beetje hangen en refreshen in de hoop dat er toch nog wat kaartjes beschikbaar kwamen, maar daar kan ik dus wel mee stoppen.

Oooh dat was dus bijna kansloos :slightly_frowning_face:
Wel super leuk dat ze in zo’n ‘kleine’ zaal komen! Veel plezier aan degenene die kunnen gaan!!

1 like

Heeft er iemand kaarten voor Kendrick en Sza kunnen krijgen? Ik keek gister rond 9.30 op de presale site (eerder kon niet door werk :cry: ) en toen waren daar nog redelijk wat enkele stoelen over met prijzen vanaf €100. Vanmorgen direct om 9.00 uur in de wachtrij met 15000 voor me ( :cry: :cry: ) en vervolgens na een half uurtje er doorheen en alles op :cry: :cry: :cry: tering wat baal ik. Heb nog een mini beetje hoop op een extra show omdat er redelijk wat tijd tussen zit tot de Spaanse show. En anders misschien als de resale open gaat… Oja heb dus 2 tickets nodig want anders had ik gister wel doorgepakt.

1 like